quote:
Nee, TS zit op Fok!quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
TS kijkt vrouwenprogramma's.
quote:
Of een schone lul. t is namelijk hetzelfde soort weefsel, en ze kunnen allebei even slecht tegen normale zeepquote:
nu zie ik ook lactacyd reclamequote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef Salatrel het volgende:
heeft u last een zure mossel en wilt u ook wel eens het doel zijn van gehossel?
gebruik dan nu lactacyd!
Kwatch.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Of een schone lul. t is namelijk hetzelfde soort weefsel, en ze kunnen allebei even slecht tegen normale zeep
lactacyd tegen een schrale lul. het ANDERE plakkerige witte spulquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef Sm0keZ het volgende:
"Beschikt U over een schrale lul, koop dan Lactacyd, en smeren met dat spul"
Dat wordt hem ook niet nee
raap me opquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:09 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lactacyd tegen een schrale lul. het ANDERE plakkerige witte spul
Neen we smeren je wel in met... Lactacydquote:
sorry maar die vind ik dan weer niet leuk...probeer het nog eens?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:23 schreef OpperTokkie het volgende:
[..]
Neen we smeren je wel in met... Lactacyd
Misschien moet ik eens wat gaan aanvragen.. Als je dan op verjaardag komt bij een meisje gewoon voor haar verjaardag gevenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef fs180 het volgende:
Probeer het gratis! En dan weggeven aan onzekere meisjes in de stad!
allemaal van die pakketjes in een ballon doen en op iemand kapot gooien, denkt diegene dat die onder het sperma zitquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:32 schreef fs180 het volgende:
Probeer het gratis! En dan weggeven aan onzekere meisjes in de stad!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vind het best geniaal dat er ook overal Lactacyd-ads staan op deze pagina.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, nou wil ik zo'n proefding bestellen, staat die banner nergens meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.gratiz.nlquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, nou wil ik zo'n proefding bestellen, staat die banner nergens meer
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]http://www.lactacyd.nl/lactacydnl-pages/sample-aanvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was laatst bij een maat van me in zun huis en die zus van hem had ook lacktacyd op haar kamer staan. Denk dus dat ze een fris frutje heeftquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat is dat nou voor reclame, ik héb helemaal geen vagina.
En ik zie het niet zitten om dat spul op m'n lul te smeren. Doe dan nuttige reclame ofzo
Klacht: Lactacyd die de betekenis van het woord 'doelgroep' niet kent.
vraag het de volgende keer even en post haar reactie hierquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:47 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een maat van me in zun huis en die zus van hem had ook lacktacyd op haar kamer staan. Denk dus dat ze een fris frutje heeft![]()
Ze is een paar jaar jonger als mij dus een beetje jong om het te vragen denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag het de volgende keer even en post haar reactie hier
Wat nou doelgroep?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat is dat nou voor reclame, ik héb helemaal geen vagina.
En ik zie het niet zitten om dat spul op m'n lul te smeren. Doe dan nuttige reclame ofzo
Klacht: Lactacyd die de betekenis van het woord 'doelgroep' niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
Nu er over zeiken hequote:Op dinsdag 10 november 2009 14:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
allemaal van die pakketjes in een ballon doen en op iemand kapot gooien, denkt diegene dat die onder het sperma zit
Liefst met foto's als bewijsmateriaalquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vraag het de volgende keer even en post haar reactie hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spermadodende versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blauwe versie(wtf? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:36 schreef Drinky het volgende:
Ik heb een site gevonden waar je die dingen gratis kan bestellen(1 per huishouden, maar toch)
gewoon normaal formaat
normale versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spermadodende versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blauwe versie(wtf? )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 keer
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik kom hier inderdaad niet heel vaak. Je punt?quote:
Edit: En tis niet alsof de ads altijd ergens op slaan hier. Atm zie ik er slechts een voor kalkverf of zoiets vaags.![]()
![]()
Het topic was juist naar aanleiding van die banners, dus redelijk logsich dat jij die dan ook ziet, ze spammen fok ermee onder.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kom hier inderdaad niet heel vaak. Je punt?
Edit: En tis niet alsof de ads altijd ergens op slaan hier. Atm zie ik er slechts een voor kalkverf of zoiets vaags.![]()
![]()
Ha google adsquote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
SHIT!quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:39 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Nee, dan een vakantiehuis in La Vagina![]()
[ afbeelding ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat je de banners ervan hier ziet is eerder weer naar aanleiding van dit topicquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:30 schreef fs180 het volgende:
[..]
Het topic was juist naar aanleiding van die banners, dus redelijk logsich dat jij die dan ook ziet, ze spammen fok ermee onder.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>![]()
quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:16 schreef Suisse het volgende:
[..]
Wat nou doelgroep?![]()
Er zijn toch geen speciale tv-zenders voor mannen of vrouwen.![]()
Ik ga toch ook niet zaniken over een "Nivea-for-Men-reclame".
TV = eenwegcommunicatie, aan de andere kant van de tv weten ze niet wat er nou precies zit te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op internet zou men de reclame kunnen koppelen aan iemands profiel, zodat iemand ook alleen reclame krijgt te zien waar hij/zij wellicht geinteresseerd in zou kunnen zijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: