correctie. ik ben normaal gesproken een rustige jongen tenzij je me de pis lauw maakt. Ik ben alleen voor niemand bang en laat me door niemand iets zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:08 schreef MaraSala het volgende:
[..]
Ik stoer doen? Nee, Michielos die doet niet stoer...
Ik dump de chickies, wat zeg je over me shirt?
Nee, dat doet Michielos niet want Michielos is een rustige jongen
quote:
quote:
dit shirt houdt me in leven en de bitches die ik ermee krijg geven kwaliteit aan mijn leven, as easy as that.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Beach het volgende:
Michielos internetheld met je lelijke shirt.
Dat ook nog eensquote:
Beach=baasquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:14 schreef Beach het volgende:
Michielos internetheld met je lelijke shirt.
heb je hem weer..quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:19 schreef Flammie het volgende:
Meiden die fokkers voor internetheld uitmaken maar zelf hard-to-get spelen
Oh god, heb je nou nog niet je account in de prullenbak gegooid? Het is bijna half 1, mooie tijd om naar de kapper te gaan, even millimeteren zodat je homokapsel weg is en vervolgens gelijk door naar de sportschool om je babyvet eraf te werken. Kom dan terug want tot die tijd heb jij geen postrechten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Sterke mannen roepen nou eenmaal sterke reacties op. Hij is heel vredelievend, maar als het moet staat hij er. Dat zijn gewoon de feiten, niet opscheppen.
Oh shit, krijgen we dit weerquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Oh god, heb je nou nog niet je account in de prullenbak gegooid? Het is bijna half 1, mooie tijd om naar de kapper te gaan, even millimeteren zodat je homokapsel weg is en vervolgens gelijk door naar de sportschool om je babyvet eraf te werken. Kom dan terug want tot die tijd heb jij geen postrechten.
Het wordt al door zoveel mensen aangekaart, dus doe er wat mee.quote:
Ts heeft iemand verslagen met tekken 2quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodig
ik speel geen gamesquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ts heeft iemand verslagen met tekken 2
Waar haal je anders die fantasie vandaan? Baas en wolvenshirt (quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |