Moeten we langzaam posten denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:48 schreef LeNick het volgende:
Hopelijk in dit deel komt ie ook nog naar NL!
Ik was in de war met het topic van Jason Mraz geloof ik, die ging zo langzaam..quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:53 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Moeten we langzaam posten denk ik.![]()
Oke, ik ben verliefd op het nieuwe album. Er zijn een paar nummers die ik hopelijk nog wat meer moet luisteren om er hetzelfde gevoel bij te krijgen als bij de rest, maar die tijd krijgt het wel van mij.
Nee Born Without Bonesquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef cerror het volgende:
Erg leuk gevarieërd album! Al vind ik war of my life een beetje zwak. Had liever taking on water op het album gezien.
Over zien gesproken, had hij geen andere albumhoes kunnen kiezen? Beetje gay.
FLON is wel echt een perfect nummer om z'n gigs mee af te sluiten (beter dan I'm gonna find another you imo)quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:31 schreef GoodGawd het volgende:
Friends Lovers en Nothing wordt steeds mooier![]()
En in de trein zat ik het album te luisteren, bij All we ever do is say goodbye kwam de gedachte omhoog dat het wel een leuk nummer is voor op mijn begrafenis XD
Hoe slecht is dat, dat kan nooit de bedoeling zijn van het nummer.
Uhuh, maar dit is (net als In Repair) zo'n nummer die je aan het eind nog een paar minuten kan rekken om 100× 'Thank you very much' te zeggenquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
I'm gonna find another you is ook een heerlijk nummer
Medewerkers van platenmaatschappijen, medewerkers van winkels, advanced copies voor reviewers, advanced copies voor radiostations en zo kan ik nog wel even doorgaan. Zo'n cd maakt een lange reis en overal kunnen er mensen zijn die m ff rippen en online gooien.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:44 schreef GoodGawd het volgende:
Re: the "leak" of Battle Studies - have at it. But if you like it, please "register" your copy by purchasing it.about 23 hours ago from Twittelator
@koreantomcruise yes. Your purchase helps fund future versions and upgrades. Also you are entitled to our 24hr help line.about 21 hours ago from Twittelator in reply to koreantomcruise.
Ik vraag me trouwens echt af hoe zoiets altijd kan leaken.
De dag die als releasedatum op de productpagina staat wordt aangehouden als de dag dat het bij de klant moet zijn. Ze krijgen de goederen namelijk altijd al een dag voor de releasedatum. (Dat doet mijn bedrijf ook namelijk voor zequote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zou er niet van uit gaan dat je hem vrijdag in de bus hebt. Aangezien hij vrijdag bij bol.com aankomt en daarna nog naar jou gestuurd moet worden. Ik had vorige maand iig met een ander album dat het nog 2 dagen duurde voor ik hem ook daadwerkelijk in de bus had.
Blasphemy!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:42 schreef cerror het volgende:
Erg leuk gevarieërd album! Al vind ik war of my life een beetje zwak. Had liever taking on water op het album gezien.
Over zien gesproken, had hij geen andere albumhoes kunnen kiezen? Beetje gay.
Whoeehaaa Lucky mequote:Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Numbie het volgende:
[..]
De dag die als releasedatum op de productpagina staat wordt aangehouden als de dag dat het bij de klant moet zijn. Ze krijgen de goederen namelijk altijd al een dag voor de releasedatum. (Dat doet mijn bedrijf ook namelijk voor ze)
Half of my heart en perfectly lonely zijn juist twee pareltjes.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:56 schreef newClear het volgende:
[..]
Blasphemy!
Ik vind War of my Life geweldig! Nieuwe day-to-day soundtrack van mij hier![]()
Ik krijg er zo'n gevoel van dat je niet stilstaat, maar echt vooruit gaat ofzo. Lastig te zeggen.
De solo in Crossroads is ook vet.
Het enige dat ik kut vind is de vercountrying van Half of My Heart, te veel slide, Robbie!
Het begin van Perfectly Lonely zit er ook een beetje tegenaan.
Kan ik dan bij jou ook een klachtindienen dat ik na 6 jaar op een album wachten het snotverdomme niet op de releasedatum in m'n brievenbus kreeg?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:49 schreef Numbie het volgende:
[..]
De dag die als releasedatum op de productpagina staat wordt aangehouden als de dag dat het bij de klant moet zijn. Ze krijgen de goederen namelijk altijd al een dag voor de releasedatum. (Dat doet mijn bedrijf ook namelijk voor ze)
quote:Op donderdag 12 november 2009 12:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Kan ik dan bij jou ook een klachtindienen dat ik na 6 jaar op een album wachten het snotverdomme niet op de releasedatum in m'n brievenbus kreeg?![]()
Ik krijg nogsteeds kippenvel van Battle Studies. Ik had er zo'n waardeloos gevoel bij van te voren, maar gelukkig is dat helemaal goedgekomen.
Iemand "De wereld draait door" gezien gister? Giel Beelen was positief, alleen Crossroads vond hij ruik.
Oftewel morgen Battle Studiesquote:Geachte heer Stilma, (thats me)
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer 7738303330 van 19 oktober 2009 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Denk ik ook niet, al is zoiets wel afhankelijk van je smaak. Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe hij deze nummers live gaat presenteren. Hoop dat hij een hoop nummers (net als I Don't Trust Myself) flink uit gaat breidenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:51 schreef rbml81 het volgende:
Half of my heart, en vooral ook heartbreak warfare. Geniaal goed!
Beter dan continuum? Ik weet het NOG niet..
kijk eens op mininova ofzo, staan zat linkjesquote:Op donderdag 12 november 2009 14:59 schreef tha_dark het volgende:
Iemand linkje van het nieuwe album?
Hangt er vanaf welke plaat het wasquote:Op donderdag 12 november 2009 12:02 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Kan ik dan bij jou ook een klachtindienen dat ik na 6 jaar op een album wachten het snotverdomme niet op de releasedatum in m'n brievenbus kreeg?![]()
Iemand "De wereld draait door" gezien gister? Giel Beelen was positief, alleen Crossroads vond hij ruik.
Dat is een geweldige game ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef Black-Hole het volgende:
Heerlijke (luister) CD, vooral Modern Warfare behoort tot mijn favorieten
Zou hem heel graag eens live willen zien. Alleen geen idee of hij snel naar Nederland komt
Z'n VS-tour duurt tot ergens in april geloof ikquote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef Black-Hole het volgende:
Heerlijke (luister) CD, vooral Modern Heartbreak Warfare behoort tot mijn favorieten
Zou hem heel graag eens live willen zien. Alleen geen idee of hij snel naar Nederland komt
Hoe duur?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef Airen het volgende:
Hier in de Saturn in Tilburg lag het nieuwe album al in de schappen! Uiteraard meteen meegenomen.
Oké, dan maakt het dus weinig uit of ik zometeen/morgen naar Saturn ga of hem bij bol.com bestel waar ik ook nog eens kans maak op tickets!quote:
Naar mijn weten staat dat niet op het album.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het album met het uur beter worden! You don't know me is een persoonlijke favoriet
en Friends lovers or nothing
en Half of my heart
en
Yessssquote:Op donderdag 12 november 2009 20:06 schreef LeNick het volgende:
Hoe hebben jullie dat gedaan met prijsvraag@bol.com?Gewoon bevestigingmail doorgestuurd?
Win kaarten voor John Mayer in Londen!quote:
^^ twee kaartenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Win kaarten voor John Mayer in Londen!
Bestel nu John Mayer - Battle Studies, stuur je bestelbevestiging naar prijsvraag@bol.com o.v.v. John Mayer en misschien win jij twee kaarten voor het uitverkochte concert in de Hammersmith Apollo in Londen op maandag 18 januari 2010! Inclusief reis en hotelovernachting. De winnaar krijgt automatisch bericht.
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:23 schreef GoodGawd het volgende:
Oh nice, nou als ik die kaarten win is het engige probleem dat ik iemand mee moeten nemen zou niet weten wie XD
Pick me! Pick me!quote:Op donderdag 12 november 2009 23:23 schreef GoodGawd het volgende:
Oh nice, nou als ik die kaarten win is het engige probleem dat ik iemand mee moeten nemen zou niet weten wie XD
Same herequote:Op donderdag 12 november 2009 23:23 schreef GoodGawd het volgende:
Yeeeeaaaaaaah!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:30 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Same hereMaar toch maar even die bevestiging opgestuurd
Ach, er is vast wel iemand die naar Londen wilt.
Ik denk niet dat je zo het vliegtuig in komt...quote:
Cool! Hoop 'm morgen te hebbenquote:
http://www.thomann.de/nl/(...)ayer_strat_rw_sb.htmquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Cool! Hoop 'm morgen te hebben
Wat voor strat heb je eigenlijk? En was kostte 'ie?
Ah k, zit zelf al een tijdje naar 60s Classics te kijken (niet Classic Players, die zijn weer anders als ik het goed begrijp). Ik wil alleen wel een Olympic White met witte slagplaat, maar die kom ik dan weer niet tegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:45 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
http://www.thomann.de/nl/(...)ayer_strat_rw_sb.htm
Geweldige gitaar, doet zeker niet onder voor zijn duurdere broer de Amerikaanse.
(Hij is trouewens sonic blue al lijkt hij wit op die foto)
Mee eens. Een lekker album, maar vind de cd nog niet beter dan haar voorganger: Continuum.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
I like it! Heartbreak warfare blijft het sterkste nummer.. voor de rest een goeie chillcd.
Dat zei ik ook tegen mijn gitaar leraar. Toen zegt ie "Wat!? Nog slechter?" Ik hoezo nog slechter?quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:51 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Mee eens. Een lekker album, maar vind de cd nog niet beter dan haar voorganger: Continuum.
Weet jij of de oudere albums nog ergens als LP te verkrijgen zijn? Amazon heeft Heavier things niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:26 schreef Numbie het volgende:
Bij Amazon zo'n $30,-. Nog wel een keertje te doen dus...
Dat van Continuum heb ik ook staan ja, en van TRY! en van WTLI ook![]()
Zo gaaf; heb geen LP speler verder of zo, maar alleen al de verpakking is zo mooi om te zien...
Verkoop je je lichaam voor 1 Mayer ticket?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
*Houdt datum van concert alvast vrij*
Als het John Mayer zelf betreft wel denk ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Verkoop je je lichaam voor 1 Mayer ticket?
Ebayquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Weet jij of de oudere albums nog ergens als LP te verkrijgen zijn? Amazon heeft Heavier things niet.
Tweet 'm, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Als het John Mayer zelf betreft wel denk ik
Ik hoop dat er volgend jaar een trio-album komt jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wat me er niet van weerhoudt Battle Studies grijs te draaien, maar toch, had liever meer blues gezien.
Wat had je verwacht, metal?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:37 schreef Toad het volgende:
Tsja. Wat kan ik ervan zeggen:
- weinig nieuws
- saai
- valt tegen
Ja. Maar waarom vind je het niets nieuws?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:07 schreef Toad het volgende:
Je mag toch wel van een artiest iets nieuws, iets creatiefs verwachten?
Niets nieuws? Heb je het wel geluisterd?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:07 schreef Toad het volgende:
Je mag toch wel van een artiest iets nieuws, iets creatiefs verwachten?
Geen idee eigenlijk; zal eens navragen bij een contact bij Bertus distributie (die lui hebben echt alles...)quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Weet jij of de oudere albums nog ergens als LP te verkrijgen zijn? Amazon heeft Heavier things niet.
Ben niet teleurgesteld, maar had eerlijk gezegd ook op meer blues gehoopt of meer nummers zoals Heartbreak Warfare (dat nummer had zo op Heavier Things kunnen staan). Assassin wordt inderdaad naarmate je het nummer meer luistert, steeds beter.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Gisteravond in de auto met de cd op begon het eigenlijk tot me door te dringen dat het een zwaar popalbum is en wel erg soft allemaal. Ik had echt een super negatief beeld over het album voor het uitkwam en toen hij maandag lekte was ik helemaal verliefd en nu ben ik eigenlijk toch wel teleurgesteld dat het geen Continiuum 2 oid is geworden. Wat me er niet van weerhoudt Battle Studies grijs te draaien, maar toch, had liever meer blues gezien.
De hoop op bluesnummers op BS is bij mij echt al een paar maanden geleden verdwenen. Als je dat tot sindskort nog dacht heb je het proces niet gevolgd in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef tomtomkortom het volgende:
[..]
Ben niet teleurgesteld, maar had eerlijk gezegd ook op meer blues gehoopt of meer nummers zoals Heartbreak Warfare (dat nummer had zo op Heavier Things kunnen staan). Assassin wordt inderdaad naarmate je het nummer meer luistert, steeds beter.
Ik vind het juist relaxed dat Battle Studies een meer melancholische toon heeft, veel originelere solo's en over het algemeen zit het beter in elkaar vind ik. Daarbij komt dat ik Heavier Things een supervet album vind!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:49 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb bij Battle Studies juist het idee dat sommige nummers zo op Heavier Things hadden kunnen staan, en het daarom lijkt of hij een album overgeslagen heeft. Vernieuwend is binnen zijn muziek een moeilijk begrip. Het is geen Continuum 2 geworden, kan je het daarom vernieuwend noemen? Of is het pas vernieuwend als hij het Trio concept op een studio album zou zetten? En dan nog, eens houdt de vernieuwing dan ook op...
Ik ben zeer tevreden met het album. Het haalt het niveau van Continuum niet, maar Assassin is een meesterwerk en alleen Do You Know me en Crossroads vind ik tegenvallen. Maar ik denk dat ik het wel het beste album na Continuum ga vinden.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:06 schreef newClear het volgende:
[..]
Edge of Desire wordt mooier hoe vaker je m luistert. Voor iedereen ook wel herkenbaar, denk ik.
Who says dat Assassin er niet op staat?quote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef Zocalo het volgende:
Waarom staat juist Assassin niet op de LP?
http://music.barnesandnob(...)Mayer/e/886975308712
Ja, ik had ook zoiets van volgens mij kan ie net zo goed het telefoonboek zingen en daar een gitaartje onder zetten...werkt ookquote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef annoh het volgende:
Edit: maar zijn stem... uiteindelijk maakt die gewoon alles goed.![]()
Welke nummers zijn dan 'duister'?quote:Op zondag 15 november 2009 21:40 schreef annoh het volgende:
Ik heb m pas 1 keer geluisterd maar het viel me op dat de nummers erg langzaam en rustig zijn, en duister! Een beetje deprimerend, op de goede manier. Kan misschien ook komen door mijn mood en dat ik in het donker op uitgestorven straten aan het hardlopen was. Duidelijk een cd die ik vaker moet horen om te weten of het een blijver is. Ik ben het wel eens met de kritiek die ik hierboven las dat het wel erg pop en weinig blues/rock/anders is.
Edit: maar zijn stem... uiteindelijk maakt die gewoon alles goed.![]()
Melancholisch wordt er bedoeld denk ik. Edge of Desire is best melancholisch bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 november 2009 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welke nummers zijn dan 'duister'?
Bij duister denk ik niet aan John Mayer, maar aan Slayer en Rammstein.
Ja, dat is misschien een beter woord. De teksten en de melodie zijn niet echt opgewekt, en hij klinkt niet zo heel gelukkig. Is niet erg trouwens! Perfect voor de winter zelfs.quote:Op maandag 16 november 2009 03:07 schreef newClear het volgende:
[..]
Melancholisch wordt er bedoeld denk ik. Edge of Desire is best melancholisch bijvoorbeeld.
Nog idioter is dat de LP onder de naam van John Mayer TRIO staat...quote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef Zocalo het volgende:
Waarom staat juist Assassin niet op de LP?
http://music.barnesandnob(...)Mayer/e/886975308712
Dat nummer van Bruce Springsteen?quote:Op maandag 16 november 2009 15:03 schreef GoodGawd het volgende:
Waarom zit er bij ituens trouwens een bonus track bij BS? (Im on fire)
En bij de hard copy niet?
Wat een klootzak is John Mayer zeg. Dit gebeurde wel in 2002, maar toch.quote:Luke Skywalker had Darth Vader. Biggie had Tupac. Jack Black has Jack White. Jason Mraz, apparently, has John Mayer.
“Is that bad?” Mraz asks from across the table with a semi-guilty grimace. Mraz is quite a sight. His cigarette-fueled sensuality offsets the childish tackiness of his pink polyester shirt and ostentatious mesh baseball cap. Looking like an under-age trucker from disco's heyday, he explains the intricacies of his relationship with Mayer.
It seems singer-songwriter Mayer-after expressing interest in contributing some guitar lines to Mraz's Elektra Records debut -bailed out on a specially booked recording session in New York that cost Mraz and company a bit of dough.
“All he had to do was show up for two hours and just jam,” Mraz explains. “He called us [the day before] and said he couldn't do it. One thing I would've liked was an explanation. And if it was, ‘Well, I had a date with Jennifer Love Hewitt,' then that would be fine. We never heard from him again.
“When I got back to L.A., the first person I run into at a pizza place was Jennifer Love Hewitt. So I introduced myself and said, ‘Yeah, just let him know that you ran into Mraz.' That's been my new goal-anywhere we go-to haunt John Mayer. I don't want to cut his hand off, like he cut off mine.”
To continue the Star Wars analogy of good versus evil-does Hewitt represent Princess Leah then?
“She's Jaba,” he scowls. “She works alongside of him in this wicked, evil way that no one can really understand. Seriously, this is a fictional galaxy far, far away kind of bitterness. If I saw him, I would kill his ass with kindness because I love everybody.”
Popperdepop. Luister dan meteen naar tienerpop.quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Crutch het volgende:
Half of my heart!![]()
![]()
Kan nu al zo'n beetje het hele album meezingen.
Dat vind ik ook zo magisch aan "Say", hij kan duizend keer "Say what you need to say" zingen maar het verveelt nooit.quote:Op zondag 15 november 2009 00:25 schreef RRGJL het volgende:
Ik weet niet wat het is maar die eerste 1 / 2 zin(nen) van Perfectly Lonely klinken zo... heerlijkNiet eens de tekst op zich, meer de intonatie ofzo.
Want?quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Popperdepop. Luister dan meteen naar tienerpop.
Say vreselijk nummer.quote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo magisch aan "Say", hij kan duizend keer "Say what you need to say" zingen maar het verveelt nooit.
Vast iets record label-gerelateerds. Ik probeer verder niks goed te praten, hij kan een behoorlijke grote douchebag zijn. Concurrentie misschien?quote:Op maandag 16 november 2009 17:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Nog een leuk weetje over John Mayer en Jason Mraz
[..]
Wat een klootzak is John Mayer zeg. Dit gebeurde wel in 2002, maar toch.
In 2002 had Mayer al een #1 hit met YBIAW en album met RFS terwijl Mraz nog z'n naam aan het opbouwen was, en idd een directe concurrent was...quote:Op maandag 16 november 2009 20:56 schreef newClear het volgende:
[..]
Vast iets record label-gerelateerds. Ik probeer verder niks goed te praten, hij kan een behoorlijke grote douchebag zijn. Concurrentie misschien?
Tsja, eenzijdige verhalen...
quote:Op maandag 16 november 2009 22:56 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Yep. Als je op Youtube zoekt op 'adobe john mayer' dan vind je vast wel iets.
Misschien op de speciale uitgave? Wel jammer eigenlijk, had 't wel verwacht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef MervinMinky het volgende:
Leuk interviewVraagje: waarom heeft John het nummer In Your Atmosphere niet in Battle Studies opgenomen? Het is toch alleen te horen geweest trijdens WTLI en het klonk heel aardig.
Nee geweldige manquote:
Heb ik ook een hekel aan. Vooral op AGT als iedereen bij Lenny (_O_) maar wat zit te praten en gillen, maar bij Man on the side geeft men ineens weer aandacht aan het optredenquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:34 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Mijn god wat een gekrijs, als er zo'n gek schreeuwend wijf naast me staat krijgt ze een knal, dan ga je maar lekker naar de Jonas Brothers.Echt wat een aanstel grieten hoor dat random krijsen dat is toch niet normaal.
![]()
Muahah heb 1 nummer van Mayer en 4 van Michael Jackson natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef GoodGawd het volgende:
http://top2000.radio2.nl/stemmen/
is geopend stem alleen op JM ofzo
quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef MervinMinky het volgende:
Leuk interviewVraagje: waarom heeft John het nummer In Your Atmosphere niet in Battle Studies opgenomen? Het is toch alleen te horen geweest trijdens WTLI en het klonk heel aardig.
In Your Atmosphere is al een oud nummer. Meerdere jaren oud. Hij heeft het gewoon nooit uitgebracht, dat zal waarschijnlijk ook niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Misschien op de speciale uitgave? Wel jammer eigenlijk, had 't wel verwacht.
Zeg nooit nooit, 't zal niet de eerste keer zijn dat JM ons verrast met bijvoorbeeld zoiets als 'village sessions'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:23 schreef RRGJL het volgende:
[..]
[..]
In Your Atmosphere is al een oud nummer. Meerdere jaren oud. Hij heeft het gewoon nooit uitgebracht, dat zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren
Ik zelf had eerder Taking On Water verwacht. Mooi nummer. Zo jammer dat daar waarschijnlijk nooit een album-versie van komt
Village Sessions waren geen oude nummersquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit, 't zal niet de eerste keer zijn dat JM ons verrast met bijvoorbeeld zoiets als 'village sessions'.
Godver, weg hoopquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:41 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Village Sessions waren geen oude nummersZijn allemaal nummers van Continuum, en die is er vlak na uitgekomen. Ik acht de kans klein.
Ik kan niet kiezen tussen War of My Life achtige awesomeness en het Trio...quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef GoodGawd het volgende:
Ik hoop dat hij over een aantal maanden weer een 'Brand new blues gets which he can't understand, who did you think I was' moment krijgt
Alleen op WDYTIW gestemd, maar die komt er toch niet doorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:46 schreef GoodGawd het volgende:
http://top2000.radio2.nl/stemmen/
is geopend stem alleen op JM ofzo
LOLquote:Op woensdag 18 november 2009 11:28 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
http://jhnmyr.tumblr.com/
Z'n nieuwe blog.
quote:"marginally acceptable as music.”
Ik las thermostaaf zag na het filmpje pas dat er stond tremelo staaf. Ik dacht al zit ie aan zijn pik te krabben ofozquote:Op woensdag 18 november 2009 16:53 schreef BoerBert het volgende:
Dat begin is echt alsof ik AGT zit te checken. Wat een gegil zegWel grappig hoe hij z'n tremolostaaf elke keer aantikt.
Ja hij mag het allemaal wel wat meer polijsten. Maargoed dat mag hij de komende maanden in Amerika doen en als het goed is dan speelt hij in Nederlandquote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind de vocals crappy, eerlijk gezegd.
Vind ik ook, vooral de hogere regionen lukken niet erg goed.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef RRGJL het volgende:
Ik vind de vocals crappy, eerlijk gezegd.
Ik vind van wel. Assassin is echter een heel verhaal apart, een soort symfoniequote:Op woensdag 18 november 2009 10:51 schreef RRGJL het volgende:
Zo geweldig is war of my life toch ook weer niet ?Dan liever kiezen tussen Assassin-achtig en Trio.
Ik blij dat ik gister voor het eerst Guitar Hero heb gedaan, weet ik tenminste waar jullie het over hebben.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:08 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ik las thermostaaf zag na het filmpje pas dat er stond tremelo staaf. Ik dacht al zit ie aan zijn pik te krabben ofoz
Hij had Jeff Beck voor dat nummer moeten uitnodigen, dan was het echt een knaller geworden. Had ie nog een aar gitaar lesjes gekregen ookEn die Taylor Swift lekker naar huis surten :3
Zo die klinkt echt rete vals idd... Of hij slaat gewoon net iets te vaak de verkeerde noot aanquote:Op woensdag 18 november 2009 18:48 schreef newClear het volgende:
[..]
Op die live versie van Heartbreak Warfare klinkt zijn gitaar echt slecht, of ligt dat aan mij?
Het klinkt op het album inderdaad anders, maar ik denk meer dat het een kwestie van effecten is.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:20 schreef Numbie het volgende:
[..]
Zo die klinkt echt rete vals idd... Of hij slaat gewoon net iets te vaak de verkeerde noot aan
Snap sowieso niet dat je helemaal uit je plaat (qua dansen) moet gaan bij die nummers, het zijn nou niet echt dansvloerhits. Heb toen eens bij Gavin onwijze ruzie gehad met een wicht dat zelfs op Belief (van Gavin DeGraw) compleet uit d'r dak ging. Helemaal wild om zich heen dansen. A. kwam ze al naar voren gesneaked van achter en ging in onze personal space staan. We dachten nog dat ze even een foto kwam nemen ofzo, dus hadden zoiets van okay vooruit. Even gevraagd of het wat minder kon, maar nee "er is muziek dus ik moet dansen!" Toen we vroegen of ze dan ook zo ging dansen op begrafenissen, waren we ineens raar. Toen werd het nog drukker dus was het toch echt wel van Ey tyft eens fijn op naar achter, daar heb je de ruimte om achterlijk te doen (front row dit he). En toen daar geen gehoor aan werd gegeven kwamen de ellenbogen in actie, wie niet horen wil moet maar voelen. En toen waren wij ineens vervelend aan het doenquote:Op woensdag 18 november 2009 17:15 schreef RRGJL het volgende:
Wat ook zo irritant is trouwens, is dat er van die domme huppelkutjes vrolijk mee staan te zingen en te lachen en te dansen.
Ergens rond 1:45 hoor je het heel goed, het zou kunnen dat het door z'n tremolo komt of dat ie z'n snaren een beetje buigt...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:31 schreef RRGJL het volgende:
Hmm ik hoor wel iets geks ja, maar ligt dat niet gewoon aan het effect in combinatie met live optreden? Lijkt me stug dat John op een valse gitaar speelt.
Het zou wel verklaren waarom de vocals niet fantastisch zijn bij dat nummer. Het is immers moeilijk om zuiver te zingen als de gitaar vals is.
quote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zing mee met concerten, dans, doe hyper, roep dingen als "Woooo!", mits gepast. Denk dat dit bij Battle Studies niet echt het geval is maar bij nummers als "Why Georgia" en "No such thing" ga ik zeeeeker uit m'n dak.
Bij Picnic in the park heb ik echt met veel mensen ruzie gemaakt omdat ze net voor me gingen staan of net voor het begon ineens naar voren toe drongen. Opgetyfd, het is niet zo dat ik Johnny elk weekeind kan aanschouwen.
Ik hoor niets vreemds ..quote:Op woensdag 18 november 2009 21:13 schreef newClear het volgende:
[..]
Ergens rond 1:45 hoor je het heel goed, het zou kunnen dat het door z'n tremolo komt of dat ie z'n snaren een beetje buigt...
Overigens is de overgang naar de solo in deze versie van crossroads strakker dan de albumversie....
bij 1:08
Ja daar kan ik nog inkomen, maar als jij 5 minuten voordat JM gaat spelen aan komt kakken en verwacht dat je dan even voor kan kruipen (waar mensen al uren zaten/stonden) dat vindt ik dan een beetje laag. Als je JM briljant vindt en je wilt een goed plekje hebben dan kom je maar eerder.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:33 schreef RRGJL het volgende:
Ja, way to ruin your own day zou ik zeggen, beetje stress maken op een dag dat zowel jij als die andere mensen niets anders willen dan plezier hebben en even geen gezeik aan hun hoofdNatuurlijk komt iedereen naar voren als John gaat spelen, al stond je er 3 dagen van tevoren al, iedereen heeft evenveel betaald. Maar goed, beetje nutteloze discussie verder.
Daarom juist, die break naar de solo is superstrak, beter dan op het albumquote:
Mja, mits gepast...quote:Op woensdag 18 november 2009 21:26 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik zing mee met concerten, dans, doe hyper, gil, mits gepast. Denk dat dit bij Battle Studies niet echt het geval is maar bij nummers als "Why Georgia" en "No such thing" ga ik zeeeeker uit m'n dak.
Bij Picnic in the park heb ik echt met veel mensen ruzie gemaakt omdat ze net voor me gingen staan of net voor het begon ineens naar voren toe drongen. Opgetyfd, het is niet zo dat ik Johnny elk weekeind kan aanschouwen.
Tja hoeveel mensen kunnen er nou echt zingen?quote:Op donderdag 19 november 2009 00:54 schreef newClear het volgende:
[..]
Mja, mits gepast...
Er zijn ook mensen die bij alles (ook tussen nummers door, wtf?) de longen uit hun lijf krijsen.
Ik heb verder ook nog een tip voor de mensen die achter mij stonden bij Picnic: Playback gewoon mee als je niet kan zingen
En je dan ook nog te goed voelen om mee te zingen met Donavon Frankenreiter!
Freeeeheeeheeeeheeeheeeeeee![]()
Dat waren nog eens goede tijden
Wegquote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef GoodGawd het volgende:
Waar is die David Labruyere (or how2spell) trouwens, tijdje niet gezien.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef RRGJL het volgende:
Edge of Desire wordt de nieuwe Slow Dancing, live.Ik zie de solo's al helemaal voor me.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 november 2009 13:15 schreef BoerBert het volgende:
Hmm, volgens mij kan Edge of Desire wel eens de nieuwe Slow Dancing worden.
Oh. Haha das wel toevallig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eensMaar van mij mag hij Slow Dancing zelf ook wel weer op de setlist gooien hoor
Haha ja, ontzettend irritant. Ik stond op een bepaald moment behoorlijk vooraan zo ongeveer in de schoot van een meisje dat om een of andere reden nog op haar kleedje wilde zitten.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:13 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Tja hoeveel mensen kunnen er nou echt zingen?
Verder vind ik het onzin om te zeggen dat je niet moet denken vooraan te kunnen staan wanneer je pas bij JM 'aan komt kakken'. Die mensen kunnen alleen naar voren als daar plek is. Vol is vol zeggen ze wel eens
>Het "probleem" bij Picnic in the park werd vooral veroorzaakt doordat er juist zo een grote gaten waren vooraan.
Het was erg irritant dat er mensen vooraan zaten tijdens JM, met hun 'kleedje' () en dachten dat ze het recht hadden om daar te blijven zitten en andere mensen te vertellen dat ze beter niet op hun kleedje gingen staan want dat is asociaal. Oftewel, zij hadden recht op 2m2 omdat ze er al van 's ochtends zaten. Dat vind ik pas echt asociaal.
Dus wie weet toch. Anxiety Attacks zijn paniekaanvallen. Precies wat ik ook heb. Bedankt voor de link!quote:Op zondag 22 november 2009 23:06 schreef RRGJL het volgende:
http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858782366/
Er zit denk ik in elk geval wel een referentie in naar zijn anxiety attacks, waarvoor hij medicatie heeft.
Yes klopt. Close call dat wel, met Johns index op 100 en die van Robbie op 91 als ik me niet vergis, maar toch. Continuum is nooit verder dan nr. 12 gekomen...quote:Op maandag 23 november 2009 17:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoorde volgens mij net op de radio zeggen dat Battle Studies op één in de album top zoveel is binnengekomen en daarmee Robbie Williams van de eerste plek heeft geduwd.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:03 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ja hij stond in de top 40 ook op nummer 20 met Who Says. Zal ondertussen wel al veranderd zijn.
Ik ben er iig niet blij mee. Leuk voor JM, dat wel.
Verkleint de kans dat je een kaartje kan krijgen, mocht hij naar Nederland komenquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hebt van die fans die hun idool alleen voor hunzelf willen
En vergroot de kans dat als ie komt dat in de HMH gaat zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Verkleint de kans dat je een kaartje kan krijgen, mocht hij naar Nederland komen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En vergroot de kans dat als ie komt dat in de HMH gaat zijn
Ahoy zou ge-wel-dig zijn voor mij!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef Numbie het volgende:
[..]
Op z'n minst de HMH, want alleen al in t zuiderpark paste 10.000 man; en dat was uitverkocht... Ik vermoed Ahoy zelfs.
Dat is idd het ding met John Mayer. Je gaat niet alleen houden van zijn muziek.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:56 schreef tomtomkortom het volgende:
Eén brok genialiteit die man. In zijn muziek, in zijn doen, zijn wijsheid. Battle Studies gaat het steeds beter doen bij mij.
Inderdaad, dat is het. Dat heb ik met niet veel artiesten.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:59 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Dat is idd het ding met John Mayer. Je gaat niet alleen houden van zijn muziek.
Zo lang jij er een keiharde solo uitgooit, is het een pareltjequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:19 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ga met een bandje Slow Dancing in a Burning Room doen. Maar de zanger is dus een zij.
En die stem van Mayer is te laag voor haar. Dus nu wordt het ipv C# in A.
Oftewel hij is nu 4 halve LAGER.
Of 8 halve hoger.
Ik weet niet of jullie programmatjes hebben die toonhoogtes veranderen, maar dit klinkt echt lol. Of heel zwaar of smurfen nummer. Ik hoop zo dat we dat nummer niet gaan verkrachten nu
quote:John Mayer brings home his second No. 1 album on the Billboard 200 chart, as "Battle Studies" bows with 286,000 copies sold, according to Nielsen SoundScan. The singer/songwriter's first chart-topper came with "Heavier Things" in 2003, when it bowed with 317,000. Mayer's last studio set, "Continuum," entered the chart at No. 2 with 300,000 in 2006.
"Battle Studies" posts the third-best sales week for a digital set this year -- 129,000 downloads -- and the best-ever for Columbia Records. Earlier in 2009, U2's "No Line On the Horizon" arrived with 155,000 downloads and Dave Matthews Band's "Big Whiskey and the GrooGrux King" launched with 134,000 downloads. "Battle Studies" is only the 12th album to sell at least 100,000 downloads in one week since SoundScan began tracking digital album sales in 2005.
Mayer's "Battle Studies" leads a pre-Thanksgiving parade of new albums onto the list, including debuts from Norah Jones' "The Fall" (No. 3 with 180,000), Casting Crowns' "Until the Whole World Hears" (No. 4; 167,000) and 50 Cent's "Before I Self Destruct" (No. 5 with 160,000).
(...)
As previously reported, Mayer will likely relinquish the Billboard 200 throne next week as Susan Boyle's "I Dreamed a Dream" album is set to debut in the top slot. Industry sources say that the set could sell as much as 600,000 copies by week's end on Sunday night (Nov. 29). It even has a chance of netting the best sales week of the year for an album, which is currently held by the debut of Eminem's "Relapse" with 608,000.
Verkleint de kans op een kaartje, mocht hij naar Nederlands komen. Vergroot de kans dat het een gigantische zaal wordt. Sowieso kan ik er niet tegen dat hij doorbreekt met een commercieel popalbum. Dat dát soort volk er dan voor zorgt dat ik tijdens het concert niets kan zien. Dus wie weet ben ik wel zo'n fan die z'n idool alleen voor zichzelf wilt hebben, maar care dan, hij is al jaaaaaren m'n favoriet. Doe mij maar gewoon de Melkweg nog een keer. (Boehoe.)quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hebt van die fans die hun idool alleen voor hunzelf willen
Daar was ik gewoon te laat mee en dat neem ik mezelf nog steeds kwalijkquote:Op donderdag 26 november 2009 10:49 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Doe mij maar gewoon de Melkweg nog een keer. (Boehoe.)
* Numbie stond vooraanquote:Op donderdag 26 november 2009 10:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar was ik gewoon te laat mee en dat neem ik mezelf nog steeds kwalijk
Niet dat ik weet. Ik heb 16,24 betaal geloof ik.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ik kreeg net 3 euro van bol.com op mijn rekening gestort. Zal wel met die battle studies cd te maken hebben, waarom weet ik ook niet lol.
FOUTIEF REFNR OF OVERBETALING
Bol.Com B.V.
Hebben anderen bol.com BS kopers dat ook?
Jep!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:42 schreef GoodGawd het volgende:
Ik kreeg net 3 euro van bol.com op mijn rekening gestort. Zal wel met die battle studies cd te maken hebben, waarom weet ik ook niet lol.
FOUTIEF REFNR OF OVERBETALING
Bol.Com B.V.
Hebben anderen bol.com BS kopers dat ook?
Ik zou het alleen leuk vinden als ik win eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Jep!
Zou wel leuk zijn als iemand van dit topic de kaartjes zou winnen van bol.com.
Gaaf, ben benieuwdquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:00 schreef Tesss het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/6137730360
Ja hoor een concert voor alleen maar prijsvraag winnaars >_>;?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:34 schreef MervinMinky het volgende:
Woow, ik hoop zóo erg dat ie komt en dat je gewoon kaartjes kunt kopen en niet zoals Shining-star al zegt met een prijsvraag oid.![]()
Ik denk alleen maar aan het ergste momenteelquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:51 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja hoor een concert voor alleen maar prijsvraag winnaars >_>;?
Damn wat zou dat geweldig zijnquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:00 schreef Tesss het volgende:
http://twitter.com/Domien/status/6137730360
Robbie Williams? Paradiso? 9 december 2009?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:51 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Ja hoor een concert voor alleen maar prijsvraag winnaars >_>;?
Nederlanders zijn toch niet braaf genoeg om te blijven zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:16 schreef BoerBert het volgende:
Trouwens, bij die VS-shows speelt hij in allemaal zalen met zitplaatsen. Mag toch niet hopen dat dat in Nederland ook het geval gaat zijnZitplaatsen zijn echt fokking lame.
Zo ben jij dan wel weer idd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nederlanders zijn toch niet braaf genoeg om te blijven zitten.En anders ga ik mooi in m'n eentje op m'n stoeltje staan en dan kan ik het heul goed zien.
Dan niet gaan lopen miepen als je vanalles naar je kop krijgt geslingerd.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:25 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nederlanders zijn toch niet braaf genoeg om te blijven zitten.En anders ga ik mooi in m'n eentje op m'n stoeltje staan en dan kan ik het heul goed zien.
Oh, dus je kent me omdat je een "patroon" ziet in mijn reacties op een FORUM!?quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:03 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Goed genoeg om dat te weten. Je reacties zijn altijd even egocentrisch.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:03 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Goed genoeg om dat te weten. Je reacties zijn altijd even egocentrisch.
Round 1 FIGHT!quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oh, dus je kent me omdat je een "patroon" ziet in mijn reacties op een FORUM!?
Nee, dat staat er ook niet. Er staat dat ik je goed genoeg ken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oh, dus je kent me omdat je een "patroon" ziet in mijn reacties op een FORUM!?
Mij ook niet . Al moet ik de hele avond hinkelen op één been. En ik ga even polsen of ik hem kan interviewenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:58 schreef sbientje het volgende:
nou mocht ie komen, dan ga ik ook zeker! zitplaatsen, staanplaatsen, het maakt me niets uit, als ik er maar bij ben
zoek je nog een fotograaf?quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mij ook niet . Al moet ik de hele avond hinkelen op één been. En ik ga even polsen of ik hem kan interviewen. De kans zal wel niet groot zijn dat hij een interview geeft, maar ik ga achteraan
![]()
een notulist?quote:
Ik was erbijquote:Op zondag 29 november 2009 00:03 schreef BoerBert het volgende:
Toch moet Mayer Crossroads weer oude stijl doen
Same herequote:
Ik stond zo'n 4 a 5 meter achter de filmer van voorgaand filmpje. Waar stond jij?quote:
Yups filmpje is van moiquote:Op zondag 29 november 2009 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stond zo'n 4 a 5 meter achter de filmer van voorgaand filmpje. Waar stond jij?
Hey wacht 'ns dat is Jill toch?
Nog een stuk achter jou iig.quote:Op zondag 29 november 2009 00:34 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik stond zo'n 4 a 5 meter achter de filmer van voorgaand filmpje. Waar stond jij?
Hey wacht 'ns dat is Jill toch?
Ja hallo! Ik was druk met meezingen enzo.quote:Op zondag 29 november 2009 00:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yups filmpje is van moi
Dus dan sta je 4 a 5 meter achter mij en dan zeg je niet eens ff gedag
Dank, was dan ook een zeer tof concert.quote:Op zondag 29 november 2009 00:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja hallo! Ik was druk met meezingen enzo.
Je filmpjes van Marc Broussard zijn ook tof.
quote:
Waha lijkt net een commercial, wat betekent Mayercraft Carrier eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 13:07 schreef MervinMinky het volgende:
wat betekent Mayercraft Carrier eigenlijk?
Niks, maar aircraft carrier betekent vliegdekschipquote:Op zondag 29 november 2009 13:07 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Waha lijkt net een commercial, wat betekent Mayercraft Carrier eigenlijk?
Debiel hoe hij tijdens dat gitaarriffje bij 1:58 precies goed tegelijk kan gaan zingen terwijl hij doorspeelt.quote:
Zingen + gitaar spelen is echt een kwestie van oefenen!quote:Op maandag 30 november 2009 02:05 schreef newClear het volgende:
[..]
Debiel hoe hij tijdens dat gitaarriffje bij 1:58 precies goed tegelijk kan gaan zingen terwijl hij doorspeelt.
Ik wil dat ook kunnen.
Het lijkt wel alsof de geluidsman de hi hat van steve op 2:43 per ongeluk harder zet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |