*werkt bij v&d*quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Sjaakiesjaak het volgende:
Had ze ook zien staan! Een paar dingen vielen me alleen op tov de All Stars die ik aan had:
- In het logo aan de binnenkant van de enkel stond geen 'r' onder de blauwe ster (r van registered trademark)
- Leek de zool dikker
- En waren de ringetjes voor de veters veel platter
Zijn de All Stars wat veranderd van ontwerp of heeft V&D net als vorig jaar een partij neppe All Stars in de winkel staan?
Hoef ook niet persé wat te hebben, wou gewoon ff kijken. Er was idd bijna niks meer en ze zullen idd wel nep zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:50 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat je nu nog een paar vindt in de winkel zeer klein is.![]()
Door die VIP-avond gisteren was er vanmorgen sowieso bijna niks meer.
Ik kwam om 10 uur en er lagen nog vijf paar, allemaal dezelfde kleur.
Gelukkig was er nog één paar in mijn grote (mannen)maat!![]()
En wel deze:
[ afbeelding ]
Yes, sir. Geen NL shop though.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:42 schreef vault_tec het volgende:
Pink floyd all stars, iemand een idee (liefst een shop in NL)
Ook voor jou: www.bagginsshoes.comquote:Op donderdag 25 maart 2010 17:39 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik zoek al heel lang Ozzy Osbourne all stars. Kan ze niet vinden online.
Oh je hebt het al ge-edit, ik snapte het al niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:21 schreef MilanILF het volgende:
/checkt eigen Maatlabeltje.
men's 8.5 : wom's 10.5 : EUR 42
Ik weet dat een 8 een 41.5 is, dus steeds 0.5 erbij/eraf. Lijkt me zo.
Check die reclame foto eens, daar zie je de middelste schoen die R ook niet hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:00 schreef Sjaakiesjaak het volgende:
Had ze ook zien staan! Een paar dingen vielen me alleen op tov de All Stars die ik aan had:
- In het logo aan de binnenkant van de enkel stond geen 'r' onder de blauwe ster (r van registered trademark)
- Leek de zool dikker
- En waren de ringetjes voor de veters veel platter
Zijn de All Stars wat veranderd van ontwerp of heeft V&D net als vorig jaar een partij neppe All Stars in de winkel staan?
Wie zegt dat het neppe zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 17:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoef ook niet persé wat te hebben, wou gewoon ff kijken. Er was idd bijna niks meer en ze zullen idd wel nep zijn.
Omdat ze al eerder neppe verkochten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:49 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Wie zegt dat het neppe zijn.
Bij mij staat er die 'r' er gewoon op en klopt alles precies met mn andere Allstars.
quote:
Ik ookquote:
Nou die van mij zien er niet nep uit.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze al eerder neppe verkochten.
Oooh nice!quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:56 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Ik ookEn ik heb ze heel goedkoop
Om even de Nederlander uit te hangen. Waren vet in de uitverkoop bij de Men at Work.
Het gaat mij niet persé om het merk. Het is meer een soort principekwestie. Bedrijven die geld willen verdienen over de rug van een merk krijgen van mij niks.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:18 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
Nou die van mij zien er niet nep uit.
En dan nog, al zouden ze nep zijn, wat boeit dat? Gaat het jou per sé om het merk dan?
En nee mij gaat het niet om het merk, maar om de schoenen, want dit zijn namelijk de enige schoenen die ik door mijn voeten in mn leven aan zal kunnen.
Maar je bent wel bereid grof geld te betalen puur voor het labeltje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het gaat mij niet persé om het merk. Het is meer een soort principekwestie. Bedrijven die geld willen verdienen over de rug van een merk krijgen van mij niks.
Ik vind die prints gewoon altijd heel leuk. Niet die standaard kleuren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Maar je bent wel bereid grof geld te betalen puur voor het labeltje?
Ik zal de dag koesteren als V&D kleiner gaat dan maat 36quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal de dag koesteren als V&D groter gaat dan maat 46
zelfde probleem hier, maar ze hebben ook kinderallstars voor 35,- bij v&d hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 01:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik zal de dag koesteren als V&D kleiner gaat dan maat 36
* JoepiePoepie heeft 3 paar All Stars, maar slechts 1 paar in maat 35 (US maat 3) en 2 paar in maat 36 (US maat 3,5)
Die in maat 35 zitten perfect, die in maat 36 zijn een beetje te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |