Dit was een limited edition die ik een paar jaar geleden gekocht heb, geen idee meer waar...quote:Op zondag 31 januari 2010 23:29 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
waar is die kleur rood te krijgen? laag model preferably.
Deze heb ik op Curacao gekocht 2 jaar geleden, maar ik heb ze in Amsterdam ook wel gezien.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Mandarijntjee het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de rode van hierboven.
En ook zou ik graag willen weten waar deze te koop zijn
[ afbeelding ]
Dank u, dan weet ik genoeg. dan maar een paar Ox low in het rood, en keertje wassen oid:, zodat de kleur wat vervaagt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was een limited edition die ik een paar jaar geleden gekocht heb, geen idee meer waar...
www.asos.com hebben ze wel wat basic modellen voor de standaardprijs van 45 euro, low of hi maakt nietuit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 02:23 schreef Sandous het volgende:
Maar goed wil ze nu gewoon online kopen, maar kan ze nergens vinden. Heb sneakershop, sneakerfinder en nog wat andere gecheckt.. Maarrree waar?
Als het een 'ja' was op mijn vraag, waardoor ik nog steeds niet weet of ze er zijn, maar goed, als ze er er wel zijn, weet je dan waar ik ze zou kunnen kopen?quote:
Ik heb ze zelf hier ook staan, toendertijd (5 jaar geleden) bij de Britain gehaald..quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:00 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Dank u, dan weet ik genoeg. dan maar een paar Ox low in het rood, en keertje wassen oid:, zodat de kleur wat vervaagt.
[..]
quote:
Die wittequote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:13 schreef pleinsud het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beide besteld
43 Euro?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
besteld via ebay (USA), 43 euro incl. Stuk voordeliger dan in Nederland, 65-70 euro.
klopt, ASOS had ze voor een prima prijsje met een kortingscode, alleen helaas niet in mijn maat. Waar kan je ze in Nederland vinden dan voor de standaardprijs van 40? En btw, in USA idd 30 dollar, maar dit gaat via een ebay reseller, vandaar verzendkosten van 21 dollar. Achja, ik vond het goed te doen, want had ook geen zin om te wachten of ik ze ergens kon vinden voor 40.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
43 Euro?
In de USA zelf kosten die ongeveer $ 30,00.
En hier kan je ze ook wel vinden voor rond de 40 Euro...
Als dat nu nog was, had ik echt alle kleuren, vormen en maten in m'n kast staan denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:21 schreef MadMaster het volgende:
En dan te bedenken dat ik mijn eerste paar zo'n 30 jaar geleden kocht voor fl. 19,95...
Op die 'flap' zit een all star plaatje..quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
besteld via ebay (USA), 43 euro incl. Stuk voordeliger dan in Nederland, 65-70 euro.
Vrij normaalquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe vallen All Stars qua maat? Normaal heb ik maat 43.
Nice, welk model is dit? Ook in Nederland / een webshop die naar Nederland verstuurt te verkrijgen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:11 schreef Numbie het volgende:
Wil kijken of ik deze nog in de VS kan halen dit jaar:
[ afbeelding ]
Oke, thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vrij normaalIk heb normaal 46/47 van 'normale' merken en bij All Stars 46,5
Neem maar een maat kleiner.quote:
Hangt er maar net vanaf waar je vanuit gaat, die maffe Italiaanse maten of de 'gewone' Nederlandse matenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:52 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Neem maar een maat kleiner.
Ze zijn standaard een halve maat groter en ze voelen aan als een hele maat groter.
Namen van winkels svp.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:12 schreef MadMaster het volgende:
De basic low All Stars (rood, wit, zwart, blauw) vind je in Amsterdam op diverse plekken voor die 40 Euro...
Vraag om getagde pics en post die hier (foto met naam en datum erop)quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:06 schreef jappas het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze: http://myworld.ebay.nl/mt_roskill/ user op eBay? Overweeg om een paar (of misschien meer) schoenen te kopen. Zouden deze schoenen die hij verkoopt bijvoorbeeld echt zijn of zouden ze zo slecht zijn dat ze al snel uit elkaar vallen.
Is er overigens ergens iets van een website waar alle geproduceerde all stars modellen te vinden zijn?
Klopt: bij Rockport, Camel en Mephisto (eens maar nooit meer) heb ik steevast maat 7 (UK), maar voor All Stars moest ik toch echt 7.5 (UK) hebben.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf waar je vanuit gaat, die maffe Italiaanse maten of de 'gewone' Nederlandse maten
www.asos.com heeft een paar slim modellen, tegen de helft van het geld wat ze er in Nederland voor vragen. Tijdje terug was er 20% kortingscode, dan is het helemaal voordeel tegenover Nederland;). good luck.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef Sandous het volgende:
Wil morgen allstars light halen.. Alleen wil ik niet alle winkels af voor ik weet wat ze wat goedkoper zijn. Waar worden ze verkocht? (hebben ze ook online reclamefolders?)
Heb NewYorker in gedachte, coach verder kom ik niet
Vetquote:
De meeste zaken die ze verkopen hebben ook gewoon leren staan hoor. Word best nog veel verkocht.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef francis998 het volgende:
hmm..ik wil miss na jaren weer een paartje kopen. Maar ivm bepaalde eigenschappen moeten zowat al mijn schoenen van leer zijn..iemand enig idee waar ze in rotterdam nog de leren versie verkopen? Of in online winkels mag ook..
Ik heb ze de hele winter gewoon aan gehadquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:05 schreef JJH het volgende:
[..]
De meeste zaken die ze verkopen hebben ook gewoon leren staan hoor. Word best nog veel verkocht.
Ik heb ze trouwens voor het eerst sinds november ofzo weer aangehad vandaag.
Ik zal de dag koesteren als V&D groter gaat dan maat 46quote:
Blijkbaar alleen de "hoge" All Stars-variant? Is wel leuk, maar niet voor de zomer vind ik. Ik wil dan van die plattere, zonder die "nek" (dat laarsje) eraan (als je snapt wat ik bedoel).quote:
Whiiii alarm! * SuperrrTuxxx rent zometeen naar de V&Dquote:
Plattere?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen de "hoge" All Stars-variant? Is wel leuk, maar niet voor de zomer vind ik. Ik wil dan van die plattere, zonder die "nek" (dat laarsje) eraan (als je snapt wat ik bedoel).
Dat dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:03 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Plattere?Je bedoelt gewoon 'lage' of 'low tops'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |