Dat klinkt inderdaad als een groot voordeelquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voordeel van Flickr is dat foto's makkelijk te doorzoeken zijn, en er worden automatisch thumbnails aangemaakt.
Goede tip! zal ik dan even rekening mee gaan houdenquote:Nadeel is echter dat je bij een gratis Flickr account het high-res origineel niet meer kan benaderen na uploaden, dus bewaar die wel ergens op een andere plaats.
Dat spreekt wel van vertrouwenquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Flickr roeleert zo hard dat ik er een Pro Account heb genomen.
Absurde ISO-waardes ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Qua bouw is dat echt een geweldig toestel. Niet de kleinste, maar wel heel veel mogelijkheden
. Anders ff bij Mediamarkt ofzo binnen lopen. Kun je 'm iig eens vasthouden
. Online voor 477 euro: http://tweakers.net/pricewatch/245155/canon-powershot-g11.html
Hij zit ook in Enschede zag ikquote:
En staat de winkel van Sien er ook?quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef JDude het volgende:
De Sesamstraat bestaat nog echt ook. Volgens Streetview staat er een basisschool. Daar zal meneer Aart dan wel lesgeven.
Ekdom stijl:quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:18 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Fake Blood !!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
KAISER CHIEFS - I PREDICT A RIOT (LIVE @ LOWLANDS 2005)
Op 3FM Live dan.
Nee, idd nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
Hoop toch niet dat Bertolf de nieuwe Megahit wordt...
Ik dacht eerst dat het een hele oude vent wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Zooo mooiveel te weinig op de radio.
Ik moet werken bij appiequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:25 schreef themauster het volgende:
Was bijna vergeten dat het morgen Sint Maarten is. Dus net gauw even 2 zakken met spekjes gekocht. Hoop wel dat de liedjes wat gevarieerder zijn dan vorig jaar, toen moest ik 20x het zelfde liedje aan horen
quote:
Tjibbe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Jaaaaaaaaaaa hoor, daar is ie weer!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |