Ik denk dat die relatie weer een romantische boost kan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is een vraag die een vriend van mij stelde. Stel je voor: een uitgeblust stelletje dat al tijden niks meer tussen de lakens doet. Of een doorsnee gezin met kinderen waarbij vrouwlief 's avonds geen puf meer heeft en alleen nog voor de buis hangt.
Ik zou zeggen: probeer er samen aan te werken. Maar deze maat van me is heilig overtuigd dat hij dan alle reden heeft tot hoerenlopen of vreemdgaan om zijn zakkie te legen. Wat denken jullie?
De vraag is of hij dit met zijn vrouw of met iemand anders moet doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef Nixx- het volgende:
Laat hem een etentje bij een romantisch restaurant boeken (met kaarslicht). Laat iemand op de kinderen passen.
Hij moet zijn beste pak en zijn beste luchtje gebruiken. Wedden dat er aan het eind van de avond wat gebeurd.
Ik neuk zo'n wijf en zeg het achteraf tegen hem.quote:
in a nutshell, yesquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
Dus omdat hij niet met zijn wijf in discussie durft gaat-ie nou maar op zoek naar rechtvaardiging om zijn swans in een heroïnehoertje te drukken?
Gordon zou zeggen ik neuk hem en zeg het achteraf tegen hem.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neuk zo'n wijf en zeg het achteraf tegen hem.
ik ken ook nog wel iemand die voor een goedkoop prikkie leuke dingen met je doet. kost je alleen een foto op voorhand en over de financiën hebben we het tzt nog welquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
Dus omdat hij niet met zijn wijf in discussie durft gaat-ie nou maar op zoek naar rechtvaardiging om zijn swans in een heroïnehoertje te drukken?
Als het meer is dan een avondje stappen regel ik het zelf welquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ken ook nog wel iemand die voor een goedkoop prikkie leuke dingen met je doet. kost je alleen een foto op voorhand en over de financiën hebben we het tzt nog wel
Nou ja, TS heeft het over het geval waarin zij het hem aandoet om helemaal geen sex meer te hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Je kan altijd naar de hoeren, relatie of niet. Het is alleen de vraag of je het je vriendin wil aandoen. Zo ja kan je je relatie beter beëindigen
Net gedaan. Vond ie zelf ook wel trouwens, het is iemand die zelfkritiek niet schuwt. Maar hij gaf me daarna alsnog een ram voor mijn hoofd. Bedankt hé!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Zeg maar even tegen je vriend dat het een mongool is.
wat een rare vriend. en wat een ontzettend slap en egoistisch excuus. Als je van elkaar houdt kun je toch wachten op elkaar..of iig MOEITE doen om er weer wat van te maken in bed!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is een vraag die een vriend van mij stelde. Stel je voor: een uitgeblust stelletje dat al tijden niks meer tussen de lakens doet. Of een doorsnee gezin met kinderen waarbij vrouwlief 's avonds geen puf meer heeft en alleen nog voor de buis hangt.
Ik zou zeggen: probeer er samen aan te werken. Maar deze maat van me is heilig overtuigd dat hij dan alle reden heeft tot hoerenlopen of vreemdgaan om zijn zakkie te legen. Wat denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |