Waarschijnlijk heeft die auto met chauffeurquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef mrkrul het volgende:
Degene die dat bedacht heeft, heeft vast zelf nog nooit de trein gebruikt.
Stel nu dat je een keer te laat bent door de trein, krijg je dan ook een schadevergoeding?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef mrkrul het volgende:
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein: slogan van de NS.
Of heeft nog nooit een kaartje moeten kopen terwijl ik bij de automaat stond..quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:20 schreef mrkrul het volgende:
Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein: slogan van de NS.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Ik las ergens dat 93% op tijd rijd.
Dus zo erg is het nou ook weer niet.
Daarnaast is er nog nooit iemand dood gegaan wanneer die een minuutje langer moet wachten op de trein.
Ja, dat snap ik dus niet ..... waarschijnlijk zit ik constant in die andere 5,5 procent.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Roellie80 het volgende:
Treinen reden volgens de NS het afgelopen kwartaal voor 94,5 procent op tijd. En daarmee was dat kwartaal wat de punctualiteit betreft het beste van het jaar, aldus het vervoersbedrijf zondag.
Probeer dat maar eens met de auto...
Definieer "op tijd". Als je de "op tijd"- norm aanpast aan de vertraging die er is, kom je altijd op tijd. Zo kan ik het ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Daarnaast is er nog nooit iemand dood gegaan wanneer die een minuutje langer moet wachten op de trein.
Wat zeg jij?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ja baggeren in eigen topig-gelul, ik zet het maar alvast even neer
En dan nog maak ik dat zelden mee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
Echt he, dat hoorde ik idd laatst ook... Bizarre slogan.
Maar dat de treinen op tijd rijden is geen verassing; de marge die ze krijgen om te bepalen dat de treinen op tijd rijden wordt steeds meer verruimd. Volgensmij is het nu zo als de trein zelfs 5 min na de officiele vertrektijd vertrekt van het station, nog op tijd is. Dan vind ik het niet zo gek dat er meer treinen 'op tijd' rijden
Denk het. Ik heb er vrijwel nooit last van, in tegenstelling tot de auto, die me vrijwel altijd vertraging oplevert, en regelmatig nog véél ook.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet ..... waarschijnlijk zit ik constant in die andere 5,5 procent.
Dit dus, ik had eerst ook zoiets vanquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
Wat betekent dat nu?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:22 schreef Knorriepot het volgende:
[..]
Ja baggeren in eigen topig-gelul, ik zet het maar alvast even neer
behalve degene die ervoor sprong en voor de vertraging zorgdequote:Op dinsdag 10 november 2009 11:21 schreef Netsplitter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |