Misschien past Bob em en neem ik het van je over....................quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik heb nu best kleine lampjes maar daar breken ze de nek om, ik ga Kees denk ik maar gewoon Billy zn puppybandje met kattenbel omdoen, dan hoor ik wel waar ze is en geloof ik t verder wel.
Karel mag het discolicht aanhouden.
Hij heeft ook een knipperende halsband maar die gaat onder zijn haren zitten en dan zie ik m nog niet.
Oh ja Bob past ie wel, ik gooi dr morgen wel 1 op de bus als je me dr vanavond even aan helpt denken!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Misschien past Bob em en neem ik het van je over....................
Indische buurt is Indische buurt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uhm, ff denken waar dat onder viel..![]()
Indische buurt is Assendorp toch?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:
Zondag bij mijn paps ook Chiwallie gecomaknuft.
Die hebben een klein teefje, Quincy. Wat een spring in het veld is dat. EW werd er helemaal gelukkig van
Zometeen komen er twee dinnetje van me uit Nijmegen.
Die zijn hier nog niet geweest.
Gaafquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:04 schreef nokwanda het volgende:
Zondag bij mijn paps ook Chiwallie gecomaknuft.
Die hebben een klein teefje, Quincy. Wat een spring in het veld is dat. EW werd er helemaal gelukkig van
Zometeen komen er twee dinnetje van me uit Nijmegen.
Die zijn hier nog niet geweest.
Ze zat zo lekker en toen wilde ik dat niet verstoren door naar de camera te zoeken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hejje geen foto van de chiwallie?
Veel plezier met je dinnen![]()
Komen ze 1 dagje of blijven ze logeren?
Jammer geen foto'squote:Op dinsdag 10 november 2009 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze zat zo lekker en toen wilde ik dat niet verstoren door naar de camera te zoeken.
Ze is langharig, wit met lichtbruine vlekjes. Oortjes zijn lichtbruin. Lief dingetje is het. Zit pit zat in. Mijn pa heeft een grote tuin die helemaal haar domein is en ze gaat bijna overal mee naartoe.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Kees is ook hyper![]()
Maar als ik zeg dat ze moet nokken dan nokt ze wel.
Ff 3 seconde
Moet je een ouwe?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
ik bedacht mij net dat ik een kalender moet om mijn afspraken op te noteren.. aangezien die ik nogal veel heb in Nov en Dec... Maar toen bedacht ik mij ook dat nieuwe kalenders het ws pas vanaf 1 januari ofzo doen... en daar staat geen nov en dec meer op
Kutzooi.
Outlook!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef Qwea het volgende:
ik bedacht mij net dat ik een kalender moet om mijn afspraken op te noteren.. aangezien die ik nogal veel heb in Nov en Dec... Maar toen bedacht ik mij ook dat nieuwe kalenders het ws pas vanaf 1 januari ofzo doen... en daar staat geen nov en dec meer op
Kutzooi.
Ja dat denkt Kees ook na 3 secondequote:
Nah, dat heb ik wel, maar ik wil echt een kalender waarop ik dingen kan afstrepen enzo. En kan ophangen en noteren. Outlook klik ik altijd weer dicht.quote:
Oeh! Maar ga je hem dan weer met de interne post doen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet je een ouwe?
Ik kan hier wel ff kijken of dr nog wat ligt
Synchroniseren met je telefoon, reuze handig, altijd bij je. En je kan gewoon die to-do list ook syncen en afstrepen enzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, dat heb ik wel, maar ik wil echt een kalender waarop ik dingen kan afstrepen enzo. En kan ophangen en noteren. Outlook klik ik altijd weer dicht.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Maar ga je hem dan weer met de interne post doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |