abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 13:02:26 #76
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74570263
Is TS een flink aantal keer serieus genomen, voelt ze zich nóg niet serieus genomen.. Hmm TS, dat ligt aan jezelf denk ik dan..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74571270
tvp
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:46:57 #78
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74575601
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 12:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een uitzondering maakt geen regel. De meeste mannen zijn juist tussen 20 en 30 niet echt op zoek naar iets serieus. TS pikt dat blijkbaar niet zo goed op.
Jij bent de hele tijd aan het algemeniseren, en je komt met niet onderbouwde uitspraken aan die in mijn omgeving in ieder geval niet opgaan. In mijn omgeving zijn de Gozers tussen de 20 en 30 juist wel op zoek naar iets serieus. Als ik jouw opmerkingen zo doorlees heb je maar een heel eenzijdig beeld van mannen.

De gemiddelde man vergeleken tussen de stad, randstad, dorp, veluwe, het noorden, de student, de werkende, de laag opgeleide, de hoog opgeleide verschilt nogal. Jouw ervaring is in ieder geval niet sluitend voor de mannelijke populatie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Goldfoxx op 10-11-2009 15:53:13 ]
pi_74578195
Hoeveel 'dates' zijn er dan in jullie ogen nodig voor een man een vrouw serieus neemt?
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:07:43 #80
265252 GirlyGlue
plakt niet in de ogen
pi_74578398
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
Lijkt me niet dat iedereen die seks heeft op de eerste date gelijk een slet is.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:21:39 #81
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74578768
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:00 schreef Holoubek het volgende:
Hoeveel 'dates' zijn er dan in jullie ogen nodig voor een man een vrouw serieus neemt?
Ik snap niet dat het zo belangrijk wordt gevonden wat anderen ervan zeggen. Uiteindelijk ga je toch wel doen wat je zélf wil, dus het lijkt me zinniger voor een ieder om te bepalen wat je zelf vindt.

Tevens grappig hoe Seven iedereen op de kast krijgt, trouwens.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:30:00 #82
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_74578980
Je moet gewoon jezelf zijn. Want de serieuze man zal ook van je moeten houden zoals je bent. Dus een kerel die bij sex op de eerste date denkt: "nee" past gewoon niet bij je. Je zou wel moeten opletten of je niet een bepaalde onjuiste reputatie opbouwt. Want als je bekend staat als avonturier dan kan het heel goed zijn dat je daardoor juist mensen aantrekt die alleen maar avontuur willen, en geen relatie.

Maar de vraag is vooral of je écht ongelukkig bent met zoals het nu gaat. Ik ben zelf van mening dat je een juist persoon gewoonweg eens ontmoet, en dat het najagen daarvan niks oplevert. Zeker op jonge leeftijd.
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:31:19 #83
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74579008
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:21 schreef Garisson72 het volgende:

Je hebt me weer door
Resistance is futile.
pi_74579110
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
Nou meestal zijn de neukertjes op de eerste date géén relatie materiaal. Je verlaagt je dan toch tot een niveau en vaak is de uitdaging er meteen uit voor de man.

Spanning is ook soort van weg, terwijl het veel leuker is paar dates daarmee te wachten en de spanning wat op te bouwen en elkaar beter te leren kennen. Nu zal je door 90% van de mannen meteen het stempel 'scharrel / sletje' krijgen omdat ze weten dat je dat wss ook zo snel met anderen doet en dat dus geen relatie-materiaal is, maar gewoon 'handig' voor als je ff omhoog zit
de "one night stand" die ik had, heb ik nog steeds!
  dinsdag 10 november 2009 @ 17:48:18 #85
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_74579455
Even mijn ervaring als man delen;

Meestal is na seks op de eerste date de spanning er inderdaad af.
Zoals hier al gezegd is seks vaak de hoofdprijs van de jacht.
Als je wel meteen het bed induikt moet je me dus op een andere manier uitdagen, geef me in discussies of intellectueel een "Run for my money". Laat in bed merken dat jij mij veroverd hebt.
Zomaar twee willekeurige dingen, maar het komt e rop eer dat je nog interessant genoeg moet blijven om achteraan te jagen. Maak duidelijk dat je meer dan seks bent.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_74580099
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je hebt me weer door
makkelijk lullen nu, volgens mij was je wel serieus.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:20:17 #87
94676 Garisson72
pi_74580177
Als je niet uit bent op een relatie met die eerste date (bij voorbaat al, óf dat merk je binnen 10 minuten van die date) maar haar nog steeds wel eerst je bed in en daarna uit elkaar wil trekken, dan moet je dat vooral doen.

Als het wèl relatie-materiaal is, dan weet je dat doorgaans al tijdens die date voordat de bedstee gezamenlijk bestegen wordt. Ik vind niet dat dat gevoel bedorven moet worden omdat er al meteen sex bij komt kijken. Sterker nog, ik vind het een pre. Dus ook in dát geval moet je het vooral doen.

Gewauwel als 'maar dan doet ze dat met iedereeheeeheeen' toont alleen maar onzekerheid bij de wauwelaar aan.
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:58:06 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74581192
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:16 schreef dawg het volgende:

[..]

makkelijk lullen nu, volgens mij was je wel serieus.
De meeste jongens in mijn omgeving krijgen zo langzamerhand verkering, dus nee.
Resistance is futile.
pi_74583227
Hoihoi,

Eindelijk antwoord! Ik zelf ben 20, de scharrels/ one night stands zijn meestal tussen de 25 en 30. Zoveel mannen zijn er ook ongeveer geweest... Het is niet zo dat ik niet bij 90% van die mannen zie hoe de vork in de steel zit, of dat ik het altijd erg vind dat er niks uit komt. Het gaat erom dat veel ervan na 5 minuutjes wel de conclusie 'lolletje' lijken te hebben getrokken als het om mij gaat, en dat ik wel eens wil weten hoe dat komt. Meneer van gisteravond houdt tot nu toe leuk contact, wie weet blijkt dit wel een uitzondering te zijn
Ik vind trouwens niet dat ik afgeschreven zou moeten worden omdat ik met veel mannen naar bed ben geweest. Dat zegt naar mijn mening niks over of iemand betrouwbaar is of niet. Ik had er nog nooit over nagedacht dat het mannen zou kunnen intimideren, maar nu ik het zo lees, wie weet zit er wel wat waarheid in? In dat geval zou ik dus maar op zoek moeten gaan naar een echte vent denk ik!

Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar ik ben al die mannen die alleen maar op mn deur komen kloppen voor de seks ook wel een beetje zat. Misschien zou ik maar eens helemaal alleen moeten zijn haha

@XtremeNL, thankyou, best nuttige tips!

[ Bericht 8% gewijzigd door littleduckling op 10-11-2009 20:19:30 (even iets toevoegen) ]
pi_74583521
Mogelijk wil je die ander niet teleurstellen als je na een leuke avond met hem meegaat, sociaal gewenst gedrag dus.
nothing will change without a rebel
pi_74584696
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef littleduckling het volgende:
Ik ben niet op zoek naar een relatie, maar ik ben al die mannen die alleen maar op mn deur komen kloppen voor de seks ook wel een beetje zat. Misschien zou ik maar eens helemaal alleen moeten zijn haha
Waarom niet? Wat gebeurt er dan als je helemaal alleen bent?
pi_74592876
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef littleduckling het volgende:
Ok, voordat ik reacties krijg over dat ik me net aangemeld heb en nu met zulke verhalen kom, het leek me prettiger om dit te schrijven op een forum waar niemand weet wie ik ben. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Ik ben een jong meisje,student, woon op mezelf, blablabla. Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet, maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden. Gisteravond een date gehad met een jongen die stiekem best leuk is, het was de eerste date. En ja hoor, ik ben daar blijven slapen, en meteen seks gehad. Ik weet dondersgoed dat ik op deze manier nooit serieuzer genomen ga worden, en was ook vast van plan om het niet te doen. En toch, op de een of andere manier.... Ik schijn het uit te lokken, onbewust. Ik ben absoluut niet het typje slet wat je op straat rond ziet lopen, kleed me gewoon normaal, meestal niet eens make-up op, ben intelligent en je kan een normaal gesprek met me hebben zonder dat ik meteen geil ga kijken. Maar op de een of andere manier schijnen mannen me altijd door te hebben.... dat ik wel van een avontuurtje hou.

Nu is dus eigenlijk mijn vraag, wat maakt voor mannen nou het verschil tussen een meisje voor een leuke avond en "relatiemateriaal"?
Elke slet denkt dat ze inhoud heeft, en dat ze door middel van one night stands niet serieus genomen wordt. Toch falen ze elke keer.

Het verschil, als antwoord op je vraag : Intellectueel zijn, en niet alleen maar feesten en elke week hun vagina in laten smeren met lichaamssappen van honderden mannen. Jammer genoeg word ik van 90% zo depressief dat ik zowat in mezelf ga snijden, en dat is niet goed.
  woensdag 11 november 2009 @ 08:09:05 #93
94676 Garisson72
pi_74594323
quote:
Op woensdag 11 november 2009 01:01 schreef BattleCow het volgende:
Het verschil, als antwoord op je vraag : Intellectueel zijn
Dát is de oplossing! Natúúrlijk! Intellectueel zijn!
  woensdag 11 november 2009 @ 08:43:50 #94
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74594677
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ben je net klaar met elkaar, ga je een intelectueel gesprek houden over de psyche van de mens.
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 17:21 schreef Garisson72 het volgende:
Ik speel gewoon het spelletje mee Maar als zij met allerlij ongefundeerde uitspraken komt, zal er toch een beetje tegengas moeten worden gegeven. Ik kan vanaf hier lastig aan haar gezicht zien of ze het nu meent of niet.
  woensdag 11 november 2009 @ 09:40:58 #95
94676 Garisson72
pi_74595821
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik speel gewoon het spelletje mee Maar als zij met allerlij ongefundeerde uitspraken komt, zal er toch een beetje tegengas moeten worden gegeven. Ik kan vanaf hier lastig aan haar gezicht zien of ze het nu meent of niet.
Seven is er dan ook heel subtiel in.
pi_74596200
eerst dit
quote:
Nog nooit een serieuze relatie gehad, wel een hoop gescharreld, one night stands gehad, veel lol gehad eigenlijk. Ik was ook eigenlijk nooit op zoek naar een relatie, nu nog steeds niet,
dan dit
quote:
maar ik zou wel eens wat serieuzer genomen willen worden.
Faalhaas Enig idee hoe tegenstrijdig dit is?
Als jij serieus genomen wilt worden zal je je ook serieus moeten gedragen. Uitstralen dat je niet op zoek bent naar iemand die jou even goed wil douwen en je benen dus netjes bij mekaar houden de eerste avond. Nee zeggen is niet zo moeilijk namelijk
  woensdag 11 november 2009 @ 10:18:00 #97
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_74596684
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:02 schreef littleduckling het volgende:
@XtremeNL, thankyou, best nuttige tips!
Die moet ik even gequote hebben.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_74598093
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:40 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Seven is er dan ook heel subtiel in.
ik geloof nog steeds niet dat het provocerend bedoeld was.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:31:10 #99
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74598935
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:02 schreef dawg het volgende:

[..]

ik geloof nog steeds niet dat het provocerend bedoeld was.
Ik voelde mij toch even in mijn mannelijke waarde worden aangetast.
pi_74602284
quote:
Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Absoluut. Als je hersens genoeg hebt, tenminste.. bij TS ontbreekt dat blijkbaar. Lekker blijven rondneuken dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')