quote:Op maandag 9 november 2009 20:06 schreef JumpingJacky het volgende:
En daar gaan we weer.....
Neuh... doe maar niet.....quote:Op maandag 9 november 2009 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Om welke website gaat het?
Goed begrepen...quote:
Post de Algemene Voorwaarden dan ff.quote:
Mwoa....quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Post de Algemene Voorwaarden dan ff.
Bij de Rabobank hebben ze niks beters te doen?quote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Trouwens, ook letter oplettend van ING. Toen ik laatst mn creditcard weer eens gebruikte om me aan te melden bij Amazon belde de Rabobank me serieus op om te vragen of het wel klopte, aangezien ik mn CC amper gebruikte. Ze hadden 'm al uit voorzorg geblokkeerd en deblokkeerden 'm weer toen ik aangaf 'm echt zelf gebruikt te hebben.
Blijkbaar. Maar liever zo dan 'ach, regel het zelf even met het frauderende bedrijf'.quote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij de Rabobank hebben ze niks beters te doen?
Wie zegt dat het bedrijf fraudeert? En daarnaast geef je zelf al aan dat je je CC nauwelijks gebruikt, dus zou het onlogisch kunnen zijn dat ermee op Amazon besteld wordt. Er zijn controlesystemen die banken/CC maatschappijen gebruiken daarvoor. Als DRA regelmatig zijn CC gebruikt op internet, is de kans natuurlijk kleiner dat zijn transactie als dubieus naar voren komt...quote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar liever zo dan 'ach, regel het zelf even met het frauderende bedrijf'.
Zijn volgens mij vooral bepaalde types transacties waar vlaggetjes opstaan zodat het systeem bepaalde actie onderneemt. Heb ik ook wel 'ns gehad, toen ik m'n CC had opgegeven voor 'n advance replacement van een of ander apparaat. Bedrijf schreef $0.01 van m'n CC af, ABN blokkeerde dat en toen ik daarover opbelde legden ze dat uit. Schijnt te zijn omdat fraudeurs wel 'ns dat soort boekingen doen om te kijken of de gegevens echt zijn, voordat ze serieus aan de slag gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 20:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Bij de Rabobank hebben ze niks beters te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |