Ik heb geen idee wat je er mee doet, maar dan zou ik overstappen naar Dr. Martens, waar ik er ook een berg van heb, die zijn wat steviger...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef fs180 het volgende:
Ik heb al tegen de 14 paar schoenen, waarvan ik er 4 a 5 regelmatig gebruik..
quote:Op maandag 29 maart 2010 21:34 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog wel 2 jaar oude All Stars die helemaal kapot, zullen ze geloven dat ik die net een halve week heb als ik ze naar de V&D terug breng?
Nah, ik ga wel gewoon nieuwe kopenquote:Op maandag 29 maart 2010 21:47 schreef UncleSam het volgende:
Als je een bon heb is het misschien het proberen waard
Niet in te schatten.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, hoe groot is nou de kans op import-tax, als je de boel via Ebay en dus China laat versturen?
quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef Marurk het volgende:
Vinden jullie een lowtop-model niet veel mooier als een hightop-model voor de zomer (onder een korte broek)?
Moi, ik heb dus nepperds gekocht bij Vente Exclusive vorig jaarquote:Op maandag 29 maart 2010 13:14 schreef UncleSam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dan moet ik daar iig niks kopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moi, ik heb dus nepperds gekocht bij Vente Exclusive vorig jaar
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echtequote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah, dan moet ik daar iig niks kopen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echte
Eind goed, al goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dat ze lekkerder zitten dan m'n echte
www.vd.nlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nieuwe John Varvatos all starts kopen:p, weet iemand hier een site met een grote collectie?
http://www.johnvarvatos.c(...)03/np/33/p/1483.htmlquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:13 schreef WasMachinator het volgende:
ik wil nieuwe John Varvatos all starts kopen:p, weet iemand hier een site met een grote collectie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |