Ja ik snapte het ook niet. Het traject in een intercity is exact hetzelfde als in een sprinter.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:44 schreef SMutzskii het volgende:
Je had toch een kaartje vanaf het station waar je bent ingestapt, tot aan Weesp? Wat is dat voor bullshit dat je dan niet in die trein mag zitten.
Meneer de conducteur vond zeker dat je een trein naar Weesp moest nemen, en daar over moest stappen naar die sprinter? Terwijl het sneller is als je direct vanuit station * naar Amersfoort gaat met de intercity's?
Had je hem wel dat extra kaartje laten zien?
Volgens mij zijn er nog weleens conducteurs die hun "eigen" regels verzinnen als ik af en toe de verhalen zo hoor (en kan helaas ook uit eigen ervaring putten).quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef HugoBaas het volgende:
Klacht indienen ga ik denk ik wel doen inderdaad. Goed idee mensen.
Ik had ook nog nooit gehoord van die regel.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Knorriepot het volgende:
Je gaat toch ook geen kaartjes kopen
Kun je je gebagger in je eigen topic houden? Dankje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Knorriepot het volgende:
Oh jij bent zo'n triest figuur als de Black Banana Crew.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Knorriepot het volgende:
Als jij voor het apparaat staat krijg je geeneens de kans ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Knorriepot het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:00 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Als jij voor het apparaat staat krijg je geeneens de kans ja.
Precies, dat was dus ook mijn redenering. Maar de conducteur was van mening dat mijn redenering niet klopte en dat mijn vervoersbewijzen op deze manier niet geldig waren.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:51 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Wat een absurde redenering van die conducteur. Je BETAALT toch gewoon, en het zijn toch twee geldige plaatsbewijzen? Wat had je dan met de stoptrein moeten doen? Uitstappen in Weesp en meteen weer instappen?
Belachelijk. Een kaartje betreft afstand en plek van vertrek en aankomst. Niet in welke trein je al dan niet mag zitten (tenzij het uiteraard een trein met toeslag is: de TGV of zo)
Verhaal halen bij de NS.
Ik hoop dat je de naam van die vent hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |