abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:37:07 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_74569565
Dat is een vraag die een vriend van mij stelde. Stel je voor: een uitgeblust stelletje dat al tijden niks meer tussen de lakens doet. Of een doorsnee gezin met kinderen waarbij vrouwlief 's avonds geen puf meer heeft en alleen nog voor de buis hangt.

Ik zou zeggen: probeer er samen aan te werken. Maar deze maat van me is heilig overtuigd dat hij dan alle reden heeft tot hoerenlopen of vreemdgaan om zijn zakkie te legen. Wat denken jullie?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:41:18 #2
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_74569682
In goed overleg lijkt het me geen probleem. Maar dan moet hij het niet stiekem gaan doen. Als ik zijn vriendin was zou ik hem naar de hoeren schoppen, niet met een andere vreemd laten gaan. Daar krijg je alleen maar gezeik van.
pi_74569784
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dat is een vraag die een vriend van mij stelde. Stel je voor: een uitgeblust stelletje dat al tijden niks meer tussen de lakens doet. Of een doorsnee gezin met kinderen waarbij vrouwlief 's avonds geen puf meer heeft en alleen nog voor de buis hangt.

Ik zou zeggen: probeer er samen aan te werken. Maar deze maat van me is heilig overtuigd dat hij dan alle reden heeft tot hoerenlopen of vreemdgaan om zijn zakkie te legen. Wat denken jullie?
Ik denk dat die relatie weer een romantische boost kan gebruiken.
Laat hem een etentje bij een romantisch restaurant boeken (met kaarslicht). Laat iemand op de kinderen passen.
Hij moet zijn beste pak en zijn beste luchtje gebruiken. Wedden dat er aan het eind van de avond wat gebeurd.

Edit: In plaats van het geld aan de horen te geven het in zijn vrouw te investeren. Werkt denk ik veel beter op lange termijn.
pi_74569803
Vreemdgaan nee, hoerenlopen met kennis van vriendin ja.
pi_74570014
Het recht hebben op Ik zou die gast aanraden om de discussie eens aan te gaan en daaruit een beslissing te maken. Als hij het niet bevalt moet die er iets aan doen of een andere zoeken.
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:55:16 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74570070
Dus omdat hij niet met zijn wijf in discussie durft gaat-ie nou maar op zoek naar rechtvaardiging om zijn swans in een heroïnehoertje te drukken?
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:56:33 #7
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74570094
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef Nixx- het volgende:
Laat hem een etentje bij een romantisch restaurant boeken (met kaarslicht). Laat iemand op de kinderen passen.
Hij moet zijn beste pak en zijn beste luchtje gebruiken. Wedden dat er aan het eind van de avond wat gebeurd.
De vraag is of hij dit met zijn vrouw of met iemand anders moet doen
zzz
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 12:58:11 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_74570136
quote:
Wat denken jullie?
Ik neuk zo'n wijf en zeg het achteraf tegen hem.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:52 #9
3647 B.R.Oekhoest
pi_74570183
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
Dus omdat hij niet met zijn wijf in discussie durft gaat-ie nou maar op zoek naar rechtvaardiging om zijn swans in een heroïnehoertje te drukken?
in a nutshell, yes
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 november 2009 @ 13:01:21 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_74570233
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik neuk zo'n wijf en zeg het achteraf tegen hem.

Gordon zou zeggen ik neuk hem en zeg het achteraf tegen hem.

Om misverstanden te voorkomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_74570261
Als dat in de huwelijkse voorewaarden staat beschreven wel, anders is het contractbreuk.

Tijd om je vriendin er mee te confronteren en zeggen dat je tekort komt. Vervolgens samen tot een oplossing komen. Het gekke is dat je soms voor sex zin "moet" maken en dat het dan (zoals het hoort) vanzelf weer leuk wordt.

Misschien is die vriend van jou wel zo slecht in bed dat zijn vriendin daarom niet meer wil.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:24 #12
31101 _Led_
pi_74570313
Ik zie een mogelijkheid in de AT list !!!

Vriendin wil sex met andere man!
zzz
pi_74570448
Om nog even wat in detail te treden.

Ik zie hier duidelijk een oorzaak --> gevolg

Oorzaak: uitgeblust stelletje
Gevolg: geen sex

Hij moet duidelijk werken aan het oplossen van de oorzaak en niet de gevolgen op een of andere manier te willen aanpakken. Hij moet veel meer aandacht geven aan zijn vriendin, dan lost de oorzaak vanzelf op.
pi_74570807
Imo hoort een 'gezond' (verschilt per libido natuurlijk) seksleven bij een goede relatie..

Je kan niet áltijd te moe zijn.. niemand werkt zoveel dat hij/zij altijd te moe is voor seks

2 maand is te lang, heeft die vriend van je er wel eens serieus over gepraat?
Mensen zijn ook dieren, en een relatie behouden maar geen seks hebben, is voor heel veel nagenoeg onmogelijk
pi_74570888
Uiteraard.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74571367
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:55 schreef Sander het volgende:
ik ken ook nog wel iemand die voor een goedkoop prikkie leuke dingen met je doet. kost je alleen een foto op voorhand en over de financiën hebben we het tzt nog wel
pi_74574487
Er is geen onthouding in een passionele liefdesrelatie waarbij je niet zonder elkaar kunt, tenminste niet in een relatie waarbij het gaat om twee gezonde mensen met elk hun geslachtsorgaan werkend in perfecte staat. Tuurlijk zijn er uitzonderingen zoals dat je lul eraf gevallen is of andere horror scenario's, maar niet veel mannen en zeker minder vrouwen zullen getroffen worden door dit noodlot.

Kortom er is niets mis qua lichaam, dan betekend het dat er iets mis is in de relatie. Er bestaat geen goede passionele relatie zonder sex, sex is een uiting van al die passie. Als je toch op dat moment komt waarin dat alles verdwijnt en het een broer - zus relatie word, hoop dat het bespaard blijft, dan zou ik abrupt de stekker eruit trekken. Een vagina is net zoiets als dat lieve kleine puppy dat je hebt groot gebracht en al die leuke momenten mee beleefd hebt, zodra die puppy een stinkende oude hond geworden is die niet zijn mandje uit wilt komen om lekker te dollen en het alleen een lijdensweg aan het worden is: Hak die knoop door en beëindig het. Er zijn genoeg puppy's in de wereld die liefde nodig hebben, metaforisch gesproken dan
pi_74574621
Zeg maar even tegen je vriend dat het een mongool is.
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:09:29 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74576451
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 13:42 schreef Misan het volgende:

[..]

ik ken ook nog wel iemand die voor een goedkoop prikkie leuke dingen met je doet. kost je alleen een foto op voorhand en over de financiën hebben we het tzt nog wel
Als het meer is dan een avondje stappen regel ik het zelf wel . Laat die foto maar komen!
pi_74576865
Je kan altijd naar de hoeren, relatie of niet. Het is alleen de vraag of je het je vriendin wil aandoen. Zo ja kan je je relatie beter beëindigen
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:21:33 #21
31101 _Led_
pi_74576920
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 16:20 schreef Pieter-utd het volgende:
Je kan altijd naar de hoeren, relatie of niet. Het is alleen de vraag of je het je vriendin wil aandoen. Zo ja kan je je relatie beter beëindigen
Nou ja, TS heeft het over het geval waarin zij het hem aandoet om helemaal geen sex meer te hebben.
Waar 2 niet neuken hebben 2 schuld.
zzz
pi_74577044
In feite creëert de man voor zichzelf een recht tot vreemdgaan uit een puur egocentrische reflex, hij acht zijn partner volledig verantwoordelijk voor de seksloze periode, terwijl dat uiteraard een zaak is van beide partijen.
pi_74577070
Seks is het enige verschil tussen een relatie en een vriendschap.
Als er geen seks meer is kun je net zo goed vrienden worden.
Signature:
Maximaal 4 regels
  dinsdag 10 november 2009 @ 16:59:19 #24
3647 B.R.Oekhoest
pi_74578156
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 15:20 schreef Tijgertje. het volgende:
Zeg maar even tegen je vriend dat het een mongool is.
Net gedaan. Vond ie zelf ook wel trouwens, het is iemand die zelfkritiek niet schuwt. Maar hij gaf me daarna alsnog een ram voor mijn hoofd. Bedankt hé!
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:18:11 #25
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_74580133
quote:

wat een rare vriend. en wat een ontzettend slap en egoistisch excuus. Als je van elkaar houdt kun je toch wachten op elkaar..of iig MOEITE doen om er weer wat van te maken in bed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')