Goed dat je het even meld! Ik ga er gelijk werk van maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef F04 het volgende:
Klacht is dus dat niemand ook maar eens dat trappenhuis en lift schoonmaakt of doorlucht.
Ik dacht even dat ze vastgeplakt zaten ofzoot.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef F04 het volgende:
Er hebben zelfs van het jaar 2 mensen vastgezeten in de lift. Gek he? Dat ding word ook nooit onderhoud.
Nou dat kun je vergeten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef F04 het volgende:
Er hebben zelfs van het jaar 2 mensen vastgezeten in de lift. Gek he? Dat ding word ook nooit onderhoud.
Ik dacht ff dat er mensen waren die 2 jaar vast hebben gezeten in de liftquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef F04 het volgende:
dus van het jaartal 2, zitten er al mensen van in de lift?????quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:55 schreef F04 het volgende:
Dat er toen al liften warenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
dus van het jaartal 2, zitten er al mensen van in de lift?????
Zodra het budget het toelaat ben ik wel bereid om in een andere woning te gaan wonen... maar voorlopig zit ik prima op mijn plekquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:58 schreef cvboer het volgende:
TS woont in een pauperwijk en huurt voor ¤200 euro's een krot. Als de hal en de lift al bijna een ondragelijke aroma verspreid, dan wil ik niet weten wat voor huurders ze erin stoppen.
Helaas werkt mijn gedachten iets té goed waardoor ik dus al een vies beeld op mijn netvlies heb staan.
cvboer is 32 en woont al jaren niet meer thuis. Tevens komt moeders de vrouw hier echt niet schoonmaken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
cv boer woont bij pappie en mammie en z'n moeder verschoont nog steeds z'n bed
Wat me weer eens opviel is dat het trappenhuis + lift ontzettend stinkt en nooit schoongemaakt word.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:45 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
dat klopt gewoon hoor genius
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die geen vrijstaand huis hebben
Ook heeft heel FOK! natuurlijk een vrijstaand huis, waar we de ruimte vandaan halen weet ik niet, maar we zitten er met z'n alle warmpjes bij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:25 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die geen vrijstaand huis hebben
klein zwembadquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ook heeft heel FOK! natuurlijk een vrijstaand huis, waar we de ruimte vandaan halen weet ik niet, maar we zitten er met z'n alle warmpjes bij.
Gemiddeld huis van een Fokker:
[ afbeelding ]
Dit is een realistischer beeld denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ook heeft heel FOK! natuurlijk een vrijstaand huis, waar we de ruimte vandaan halen weet ik niet, maar we zitten er met z'n alle warmpjes bij.
Gemiddeld huis van een Fokker:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit is een realistischer beeld denk ik. [ afbeelding ]
MIJN KOFFIE WAT DOE JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:10 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dit is een realistischer beeld denk ik. [ afbeelding ]
Ja deze maand geen bonus van de baas gehad man, was van plan hem te vergroten maar wegen recessie geen bonus jeweettochquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |