OFT:quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:22 schreef whoeswhoes het volgende:
A!
Eens kijken of ik überhaupt homo kan zijn.
12 cm diep?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Volgens mij heeft dit topic een diepere betekenis.
Kiezen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik denk aan een moderne versie van Schrödingers kat.
En wat zijn de gevolgen daarvan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:58 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Kiezen!![]()
Zolang je niet kiest sta je nog op mijn lijstje als homo.
Misschien ga ik je dan wel versieren!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen daarvan?
TS is homo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:09 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Misschien ga ik je dan wel versieren!Wees gewaarschuwd, als ik iets wil dan krijg ik het ook.
IK BEN AL HEEL OUD HOOR!quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef Aestivate het volgende:
Oei homo wat een belediging! Je weet dat er al langer een homo-reeks in onzin loopt dan dat jij uit de luiers bent?
Ps. A.
Ik had een letter gekozen, lezen dan.quote:
Oeps, sorry. Hihi.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:36 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Ik had een letter gekozen, lezen dan.
Dat kan jij bepalen, noem eens een letter tussen de g en t.quote:
Je kan beter een a of b poll openen.quote:[b]Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef Klaploper het volgende:
Dat kan jij bepalen, noem eens een letter tussen de g en t.
Nee, ik wil wel kunnen zien wie er homo is natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:54 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Je kan beter een a of b poll openen.
Oké, wanneer het zover is zul je erachter komen wat de m betekent!quote:
Na de Lquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:57 schreef Klaploper het volgende:
Oké, wanneer het zover is zul je erachter komen wat de m betekent!
Pas op hè!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:12 schreef appeltjap het volgende:
Beter komt die uitslag gewoon een beetje snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |