Ik had zo'n klein kriebeltje, omdat ik al een heel plan in scene had gezet, en ik was heul benieuwd naar jequote:
Ik had ook al een hele set-up uitgedachtquote:Op maandag 9 november 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had zo'n klein kriebeltje, omdat ik al een heel plan in scene had gezet, en ik was heul benieuwd naar je.
Ik had die reactie ook al verzonnen vantevoren. En ik had ook al een verhaal verzonnen maar da was me teveul moeitequote:Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik wilde eigenlijk een verhaal verzinnen samen met jou over onze avonturen op het station, maarja jij verpest het meteen.
Nee, maar ik had laten vallen hoe laat ik de trein pakte en Allure_ wilde me gaan stalken.quote:Op maandag 9 november 2009 23:25 schreef NoelGallagher het volgende:
hadden jullie echt het plan om te meeten?
Chill deuntje maar o wat is dat spel slechtquote:Op maandag 9 november 2009 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.spele.nl/game/pool/biljart.html Wat een geniaal muziekjeik heb het de hele tijd op de achtergrond opstaan
Jongequote:Op maandag 9 november 2009 23:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Chill deuntje maar o wat is dat spel slecht
De zwarte bal mag je potten wanneer je wilt en je kan ook gewoon de ballen van je tegenstander erin schieten om punten te krijgen
HAHAHAHHAHA, LEKKER VOOR JE, SKYquote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
We zaten in dezelfde trein. Maarja, ik kwam een jongen tegen die op dat moment even meer prioriteit vereiste. En ik kon ook niet als een Shenkie door de trein gaan lopen om Sky te gaan zoeken
.
quote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Allure_ het volgende:
We zaten in dezelfde trein. Maarja, ik kwam een jongen tegen die op dat moment even meer prioriteit vereiste. En ik kon ook niet als een Shenkie door de trein gaan lopen om Sky te gaan zoeken
.
Nee, hij is 100% en ik heb hem nog niet uitgepakt, heb er even de kracht niet voorquote:
Waarom hebben ze überhaupt die andere versie dan?quote:Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JongeJe moet die linker kiezen, niet de rechter
Ik bedoel, Sky is nog jongquote:Op maandag 9 november 2009 23:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHA, LEKKER VOOR JE, SKY
quote:Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, Sky is nog jong. En de toekomst ligt nog voor ons open, dus dat komt wel goed
. Volgende week maandag proberen we het opnieuw
.
Ik heb geen flauw idee, maar het spel is wel verslavend.quote:Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom hebben ze überhaupt die andere versie dan?![]()
Ja, die jongen had ik vet lang niet gezien (quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ afbeelding ].[ afbeelding ].[ afbeelding ].[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |