Makkelijk ben ik zeker nietquote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Jij bent toch dat "makkelijke" hip-hop wijf?
klopt, (hiphop faalt imo)quote:Op maandag 9 november 2009 22:27 schreef Jefmeister het volgende:
[..]
Jij bent toch dat "makkelijke" hip-hop wijf?
quote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Welke cabaretier had t daar nou ook alweer over joh
Het was een kwestie van wachtenquote:Op maandag 9 november 2009 22:34 schreef Agiath het volgende:
Ah, een nieuwe week, een nieuw muziektopic.
Dat tweede nummer van TS
Deze optredens ken ik ook niet. Maar wat me het meeste irriteert aan haar is altijd zeurnummers. Er zit nooit iets wat ook maar een beetje afwijkt van het standaard gezeur in.quote:Op maandag 9 november 2009 23:07 schreef SevenWonders het volgende:
Toen ze nog niet beroemd was en met een hoerig jurkje en dito pruikje op een late late dinsdagavond ergens in 1995 voor een handjevol mensen in de oude zaal van de Melkweg stond op te treden, vond ik ze nog leuk (ik was er bij), daarna inderdaad hard bergwafwaarts....
Was ff op youtube naar Saxon aant zoeken, kwam Alanis voorbij. Niet nodig om te zeggen dat de gerelateerde video's van youtube gefaald hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 23:15 schreef Nemain het volgende:
Leave Alanis Aloooone!
[ afbeelding ]
Waarom kom je daar nu mee?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ze was helaas op Pinkpop in 08, i cried
When angels deserve to...quote:Op maandag 9 november 2009 23:21 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Ze was helaas op Pinkpop in 08, i cried
dat was 1 of andere schot die op bezoek was in Australiëquote:Op maandag 9 november 2009 22:30 schreef Lano het volgende:
[..]
Welke cabaretier had t daar nou ook alweer over joh
It's like rain on your wedding day !quote:
Hahahahahaha, ik wil jou zo hard op je bek rammenquote:Op maandag 9 november 2009 23:07 schreef SevenWonders het volgende:
Toen ze nog niet beroemd was en met een hoerig jurkje en dito pruikje op een late late dinsdagavond ergens in 1995 voor een handjevol mensen in de oude zaal van de Melkweg stond op te treden, vond ik ze nog leuk (ik was er bij), daarna inderdaad hard bergwafwaarts....
Notitie,quote:
Van jou valt ook niks anders te verwachten, jij bent dan ook een gefaalde user. De shredder is eigenlijk nog te goed voor jou, aangezien je nog nooit een ook maar semi-intelligent antwoord hebt gegevenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik wil jou zo hard op je bek rammen.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kutwijf met kutmuziek en kutfans.
Haha, die gast is echt goed, mijn tentamen wat doe je!quote:
M'n posts! Je hebt ze gelezen!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:11 schreef Jefmeister het volgende:
Van jou valt ook niks anders te verwachten, jij bent dan ook een gefaalde user. De shredder is eigenlijk nog te goed voor jou, aangezien je nog nooit een ook maar semi-intelligent antwoord hebt gegeven
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:18 schreef Jeej het volgende:
Bedankt ts voor de verijking van onze belevingswereld. Vanaf nu zal ik heel anders tegen het leven aankijken dankzij dit kwaliteitstopic
Ik zou zeggen dat het me een genoegen was, maar ik mag ook niet liegen van mijn moederquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
[..]
M'n posts! Je hebt ze gelezen!
Mamma! Mamma!![]()
![]()
.
ALANIS MORISETTE NUDE XXX CELEBRITY NAKED RARE FOOTAGE!!!!!!1!!11!!!!EINZ!!!!quote:
je mag jongetjes met een bril niet slaan....quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahaha, ik wil jou zo hard op je bek rammen.
Zingt ze dat echt???quote:Op maandag 9 november 2009 22:26 schreef Jefmeister het volgende:
En dan van die makkelijke scoorders als dat nummer met "Thank you India, thank you Teheran...".
Die met deze plaat erop:quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:16 schreef J.Herrer het volgende:
Ik kon vroeger wel 1 cd waarderen, weet alleen niet meer hoe die heet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |