abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74572544
Hebben jullie tips, trucks of ander algemeen advies met betrekking tot assessments tijdens sollicitaties?
pi_74572853
Er zijn verscheidene boeken over geschreven, kijk gewoon even bij bol.com oid voor wat boeken Daar staan vaak ook oefentests in enzo. Online is waarschijnlijk ook zo wel voldoende te vinden.

Heb je binnenkort een assessment? Zoja, voor wat voor functie als ik vragen mag?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74573290
Liegen... bijzonder sociaal en functioneel wenselijk antwoorden! Je komt er een eind mee...
pi_74573686
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Er zijn verscheidene boeken over geschreven, kijk gewoon even bij bol.com oid voor wat boeken Daar staan vaak ook oefentests in enzo. Online is waarschijnlijk ook zo wel voldoende te vinden.

Heb je binnenkort een assessment? Zoja, voor wat voor functie als ik vragen mag?
nee nog niet maar ik weet dat je met eerlijkheid niet ver komt, je moet volgens mij veel liegen... tenminste ik vroeg me af welke strategie je moet toepassen..
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:41 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Liegen... bijzonder sociaal en functioneel wenselijk antwoorden! Je komt er een eind mee...
met name functioneel wenselijk, het sociaal wenselijke daar houden ze minder van in het bedrijfsleven, volgens mij word je dan gezien als een pussy..
pi_74573880
Ik denk dat je met liegen vast een eind komt, maar wil je dat ook? Want dat betekend dat die functie misschien wel helemaal niet bij je past en je daardoor jezelf helemaal voorbij loopt of het helemaal niet naar je zin hebt. Ik denk dus als je echt zou moeten liegen om er voor een deel doorheen te komen dat je alleen jezelf daarmee tegenwerkt.

Maar goed, TS, als je nog geen assessment gepland hebt staan oid zou ik gewoon eens wat info opzoeken in boekjes en online. Genoeg te vinden als het goed is
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:22:41 #6
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_74574681
Liegen tijdens een sollicitatiegesprek lijkt me sowieso niet heel handig om te doen. En waar komt het verhaal vandaan dat je met liegen een assessment kunt halen?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator dinsdag 10 november 2009 @ 15:46:30 #7
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')