TS schrijft; Via Marktplaats wil ik een gasfornuis kopen. De verkoper weet echter niet of de oven van het gasfornuis een gasoven of een electrische oven heeft.quote:Op maandag 9 november 2009 21:59 schreef Vonkenboer het volgende:
Een elektrische oven heeft meestal een perilex stekker, maar als je bijvoorbeeld een oven hebt met elektrische vonkontsteking dan heb je een 230V stekker eraan zitten.
Het type nummer van een apparaat staat meestal ergens op de achterkant; kun je geen foto (voor en achterkant) laten zien van het apparaat in kwestie ?
Ja, want die heb je ook nodig voor gaspittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:44 schreef royjn het volgende:
Kijken of hij aangesloten is op een gasleiding?
Of denk ik nu te makkelijk?
Tja dat stond dan ook in de beschrijving bij die advertentie.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:11 schreef secondant het volgende:
Dank voor de reacties. Het was idd een electrische oven!
Dat heeft de verkoper op mijn advies aan de advertentie toegevoegd. Dat stond er dus niet maar dankzij dit topic nu wel....zie hier de werking van FOK!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:14 schreef klipper het volgende:
[..]
Tja dat stond dan ook in de beschrijving bij die advertentie.....
Beschrijving
Gasfornuis 4 pits met transparante afdekplaat, elektrische oven met rooster en ovenslede
een flinke lade om spullen in op te bergen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |