Ik weet wel dat er andere opties zijn maar daar gaat het nu niet om. Gaat erom dat KLM hier niet netjes mee om gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef SpecialK het volgende:
Dan gaan je ouders nu naar schiphol en huren daar een hotekamertje
Dus jij bent alleen thuis?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef Ekfar het volgende:
Mijn ouders gaan morgen op vakantie
Hahaha, ik woon al lang niet meer thuis hoor. Maar mijn ouders zijn nog niet zo ervaren met online inchecken, vandaar dat ik ze even ging helpen.quote:
Dat mag je vinden maar toch is het dat echt niet.quote:
Ja dat heb ik ook al gedachtquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Salatrel het volgende:
naar de antillen joh? dan zou je toch juist verwachten dat ze later vertrekken![]()
Ja, het is echt dat vluchtnummer. Ik weet natuurlijk niet of andere mensen wel/niet op de hoogte zijn gebracht. Zou kunnen dat ze een paar mensen zijn vergeten te bellen/mailen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef Flurry het volgende:
Is dat echt hetzelfde vluchtnummer? Dat kunnen ze toch niet maken? Dat hele ding vertrekt straks leeg
Ja er zijn talloze opties om op schiphol te komen maar ik vind dat het daar nu niet om gaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:47 schreef beertenderrr het volgende:
Als je naar de antillen kan, kan je toch alsnog met de taxi naar schiphol? Overigens wel een terechte klacht, geen goede gang van zaken en je ouders worden nu onnodig op kosten gejaagd. of TS moet 's ochtends vroeg gaan rijden.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:45 schreef Ekfar het volgende:
[..]
Hahaha, ik woon al lang niet meer thuis hoor. Maar mijn ouders zijn nog niet zo ervaren met online inchecken, vandaar dat ik ze even ging helpen.
Ja ik meen het echt zo gezien te hebben maar stel je voor dat ik het fout heb gezien. Blijft nog het feit dat mijn ouders maanden geleden die tickets online hebben geboekt met de vertrektijd 12.05 erop en dat KLM dan wel zo netjes had mogen zijn om even te bellen/mailen. Mee eens?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vreemd verhaal. Weet je zeker dat je goed gekeken hebt? De KLM vertrekt namelijk elke dag om half 10 richting Curacao. Alleen in de zomermaanden vliegen ze rond kwart over 12.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |