SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ViezerikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het smerig om te zien waar de vorige eigenaar zich helemaal op afgerukt heeft. Dit soort vieze dingetjes haal je er bij verkoop toch godverdomme van af?! 4 jaar terug had ik dit trouwens ook al bij een mobiel.
Klacht: Smeerpijp die zijn rukplaatjes niet van deze laptop heeft gehaald.
Subklacht: Hier kom ik pas na 2 jaar achter.
Subklacht 2: Trolls die mij gaan uitlachten voor 2de hands producten. Binnenkort ga ik een nieuwe PC kopen met een 4.2ghz processor![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 20:33 schreef TUFKAL het volgende:
Is dat Stefan op die laatste?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
ja hoor, zit er weer een zwarte in
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Dat dus.quote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef opgebaarde het volgende:
Je komt er pas na 2 jaar achter? Hmmm..![]()
![]()
zou lulliger zijn als je fotos van je moeder vindt op die pc
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
Die eerste pic komt bekend voor, dat was volgens mij de paaldanseres met haar act op een treffen voor Amerikaanse auto's en motoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 20:44 schreef IJsblock het volgende:
Die eerste pic komt bekend voor, dat was volgens mij de paaldanseres met haar act op een treffen voor Amerikaanse auto's en motoren.In wat voor vrachtwagen rij je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus TS, daarom dit soort zooi altijd eerst zoeken als je 'm koopt, kun je mischien nog een leuke korting krijgenI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Die eerste pic lijkt wel te zijn genomen in Club Live, de stripclub van Kim Holland. Daar heb ik weleens foto's van gezien op internet, vandaar dat ik dat weet
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper![]()
Zit je dat nog steeds dwars?quote:Op maandag 9 november 2009 20:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
In wat voor vrachtwagen rij je nou?
Een Daf XF, helaas nog steeds geen Mack....
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues![]()
![]()
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
wauwiequote:Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zit je dat nog steeds dwars?
Een Daf XF, helaas nog steeds geen Mack....![]()
Scheveningen dus, die meeting waar ik was, was in Noordwijk op een camping....quote:Op maandag 9 november 2009 20:51 schreef Toempf het volgende:
Godver volgens mij heb ik nog gelijk ook
[ afbeelding ]
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Forum Opties Forumhop: Hop naar: