Manier waarop hij ze gestrikt heeft een high(denk ik)quote:
Mja, ik dacht ook aan hi jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Manier waarop hij ze gestrikt heeft een high(denk ik)
Je hebt ze ook in low...alleen wordt jouw maat erg lastig. t'zijn best wel gewilde schoentjes
Die heb ikquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb luipaard All Stars gezien die ik MOET hebben.![]()
![]()
![]()
Pure verkrachting van de All Star.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:13 schreef pleinsud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beide besteld
Klopt... meeste beste CW is nog altijd deesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:04 schreef Meneer_Agent het volgende:
[..]
Pure verkrachting van de All Star.
Dit was een limited edition die ik een paar jaar geleden gekocht heb, geen idee meer waar...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
waar is die kleur rood te krijgen? laag model preferably.
Deze heb ik op Curacao gekocht 2 jaar geleden, maar ik heb ze in Amsterdam ook wel gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Mandarijntjee het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de rode van hierboven.
En ook zou ik graag willen weten waar deze te koop zijn
[ afbeelding ]
Dank u, dan weet ik genoeg. dan maar een paar Ox low in het rood, en keertje wassen oid:, zodat de kleur wat vervaagt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was een limited edition die ik een paar jaar geleden gekocht heb, geen idee meer waar...
www.asos.com hebben ze wel wat basic modellen voor de standaardprijs van 45 euro, low of hi maakt nietuit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:23 schreef Sandous het volgende:
Maar goed wil ze nu gewoon online kopen, maar kan ze nergens vinden. Heb sneakershop, sneakerfinder en nog wat andere gecheckt.. Maarrree waar?
Als het een 'ja' was op mijn vraag, waardoor ik nog steeds niet weet of ze er zijn, maar goed, als ze er er wel zijn, weet je dan waar ik ze zou kunnen kopen?quote:
Ik heb ze zelf hier ook staan, toendertijd (5 jaar geleden) bij de Britain gehaald..quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:00 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Dank u, dan weet ik genoeg. dan maar een paar Ox low in het rood, en keertje wassen oid:, zodat de kleur wat vervaagt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |