abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74554810
Het afgelopen jaar is er 5 keer ingebroken in mijn auto. Alle 5x is er niks gestolen, want ik laat nooit iets van waarde achter in mijn auto. Ook laat ik altijd mijn handschoenenkastje open staan. Blijkbaar heeft dit weinig effect, aangezien ik al 5x met dezelfde zooi heb gezeten. Iemand nog tips, afgezien van verhuizen of mijn auto onder stroom zetten.

Navigatie is dus zo'n geval:

http://www.pioneer-benelu(...)lf_vplus_gallery.jpg

[ Bericht 12% gewijzigd door J_CDA op 09-11-2009 21:51:12 ]
  maandag 9 november 2009 @ 21:22:47 #2
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74554855
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef J_CDA het volgende:
De afgelopen 2 jaar is er 5 keer ingebroken in mijn auto. Alle 5x is er niks gestolen, want ik laat nooit iets van waarde achter in mijn auto. Ook laat ik altijd mijn handschoenenkastje open staan. Blijkbaar heeft dit weinig effect, aangezien ik al 5x met dezelfde zooi heb gezeten. Iemand nog tips, afgezien van verhuizen of mijn auto onder stroom zetten.
Hang zo een geel kaartje aan jouw spiegel met "in deze auto bevinden zich geen dure spullen" of iets in die richting..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74554943
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:22 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Hang zo een geel kaartje aan jouw spiegel met "in deze auto bevinden zich geen dure spullen" of iets in die richting..
Klopt, zat ik ook aan te denken. Alleen waar haal ik zo'n ding?
Ook vrees ik dat mijn vaste navigatie / audiosysteem nogal zijn aantrekkingskracht heeft :-(
pi_74554958
Wat voor auto heb je dan?
Maak je gebruik van een tom tom, zo ja, heb je kringen op je raam? Sta je in een buurt waar het ook bij andere auto's gebeurd?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 9 november 2009 @ 21:26:06 #5
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_74554966
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Klopt, zat ik ook aan te denken. Alleen waar haal ik zo'n ding?
Ook vrees ik dat mijn vaste navigatie / audiosysteem nogal zijn aantrekkingskracht heeft :-(
Kan je btw jouw auto niet onder een lantaarnpaal zetten ofzo..? Of een knokploeg inhuren..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_74554981
Ik zou juist niet expres dingen open laten staan, weet niet waarom, maar dat zou ik gewoon niet doen.. gewoon geen losse dingen in de auto laten liggen, ik zorg ook altijd dat ie perfect schoon is aan de binnenkant, dat wekt ook minder de indruk dat er ergens wel wat waardevolle zooi zal liggen.. tenminste, zo denk ik erover.. heb nu anderhalf jaar mn auto, en nog nooit iets mee gebeurd in de tussentijd
pi_74555100
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef rene90 het volgende:
Wat voor auto heb je dan?
Maak je gebruik van een tom tom, zo ja, heb je kringen op je raam? Sta je in een buurt waar het ook bij andere auto's gebeurd?
Is een Golf met een vast navigatie / audiosysteem. Je ziet gewoon dat het een vast systeem is, tenzij je een Josti bent ofzo. Anyway ook al sla je het raam in je kan nog steeds niet in de auto. Hij blijft dan namelijk op slot.
Realiseer me trouwens net dat ik de auto net iets langer dan een jaar heb ipv 2 jaar. Was overigens een nieuwe auto. Krijg straks denk ik een klantenkaart van Carglass

[ Bericht 5% gewijzigd door J_CDA op 09-11-2009 21:35:47 ]
pi_74555163
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Is een Golf met een vast navigatie / audiosysteem. Je ziet gewoon dat het een vast systeem is, tenzij je een Josti bent ofzo. Anyway ook al sla je het raam in je kan nog steeds niet in de auto. Hij blijft dan namelijk op slot.
Dat zal het inderdaad wel flink aantrekken inderdaad. Is er niet een afdekkapje voor beschikbaar? Onder een lantaarnpaal is sowieso al een goede.
Top 5 China producten
pi_74555255
Woon je in Nijmegen? Daar is het mij ook 3x overkomen in een half jaar
pi_74555259
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat zal het inderdaad wel flink aantrekken inderdaad. Is er niet een afdekkapje voor beschikbaar? Onder een lantaarnpaal is sowieso al een goede.
Hmm, heb ik ook al aan zitten denken. Ziet er niet echt uit dat dat ervoor bestaat.
pi_74555278
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:26 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Kan je btw jouw auto niet onder een lantaarnpaal zetten ofzo..? Of een knokploeg inhuren..?
Knokploeg voor wat? Zie jij een dader?
pi_74555313
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:33 schreef draaijer het volgende:
Woon je in Nijmegen? Daar is het mij ook 3x overkomen in een half jaar
Nee, 010 en in een goede buurt. Niet dicht bij het centrum.
pi_74555325
Die gele driehoek met de tekst "deze auto is leeg" kan je halen bij politie ophalen. Niet alle korpsen hebben met deze actie meegedaan, dus informeer even.
pi_74555389
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:35 schreef willempjewever het volgende:
Die gele driehoek met de tekst "deze auto is leeg" kan je halen bij politie ophalen. Niet alle korpsen hebben met deze actie meegedaan, dus informeer even.
Maar als je die sticker hebt, en ze zien een navigatiesysteem zitten...
Top 5 China producten
pi_74555492
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef rene90 het volgende:
Maar als je die sticker hebt, en ze zien een navigatiesysteem zitten...
Die driehoek is best groot, als je die nu over het navigatiesysteem heen legt
Neem toch aan dat die dief na 5 pogingen het wel opgeeft, zullen vast niet veel verschillende personen zijn.

Heeft de politie niet tips gegeven? Hier kan je redelijk goedkoop een garagebox huren, maar dat zal in Rotterdam wel niet zo goedkoop zijn...
pi_74555604
In de winter wordt het hopelijk wat minder, dan heb je ijs op de ramen en kunnen ze niet naar binnen kijken .

Verder zou ik ook niet echt een optie weten, dan toch een goed alarmsysteem inbouwen waarvan ze een lampje zien knipperen. Volgens mij kan je ook gewoon alleen zo'n rood ledje kopen en die op je dashboard plakken en gewoon aanklikken.
Top 5 China producten
pi_74555634
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:40 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Die driehoek is best groot, als je die nu over het navigatiesysteem heen legt
Neem toch aan dat die dief na 5 pogingen het wel opgeeft, zullen vast niet veel verschillende personen zijn.

Heeft de politie niet tips gegeven? Hier kan je redelijk goedkoop een garagebox huren, maar dat zal in Rotterdam wel niet zo goedkoop zijn...
2x aangifte gedaan. Vond dit ook wel genoeg, aangezien ik dit digitaal heb gedaan en nooit een dossiernummer teruggekoppeld heb gekregen. Waarschijnlijk te druk met fietsers bekeuren, auto's flitsen.
  maandag 9 november 2009 @ 21:44:52 #18
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_74555661
Alarm? vanaf 200,- moet een alarmpje wel lukken lijkt me
pi_74555676
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:43 schreef rene90 het volgende:
In de winter wordt het hopelijk wat minder, dan heb je ijs op de ramen en kunnen ze niet naar binnen kijken .

Verder zou ik ook niet echt een optie weten, dan toch een goed alarmsysteem inbouwen waarvan ze een lampje zien knipperen. Volgens mij kan je ook gewoon alleen zo'n rood ledje kopen en die op je dashboard plakken en gewoon aanklikken.
Heb ik ook, een alarm, je ziet duidelijk een rood lampje knipperen. Maar gaat blijkbaar niet altijd af.
Het is zo'n soort geval, alleen met iets meer toeters en bellen:

http://www.pioneer-benelu(...)lf_vplus_gallery.jpg
pi_74555704
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:45 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Heb ik ook, een alarm. Maar gaat blijkbaar niet altijd af.
Dan lijkt het me verstandig om dit even te controleren. Maar heb je ook iets wat duidelijk maakt dat er een alarm op de auto zit. Dus bijvoorbeeld zo een knipperend rood ledlampje?
Top 5 China producten
pi_74555774
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:44 schreef J_CDA het volgende:
2x aangifte gedaan. Vond dit ook wel genoeg, aangezien ik dit digitaal heb gedaan en nooit een dossiernummer teruggekoppeld heb gekregen. Waarschijnlijk te druk met fietsers bekeuren, auto's flitsen.
Wordt zeker wat mee gedaan, dus altijd even invullen (kan gelukkig digitaal, scheelt je heel wat tijd). Maar als ik het zo lees is het vast een of andere kutjunk die je 1000 keer kan oppakken en er toch mee door gaat.

Denk dat een alarm niet helpt, een ruit inslaan maakt toch best veel geluid? Daar schrikt die ook niet van kennelijk.
pi_74555789
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan lijkt het me verstandig om dit even te controleren. Maar heb je ook iets wat duidelijk maakt dat er een alarm op de auto zit. Dus bijvoorbeeld zo een knipperend rood ledlampje?
Yep, op de deurpost bij bestuurderskant. Duidelijk zichtbaar.
pi_74555822
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Wordt zeker wat mee gedaan, dus altijd even invullen (kan gelukkig digitaal, scheelt je heel wat tijd). Maar als ik het zo lees is het vast een of andere kutjunk die je 1000 keer kan oppakken en er toch mee door gaat.

Denk dat een alarm niet helpt, een ruit inslaan maakt toch best veel geluid? Daar schrikt die ook niet van kennelijk.
Er staat duidelijk dat ik een dossier / proces verbaal nummer teruggekoppeld via de mail zou moeten krijgen. Maar dit gebeurt dus gewoon niet.
pi_74555895
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:49 schreef J_CDA het volgende:
Er staat duidelijk dat ik een dossier / proces verbaal nummer teruggekoppeld via de mail zou moeten krijgen. Maar dit gebeurt dus gewoon niet.
Zou niet mogen. Maarja, wat doe je eraan...

Hebben meer mensen in de wijk er last van of is het alleen jouw auto?
pi_74556399
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:51 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Zou niet mogen. Maarja, wat doe je eraan...

Hebben meer mensen in de wijk er last van of is het alleen jouw auto?
Ja, politie heeft ook wel wat acties gedaan. Briefjes onder ruitenwisser, rondrijden met een kar met groot erop vermeld; laat niks waardevols achter in je auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')