Er zullen best met voorrang en met zwaailicht en sirenes eenheden ter plaatse gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:37 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan toch zeker wel met zwaailicht doen?
Na de koffiepauze, natuurlijk.
Maar het blijft de vraag of dat hier van toepassing was, of dat oom agent gewoon dacht dat rood licht nooit voor hem geldt.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:58 schreef gekster het volgende:
[..]
nee, een agent mag naar een spoeggeval gaan zonder optische en geluids signalen.
zoals gezegd, bij een inbraak in uitvoering is het handiger om zonder toeters en bellen eraan te komen scheuren.
Niet volgens mijn exemplaar van het groene boekje:quote:Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jawel, dat kan.. in Nederland.
Nee hoor, voor seks laten ze de koffie staan.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:37 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan toch zeker wel met zwaailicht doen?
Na de koffiepauze, natuurlijk.
Klopt, maar zo zijn er wel meer woorden die ik/wij gebruiken die daar niet te vinden zijn...quote:Op woensdag 11 november 2009 18:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet volgens mijn exemplaar van het groene boekje:
Woonwijk wordt gevolgd door woonzorgcomplex.
Geen woonzaam.
Van Googlequote:Results 1 - 10 of about 9,370 for woonzaam
MacDonalds?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, voor seks laten ze de koffie staan.
Hier in Helmond althans wel. Er kwam een melding van een vrijend stelletje in een stationwagon bij de MacDonalds en er zijn achter elkaar 2 wagens en 2 motoren poolshoogte gaan nemen.
het is officieel werkzaam en woonachtig. maar het is ook geen macdonalds.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Klopt, maar zo zijn er wel meer woorden die ik/wij gebruiken die daar niet te vinden zijn...
[..]
Van Google
OMFG.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heb jij soms een cursus 'trek dingen uit hun context' gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |