quote:
Nee, TS zit op Fok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
TS kijkt vrouwenprogramma's.
quote:
Of een schone lul. t is namelijk hetzelfde soort weefsel, en ze kunnen allebei even slecht tegen normale zeepquote:
nu zie ik ook lactacyd reclamequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Salatrel het volgende:
heeft u last een zure mossel en wilt u ook wel eens het doel zijn van gehossel?
gebruik dan nu lactacyd!
Kwatch.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of een schone lul. t is namelijk hetzelfde soort weefsel, en ze kunnen allebei even slecht tegen normale zeep
lactacyd tegen een schrale lul. het ANDERE plakkerige witte spulquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
"Beschikt U over een schrale lul, koop dan Lactacyd, en smeren met dat spul"
Dat wordt hem ook niet nee
raap me opquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lactacyd tegen een schrale lul. het ANDERE plakkerige witte spul
Neen we smeren je wel in met... Lactacydquote:
sorry maar die vind ik dan weer niet leuk...probeer het nog eens?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Neen we smeren je wel in met... Lactacyd
Misschien moet ik eens wat gaan aanvragen.. Als je dan op verjaardag komt bij een meisje gewoon voor haar verjaardag gevenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef fs180 het volgende:
Probeer het gratis! En dan weggeven aan onzekere meisjes in de stad!
allemaal van die pakketjes in een ballon doen en op iemand kapot gooien, denkt diegene dat die onder het sperma zitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef fs180 het volgende:
Probeer het gratis! En dan weggeven aan onzekere meisjes in de stad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |