Ik denk dat dit probleem vaker voorkomt met wetenschappers, ze gaan voorbij aan de (waarschijnlijk ongefundeerde) sentimenten die er leven en komen alleen maar met feiten.quote:quote:
Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef Z het volgende:
[..]
Van communicatie heeft het RIVM en het Ministerie niet veel kaas gegeten.
Mijn kids moeten/mogen ingeënt, maar nu heb ik het idee gekregen dat ik daar over moet gaan twijfelen. Dat had ik niet.
Ach, ze komen Darwin vanzelf wel tegen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef ShadyLane het volgende:
Van mij mag iedereen besluiten zich aan welke vaccinatie dan ook te onttrekken, maar doe er niet zo tenenkrommend superieur over.
Ik beken schuld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:08 schreef k_man het volgende:
Hier is Google Streetview ontdekt en nu is iedereen allerlei huizen aan het opzoeken.
Ja, als ze dáár eens een spuitje tegen zouden verzinnen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:02 schreef ShadyLane het volgende:
Van mij mag iedereen besluiten zich aan welke vaccinatie dan ook te onttrekken, maar doe er niet zo tenenkrommend superieur over.
Want als je zegt: "ja, doe mij die maar", dan ben je kennelijk niet dom genoeg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Als ze ooit een vaccinatie tegen domheid ontwikkelen zal de doelgroep haar massaal weigeren.
Wel met een zeer goede beoordeling. Ook goed.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:43 schreef Gellius het volgende:
Is die nieuwe werkplek vergezeld gegaan van een promotie?
Maar zo werkt het hier niet echt. De verhuizing heeft vooral met een reorganisatie te maken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:00 schreef Z het volgende:
[..]
Wel met een zeer goede beoordeling. Ook goed.
Wij hebben ook een reorganisatie op de afdeling. Die mag geen reorganisatie heten, want daar hoort een bepaald traject bij dat erg lang duurt. Daarom heet het een herindeling. Het proces van de herindeling loopt desondanks al enkele jaren zonder dat de herindeling z'n beslag heeft gekregen. De herindeling dreigt daardoor ingehaald te worden door een reorganisatie van de hele organisatie. Die mag wel reorganisatie heten. Deze reorganisatie echter, wordt mogelijk op zijn beurt ingehaald door een landelijke reorganisatie. Desondanks gaat de herindeling door. We weten echter nog niet in welke vorm. Er wordt verzekerd dat er stukken bestaan en dat de herindeling goed doordacht is en ons veel voordeel gaat brengen. De stukken zijn niet geheim en zullen ter beschikking worden gesteld. Er zijn geen geheimen, men wil open zijn tegen de medewerkers. Desalnietemin heeft geen van de medewerkers ooit een stuk gezien waarin het hoe en waarom van de herindeling beschreven staat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef Z het volgende:
[..]
Maar zo werkt het hier niet echt. De verhuizing heeft vooral met een reorganisatie te maken.
Heb je een foto van het uitzicht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:36 schreef Z het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe werkplek, dat bevalt me uitstekend. Licht en rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |