hippies?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
The Tribe!Dat was wel dope.
Maar onder paganisme vallen eigenlijk stromingen van natuurreligies, spirituele stromingen, polytheistische religies die dus met.. de natuur werken zogezegd. Correct me if I'm wrong.
En Pagan's zijn mensen die daarin geïnteresseerd zijn, door die stromingen ronddwalen, leren etc.
Breed begrip.
Neequote:
new age hippies dan, wat is het verschil daarmee?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Neeal zouden die best daarmee bezig kunnen zijn hoor!
Maar een Pagan is niet direct een hippie
Hahaha hippies zijn mensen die als leefstijl gewoon de vrijheid en de vrede hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
new age hippies dan, wat is het verschil daarmee?
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:03 schreef fs180 het volgende:
dus als je niet kan kiezen tussen geloven ben je een pagan
quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:06 schreef Yorrit het volgende:
Pagan betekend 'Heiden', iemand die religies beoefend die niet tot de grote (monotheistische) religies behoren, tegenwoordig veelal intepretaties van oude natuurreligies
Goths kunnen ook Pagan zijn ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
Letterlijke vertaling leek me al logisch maar ik snapte de connectie naar goth niet..
Hangt er vanaf, in jouw geval helemaal niets. Maar dat nemen we je dan ook expres niet kwalijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:07 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
hoe overtuigend ben je weer, tja; gothics, wat moet je er meer aan toevoegen
Dankje Yorritquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:06 schreef Yorrit het volgende:
Pagan betekend 'Heiden', iemand die religies beoefend die niet tot de grote (monotheistische) religies behoren, tegenwoordig veelal intepretaties van oude natuurreligies
Goths hebben sowieso al een fascinaties voor oude dingen, daar horen oude religies ook bij, dan kan het een klein stapje zijn. maar het is niet zo dat het een uit het ander volgt denk ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:07 schreef fs180 het volgende:
[..]
![]()
Letterlijke vertaling leek me al logisch maar ik snapte de connectie naar goth niet..
Maar ook schoonmaker of fabriekswerker bij heineken, alleen ligt het verband niet echt voor de hand.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Goths kunnen ook Pagan zijn ?
Nja wat Yorrit al aangeeft, die fascinatie is er. Dus in dat opzicht is het verband er weer wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Maar ook schoonmaker of fabriekswerker bij heineken, alleen ligt het verband niet echt voor de hand.
FCK YEHquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:09 schreef Rookert het volgende:
The Tribe...
Ik wou altijd weten waar het over ging, maar uit de intro kon ik nog niks opmaken, behalve dat er een epidemie ofzo was![]()
Ik keek toch liever naar Viper![]()
Die transformatie was zo vetquote:
waarom willen jullie jezelf zo graag kwellen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, in jouw geval helemaal niets. Maar dat nemen we je dan ook expres niet kwalijk.
Stink konijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja je kan niet meer bashen! Je kan niet op tegen al die hippe gothics!
Ik vind het ook niet mooi,quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waarom willen jullie jezelf zo graag kwellen?
[ afbeelding ]
waarom vrijwillig lijden? dit is toch walchelijk
blijft toch een beetje een KITT ripquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die transformatie was zo vetOf dat ze het profiel van de banden via de band konden aanpassen of een hovercraft werden
![]()
Testosteron-niveau ging zwaar omhoog toen, auto's!
Ja, maar dat kende ik toch niet, was voor mijn tijdquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
blijft toch een beetje een KITT rip
oprrrotten met jullie, als je niet wilt haten dan tief je maar lekker op!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja je kan niet meer bashen! Je kan niet op tegen al die hippe gothics!
denk je dat ie geen backup bij zich heeft? als je zoveel moeite doet neem je geen risico!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef Rookert het volgende:
Gewoon emmer water tegen zo'n poederhoofd gooien, kijken wat de verzopen kat dan nog kan behalve huilen
rot zelf op met je apenkutkopquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
oprrrotten met jullie, als je niet wilt haten dan tief je maar lekker op!
en of het een reden is. ik zit lekker te smullen in een restaurant, en dan komt dit binnen; eetlust weg, en ik krijg m'n voedsel ineens moeilijk weg, allemaal door een vieze gothic, fok wat ik 'm!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi,
maar vind dat geen reden om iemand te haten
Nee, vergelijken met viper is kitt een boodschappenautoje voor 65+-ersquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:15 schreef Yorrit het volgende:
[..]
blijft toch een beetje een KITT rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |