Dan heb je het gemekker met je verzekeraar. En je verzekeraar wil winst maken...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:59 schreef CyclingGirl het volgende:
Volgens mij scheelt het een hoop als ze het nu inkomensafhankelijk maken. Dan heb je niet dat extra gemekker met de belastingdienst om je toeslag te regelen.
Ja, want als je meer verdient, doe je vaker een beroep op je verzekeringquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:07 schreef admiraal_anaal het volgende:top idee en van mij mag het nog verder, ziektekostenverzekering inkomensafhankelijk maken
Dat is toch wat ze voorstellen? Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
van mij mag het nog verder, ziektekostenverzekering inkomensafhankelijk maken
\quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
En het inkomensafhankelijk maken.. ik zie er wel wat in
De lagere inkomens doen vele maken vaker een beroep op de zorg. Het is dan ook krankzinnig om diegene die er het minst gebruik van maken meer te laten betalen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:08 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want als je meer verdient, doe je vaker een beroep op je verzekering
en minderheden ook, je vergeet namelijk dat de laagst verdienende mensen in dit land (uitkeringen uiteraard niet meegeteld) de hardst werkende mensen zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:15 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
\. Lekker verder nivelleren. Iedereen even arm!!
Emigreer lekker naar een communistische land ofzo.
Succes hebben wat al genoeg gestraft in dit land
Volgens mij gebruik je de zorg, omdat je het nodig hebt. Niet naar aanleiding van de hoogte van je inkomen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De lagere inkomens doen vele maken vaker een beroep op de zorg.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en minderheden ook, je vergeet namelijk dat de laagst verdienende mensen in dit land (uitkeringen uiteraard niet meegeteld) de hardst werkende mensen zijn
De stratenmakers, vervoerders, poetsers (en ga zo maar door) hebben een topsalaris?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je de zorg, omdat je het nodig hebt. Niet naar aanleiding van de hoogte van je inkomen.
[..]![]()
En het aantal uren dat je maakt (maken stratenmakers meer uren dan 40? Ow...) zegt niet over hoe hard je werkt. Net zomin als dat je beroep dat zegt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
De stratenmakers, vervoerders, poetsers (en ga zo maar door) hebben een topsalaris?
juist de kantoorbanen (ja daar ben ik ook eentje van) verdienen meer maar die hoeven maar 40 uur per week te zitten.
ja die maken soms meer uren dan 40, vooral als het project waar ze aan werken vertraging heeft opgelopen en tegen de deadline aanlooptquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En het aantal uren dat je maakt (maken stratenmakers meer uren dan 40? Ow...) zegt niet over hoe hard je werkt. Net zomin als dat je beroep dat zegt.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
Volgens mij ben jij ook een kantoorpikkie,
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die maken soms meer uren dan 40, vooral als het project waar ze aan werken vertraging heeft opgelopen en tegen de deadline aanloopt
Volgens mij ben jij ook een kantoorpikkie, want anders zou je het niet zo verdedigen.
Ja ik weet dat iedereen die werk in princiepe hard werkt (anders wordt je ontslagen) maar het fysieke harde werken van bijvoorbeeld ijzervlechters (die wij echt wel hard nodig hebben, anders kunnen er weinig dingen gebouwd worden) laat hen wel lichamelijk enorm hard achteruit gaan.
maar een discussie of iemand hard werkt ga ik niet online aan, face to face gaat dat makkelijker
In plaats van alleen zo'n bek te trekken, kun je ook zinnen typen.. en anders zeg je wat voor beroep je dan wel uitoefent?quote:
Je bent altijd welkom in maastricht, gaan we lekker op het terras (ja wel verwarmd nu) een drankje doen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:31 schreef Ordienair het volgende:
[..]
Nee face 2 face op een forum gaat lukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |