Zijn ze echt?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:34 schreef kieskleurig het volgende:
Misschien iets voor de mensen hier?
http://www.plutosport.nl/(...)0f206e3/Catalog/3457
Same here. Ik heb bruine plaids, ik kan er zelfs geen plaatje van vinden op internet. Ze zijn wel echt, overigens. Dat wil zeggen, de herkenningspunten kloppen. Eén dezer dagen zal ik wel een foto maken.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met mijn allstars zien lopen
Ik heb deze nuquote:Op woensdag 7 april 2010 22:23 schreef Orbis het volgende:
[..]
Same here. Ik heb bruine plaids, ik kan er zelfs geen plaatje van vinden op internet. Ze zijn wel echt, overigens. Dat wil zeggen, de herkenningspunten kloppen. Eén dezer dagen zal ik wel een foto maken.
Mooi.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb deze nu
[ afbeelding ]
Hoewel ze er inmiddels wat anders uit zien
Geylquote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb deze nu
[ afbeelding ]
Opbokken jij.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:28 schreef vault_tec het volgende:
Je speciaal voelen omdat niemand jouw all stars draagtsowieso heel de dag naar mensen hun voeten kijken
Ik heb die ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Orbis het volgende:
Mijn All Stars dus:
[ afbeelding ]
De foto is wel iets te groen.
Ik heb ze bij een sale vandaan in een klein dorpje in Duitsland. Geen mainstream-model, blijkbaarquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik heb die ook!
In een andere kleur althans. Gekocht bij een opheffingsuitverkoop voor 25 euro. Ook bij mij komt alles overeen met m'n andere 'echte' allstars.
Die zijn mooi!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb deze nu
[ afbeelding ]
Voor, broek omslaan ftw.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:26 schreef Volvoman het volgende:
Ik draag mijn hoge chuck's altijd met m'n broek achter de flap.
Omdat ik altijd redelijk lange broeken draag vind ik dit mooier staan dan dat de broek over de flap heen zit.
Ik ben geen meisje btwWat vinden jullie daarvan? Broek achter of voor de ''flap''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |