Jij bent de hele tijd aan het algemeniseren, en je komt met niet onderbouwde uitspraken aan die in mijn omgeving in ieder geval niet opgaan. In mijn omgeving zijn de Gozers tussen de 20 en 30 juist wel op zoek naar iets serieus. Als ik jouw opmerkingen zo doorlees heb je maar een heel eenzijdig beeld van mannen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een uitzondering maakt geen regel. De meeste mannen zijn juist tussen 20 en 30 niet echt op zoek naar iets serieus. TS pikt dat blijkbaar niet zo goed op.
Lijkt me niet dat iedereen die seks heeft op de eerste date gelijk een slet is.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.
Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
Ik snap niet dat het zo belangrijk wordt gevonden wat anderen ervan zeggen. Uiteindelijk ga je toch wel doen wat je zélf wil, dus het lijkt me zinniger voor een ieder om te bepalen wat je zelf vindt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef Holoubek het volgende:
Hoeveel 'dates' zijn er dan in jullie ogen nodig voor een man een vrouw serieus neemt?
Je hebt me weer doorquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:21 schreef Garisson72 het volgende:
Tevens grappig hoe Seven iedereen op de kast krijgt, trouwens.
de "one night stand" die ik had, heb ik nog steeds!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nou meestal zijn de neukertjes op de eerste date géén relatie materiaal. Je verlaagt je dan toch tot een niveau en vaak is de uitdaging er meteen uit voor de man.
Spanning is ook soort van weg, terwijl het veel leuker is paar dates daarmee te wachten en de spanning wat op te bouwen en elkaar beter te leren kennen. Nu zal je door 90% van de mannen meteen het stempel 'scharrel / sletje' krijgen omdat ze weten dat je dat wss ook zo snel met anderen doet en dat dus geen relatie-materiaal is, maar gewoon 'handig' voor als je ff omhoog zit
De meeste jongens in mijn omgeving krijgen zo langzamerhand verkering, dus nee.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
makkelijk lullen nu, volgens mij was je wel serieus.
Waarom niet? Wat gebeurt er dan als je helemaal alleen bent?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef littleduckling het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar ik ben al die mannen die alleen maar op mn deur komen kloppen voor de seks ook wel een beetje zat. Misschien zou ik maar eens helemaal alleen moeten zijn haha
Elke slet denkt dat ze inhoud heeft, en dat ze door middel van one night stands niet serieus genomen wordt. Toch falen ze elke keer.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.
Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
Dát is de oplossing! Natúúrlijk! Intellectueel zijn!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:01 schreef BattleCow het volgende:
Het verschil, als antwoord op je vraag : Intellectueel zijn
Ben je net klaar met elkaar, ga je een intelectueel gesprek houden over de psyche van de mens.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dát is de oplossing! Natúúrlijk! Intellectueel zijn!
Ik speel gewoon het spelletje meequote:Op dinsdag 10 november 2009 17:21 schreef Garisson72 het volgende:
Tevens grappig hoe Seven iedereen op de kast krijgt, trouwens.
Seven is er dan ook heel subtiel in.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik speel gewoon het spelletje mee![]()
Maar als zij met allerlij ongefundeerde uitspraken komt, zal er toch een beetje tegengas moeten worden gegeven. Ik kan vanaf hier lastig aan haar gezicht zien of ze het nu meent of niet.
dan ditquote:Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet,
Faalhaasquote:maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden.
Die moet ik even gequote hebben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef littleduckling het volgende:
@XtremeNL, thankyou, best nuttige tips!
ik geloof nog steeds niet dat het provocerend bedoeld was.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Seven is er dan ook heel subtiel in.
Ik voelde mij toch even in mijn mannelijke waarde worden aangetast.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geloof nog steeds niet dat het provocerend bedoeld was.
Absoluut. Als je hersens genoeg hebt, tenminste.. bij TS ontbreekt dat blijkbaar. Lekker blijven rondneuken dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dát is de oplossing! Natúúrlijk! Intellectueel zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |