Het is mislukt of ze snappen het zelf niet eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Tassiepassie het volgende:
onterechte klacht
Een tattoo is iets persoonlijks en deze mensen vinden het dus blijkbaar mooi wat ze op hun lichaam hebben
en hoequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef wise het volgende:
sowieso tattoo's.![]()
"getekend":') voor het leven
Dan moet het wel heel slecht zijn moet je daar je aandacht op kunnen vestigen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef julian6 het volgende:
die een na laatste![]()
kan je een heel verhaal lezen tijdens het neuken
Kan ze maar beter knap zijn anders moet alsnog het licht uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:51 schreef julian6 het volgende:
die een na laatste![]()
kan je een heel verhaal lezen tijdens het neuken
Het feit dat ze dat vinden verraadt erg veel over zequote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef Tassiepassie het volgende:
Een tattoo is iets persoonlijks en deze mensen vinden het dus blijkbaar mooi wat ze op hun lichaam hebben
en waar is hij mee aan het voetballen? een beachvolleybal?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
het is amar goed dat de naam erbij staat van wie het moet voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef Flammie het volgende:
Deze dan
"hallo ik kom solliciteren voor die managersfunctie"TEEERINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Hij ziet er slecht uitquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef The_stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat er een persoon, of groep van personen was die deze tattoo ook niet konden waarderen...
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef morningstorm het volgende:
Ik denk dat 80% van de tattoos die gezet worden met een betekenis verbonden zijn, dat je bijvoorbeeld altijd aan iets herinnerd word, daarom is het nogal triest om te roepen dat mensen met tattoo´s kansloos zijn..
mensen die dat roepen zijn meestal zelf angsthazen en durven er geen 1 te laten zettenquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef morningstorm het volgende:
Ik denk dat 80% van de tattoos die gezet worden met een betekenis verbonden zijn, dat je bijvoorbeeld altijd aan iets herinnerd word, daarom is het nogal triest om te roepen dat mensen met tattoo´s kansloos zijn..
vooroordeel indeed,er zijn kansloze mensen met tattoos en mensen met kansloze tattoos.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef morningstorm het volgende:
Dus als je er geen durft te laten zetten ben je een angsthaas?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mensen die dat roepen zijn meestal zelf angsthazen en durven er geen 1 te laten zetten
80%quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef morningstorm het volgende:
Ik heb 1 kleine tattoo en die betekend voor mij veel.... het feit dat hier alle tattoo dragers over 1 kam geschoren word is net zo stom als dat ik zeg dat mensen zonder tattoo's angsthazen zijn maar nu krijg ik commentaar terug....quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dus als je er geen durft te laten zetten ben je een angsthaas?
Ooit van redeneren waarom je nooit zo'n kutding op je huid wil gehoord?
Als je denkt dat mensen met tattoo's geen angsthazen zijn, dan moet je serieus eens naar buiten gaan.
Mocht jij zo'n tattoodrager zijn, dan bevestig jij nog maar eens het stereotype beeld van tattoodrager.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:18 schreef Biels het volgende:
[..]
80%. De helft van Nederland loopt met een tribal, wat voor betekenis heeft dat dan?
Heel fijn, maar dat wil nog niet zeggen dat 80% van puberend Nederland zo denkt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is officieel een tribal maar heeft wel degelijk een betekenis voor mij.
Ik ben voorstander noch tegenstander van het hebben van een tattoo, er zitten zeker fraaie exemplaren tussen. Ik persoonlijk heb geen tattoo en dat is niet omdat ik een angsthaas ben, de reden is dat het vergelijkbaar zou zijn met het spuiten van graffiti op Michelangelo's David.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mensen die dat roepen zijn meestal zelf angsthazen en durven er geen 1 te laten zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |