Ik schrok alquote:
Heb je die ook op je -vermeend- echte?quote:Op maandag 5 april 2010 17:38 schreef CherryLips het volgende:
O, dat stipje was me nog niet eens opgevallen
Die heb ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 00:02 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb sinds vandaag ook All StarsOw, en niet van de V&D gelukkig
[ afbeelding ]
Hoe roze wil je ze hebben?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:13 schreef CherryLips het volgende:
Bestaan er trouwens ook knalroze All-Stars? Dus niet die lichtroze, maar van die 'doen pijn aan m'n glazuur'-roze?
Ja waarschijnlijk wel, ikzelf heb ze terug gebracht, waren al helemaal zwart enzo, maar dat was geen probleem.quote:Op zondag 4 april 2010 19:11 schreef Daniane het volgende:
Wacht... ik heb All Stars gekocht bij het prijzencircus..
Zijn die nou fake?
Waar kan ik die kopen/bestellen?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe roze wil je ze hebben?
[ afbeelding ]
Ik heb wel vaker die zuurstok roze All Stars gezien (net zoals de knalgroene versie), maar dat is al een tijdje geleden...quote:Op woensdag 7 april 2010 09:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb de betreffende webshop bezocht, daar staat hij niet meer bij
Dit is roze maar de bovenstaande zijn nog wat heftiger van kleurquote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef _Loki het volgende:
http://www.schoenen-winkel.nl/sneakers/converse-rose-sneaker/
Zijn die roze genoeg?
Ja, die kleurquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe roze wil je ze hebben?
[ afbeelding ]
Nee, niet roze genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 10:15 schreef _Loki het volgende:
http://www.schoenen-winkel.nl/sneakers/converse-rose-sneaker/
Zijn die roze genoeg?
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, die kleur
[..]
Nee, niet roze genoeg.
Nice, The Who Union Jack. Online bijna nergens meer, alleen bij Pro-sport zien staan, maar heb geen zin om 90 euro ervoor neer te leggen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef DutchRodent het volgende:
Deze zijn van mij![]()
[ afbeelding ]
En krijg ergens deze week ook deze binnen:
[ afbeelding ]
gekocht voor 20 euro op ShoppingKQ.com![]()
Je kunt ervan uit gaan dat die nep zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:46 schreef DutchRodent het volgende:
[ afbeelding ]
gekocht voor 20 euro op ShoppingKQ.com![]()
Nice! Dat gaat bij mij niet werkenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:51 schreef DutchRodent het volgende:
Thanks!
Idd, ik heb ze ook bij PROsport gekocht. Had ze al op internet gezien en kon ze helaas niet op Ebay vindenDus heb toen mijn ouders maar even lief aangekeken en dat werkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |