thee rules gek!quote:Op maandag 9 november 2009 17:03 schreef Deetch het volgende:
Volgens mij doet de senseo het best aardig in de koffiemarkt.
Ik ben zlef voorstander van koffie middels percolator ook al is dat niet zo gezond. Jammer genoeg is automaten koffie bij mij op het werk nog erger dan senseo, ik drink hier dan ook thee (ik weet het gay tot en met maar ja wat moet je anders)
Hihihihihi. Je bedoelt je plassert!quote:Op maandag 9 november 2009 16:59 schreef Onnoman het volgende:
die beste vriend van me, die ik elke ochtend van mij een hand krijgt
als volkstammen huizen met asbest maakt, hoeft het niet perse goed te zijnquote:Op maandag 9 november 2009 17:08 schreef Netsplitter het volgende:
Senseo een mislukking noemen.
Hele volkstammen hebben een senseo gekocht.
Stage en werk delen volgens mij ook automaten.. Beide is koffie op standje "lepel-rechtop" pas iets wat lijkt op koffie.. Dus doe mij ook maar thee idd..quote:Op maandag 9 november 2009 17:03 schreef Deetch het volgende:
Volgens mij doet de senseo het best aardig in de koffiemarkt.
Ik ben zlef voorstander van koffie middels percolator ook al is dat niet zo gezond. Jammer genoeg is automaten koffie bij mij op het werk nog erger dan senseo, ik drink hier dan ook thee (ik weet het gay tot en met maar ja wat moet je anders)
quote:Op maandag 9 november 2009 17:07 schreef RedFever007 het volgende:
Echte vers gezette koffie blijft het lekkerste
haha, hij zei orgamsequote:Op maandag 9 november 2009 16:59 schreef Onnoman het volgende:
senseo is uit de tijd.
De eenvoud van koffie zetten neemt de voorhand in de afweging als het gaat om smaak/sneheid verhouding.
Naast dat deze koffie gewoon niet te pruimen is, in het concept een vergane glorie geworden.
De nostalgische koffie uit den kan, die druppelt, als een soort orgamse die de smaak van koffie tot zijn recht brengt. Elke druppel die valt in die beste vriend van me, die ik elke ochtend van mij een hand krijgt in combinatie met de lucht van verse koffie, doet mijn dag in vreugde opbloeien.
ik heb gesproken
![]()
Hebben ze ook gedaan.quote:Op maandag 9 november 2009 17:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als volkstammen huizen met asbest maakt, hoeft het niet perse goed te zijn
quote:Op maandag 9 november 2009 17:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat dus!
Senseo vind ik wel af en toe tussendoor lekker mits hij goed warm is
wel zelf de bonen malen danquote:Op maandag 9 november 2009 17:13 schreef Onnoman het volgende:
[..]
goede koffie moet officieel intrekken, zodat de aroma tot zijn recht komt..
geperste paupersmurfensnot is gewoon veneukeratief
Daarom doe ik altijd de avond ervoor een liter koffie zetten, dan warm ik het de volgende ochtend op in de magnetron.quote:Op maandag 9 november 2009 17:55 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zie mezelf smorgensvroeg al een hele kan koffie zetten terwijl ik maar een paar minuten de tijd heb![]()
Waardeloze klacht, ik heb ook een senseo, een latte select wel te verstaan. Dit is wat mij betreft de top van senseo. De koffie die hier uit komt kon je onmogelijk waardeloos noemen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:59 schreef Onnoman het volgende:
senseo is uit de tijd.
De eenvoud van koffie zetten neemt de voorhand in de afweging als het gaat om smaak/sneheid verhouding.
Naast dat deze koffie gewoon niet te pruimen is, in het concept een vergane glorie geworden.
De nostalgische koffie uit den kan, die druppelt, als een soort orgamse die de smaak van koffie tot zijn recht brengt. Elke druppel die valt in die beste vriend van me, die ik elke ochtend van mij een hand krijgt in combinatie met de lucht van verse koffie, doet mijn dag in vreugde opbloeien.
ik heb gesproken
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |