abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74544000
Ik woon dus in Noord-Holland in zo'n kutdorp waar normaliter niets te beleven valt.
Op zaterdagavond gaan we met onze vrienden een beetje rondcrossen op onze scooters. Bij de AH halen we dan een paar van die 6-paks bier (wat er in de aanbieding is, ja we letten op de centjes).
Zo ook afgelopen zaterdag. Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen, komen er uit het niets een stuk of wat oudere personen naar ons toegelopen. Of we wat rustiger aan konden doen, want er lagen kinderen te slapen. Ach, het was nog geen 23 uur.
Dus een kamaraad van me begint te tieren tegen die ouwelui en zegt dat ze moeten wegwezen. Het stelde allemaal niet veel voor moet ik zeggen.
Het leek wel of die lui dat van te voren afgesproken hadden want ze haalden met z'n allen kettingen en stokken uit hun mouwen en beginnen ineens op onze scooters in te rammen. Dus wij met z'n allen er op af en breekt er toch een vechtpartijtje uit
Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig.
Vanmiddag zijn we dus na school aangifte gaan doen bij de politie van vernieling van onze scooters.
Volgende week gaan we dus echt wel weer naar het speeltuintje en laat ze maar komen die gekken.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544029
Is dit de lemming of komt die nog?
  maandag 9 november 2009 @ 16:04:28 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74544038
ah de pauper scooterjeugd. Net goed voor je
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74544074
Je had het verdiend TS
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  maandag 9 november 2009 @ 16:05:38 #5
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_74544078
Dat vraag ik me ook af...
My mind is leaving, my body follows...
pi_74544142
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef 3keernix het volgende:
Je had het verdiend TS
Dit slaat toch nergens op. Niemand heeft toch het recht om aan andermans spullen te komen?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544189
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef guapo het volgende:

[..]

Dit slaat toch nergens op. Niemand heeft toch het recht om aan andermans spullen te komen?
als oudere mannen wat zeggen dan luister je ook. En je gaat geen bier drinken in een speeltuin wat voor een josti ben je dan. Ik hoop dat je alles dan ook opruimt.
pi_74544200
Je kameraad reageert wel als een tokkie .
Maar om nou andermans scooters/spullen te vernielen .
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 9 november 2009 @ 16:09:15 #9
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74544201
ja maar dat geldt niet voor schooljeugd met pauperscooters...die mag je zonder pardon in het water pleuren of compleet vernielen
Stand for something or fall for anything
pi_74544209
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef guapo het volgende:
Ik woon dus in Noord-Holland in zo'n kutdorp waar normaliter niets te beleven valt.
Op zaterdagavond gaan we met onze vrienden een beetje rondcrossen op onze scooters. Bij de AH halen we dan een paar van die 6-paks bier (wat er in de aanbieding is, ja we letten op de centjes).
Zo ook afgelopen zaterdag. Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen, komen er uit het niets een stuk of wat oudere personen naar ons toegelopen. Of we wat rustiger aan konden doen, want er lagen kinderen te slapen. Ach, het was nog geen 23 uur.
Dus een kamaraad van me begint te tieren tegen die ouwelui en zegt dat ze moeten wegwezen. Het stelde allemaal niet veel voor moet ik zeggen.
Het leek wel of die lui dat van te voren afgesproken hadden want ze haalden met z'n allen kettingen en stokken uit hun mouwen en beginnen ineens op onze scooters in te rammen. Dus wij met z'n allen er op af en breekt er toch een vechtpartijtje uit
Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig.
Vanmiddag zijn we dus na school aangifte gaan doen bij de politie van vernieling van onze scooters.
Volgende week gaan we dus echt wel weer naar het speeltuintje en laat ze maar komen die gekken.
.
pi_74544247
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Dj_unkie het volgende:
ja maar dat geldt niet voor schooljeugd met pauperscooters...die mag je zonder pardon in het water pleuren of compleet vernielen
  maandag 9 november 2009 @ 16:11:42 #12
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74544276
quote:
werdt
I'm sad
ฝัน
pi_74544298
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:08 schreef 3keernix het volgende:

[..]

als oudere mannen wat zeggen dan luister je ook. En je gaat geen bier drinken in een speeltuin wat voor een josti ben je dan. Ik hoop dat je alles dan ook opruimt.
Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.
Die maat van mij is het hele weekend in de weer geweest om z'n scooter weer rijdbaar te maken.
Overal zit die ganzenshit in het blok.
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 16:12:39 #14
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_74544312
sorry kan er echt geen medelijden mee hebben!
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
pi_74544314
quote:
Jij maakt lawaai om 23 uur, onterechte klacht, moet ik eens bij jou doen als je ligt te slapen
pi_74544364
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond.
De sloot in.
pi_74544425
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef 3keernix het volgende:
Je had het verdiend TS
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_74544430
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Jij maakt lawaai om 23 uur, onterechte klacht, moet ik eens bij jou doen als je ligt te slapen
Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?
Maar die lui proberen ons al langer te proveceren. Dit moest dus een keer fout gaan.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544470
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef guapo het volgende:

[..]

Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?
Maar die lui proberen ons al langer te proveceren. Dit moest dus een keer fout gaan.
Waarom krijg ik het gevoel dat het eerder andersom was
pi_74544507
whehehhee
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_74544516
quote:

[..]

Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.
Die maat van mij is het hele weekend in de weer geweest om z'n scooter weer rijdbaar te maken.
pi_74544521
Leer nederlands en sta die mensen gewoon te woord, dan gebeurt er niks met je scooter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 9 november 2009 @ 16:18:51 #23
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74544530
TS en zijn vrienden zijn paupers
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 9 november 2009 @ 16:19:12 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_74544538
quote:

Dumpass
proveceren.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74544678
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leer nederlands en sta die mensen gewoon te woord, dan gebeurt er niks met je scooter.
Nee man ik hou mijn mond liever wijs. Het kostte mij al moeite om mij inte houden tegen die mannen. Maar omdat ik vorige maand al een keer was aangehouden bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) wilde ik geen herrie schoppen.
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 16:23:06 #26
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_74544687
Wat mij betreft verklaart de overheid scooters en hun berijders vogelvrij.
  maandag 9 november 2009 @ 16:23:20 #27
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74544696
Ik geloof het niet, maar mocht het waar zijn kan TS beter sterven met zijn scootermatties . Sneuheid ten top.
pi_74544728
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Biels het volgende:
Ik geloof het niet, maar mocht het waar zijn kan TS beter sterven met zijn scootermatties . Sneuheid ten top.
geloof je het toch niet, het staat zelfs in de krant hoor.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544744
quote:

[..]

Dumpass
Hihi, alweer .
pi_74544830
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:

[..]

Nee man ik hou mijn mond liever wijs. Het kostte mij al moeite om mij inte houden tegen die mannen. Maar omdat ik vorige maand al een keer was aangehouden bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) wilde ik geen herrie schoppen.
Jij bent ook te stom om te kakken,..je had geen kaartje maar je reed niet zwart?

Hop terug naar je vmbo pauper
pi_74544838
Scooterrijders die bij het kinderspeeltuintje rondhangen. Dat is sowieso al fout!
pi_74544881
quote:

[..]

Off-topic, wat is jouw definitie van zwart rijden dan Donny?

On-topic, hoe kan het toch dat ik nooit in dit soort situarties terecht kom? Oh ja, ik ben geen pauper. Sorry Donny, je vraagt er zelf om.
  maandag 9 november 2009 @ 16:29:01 #33
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74544919
quote:
Ruzie tussen buurt en scooterjeugd

De politie doet onderzoek naar de ongeregeldheden die afgelopen weekend hebben plaatsgevonden in het Noord-Hollandse dorp Obdam. Op zaterdagavond vernielden boze buurtbewoners zes scooters van hangjongeren. Eén van de scooters belandde daarbij in de sloot.

Een dag later was het opnieuw raak in het dorp. Bij een vechtpartij die mogelijk verband houdt met de vernieling raakte één persoon licht gewond.

Het is al weken onrustig in Obdam. Burgemeester Leoni Sipkes (Groenlinks) heeft al meerdere gesprekken gevoerd met de hangjongeren en de buurtbewoners. De politie hoopt aan de hand van getuigenverklaringen aanhoudingen te kunnen verrichten. Tot nu toe zijn de betrokkenen zwijgzaam.

Goed bezig... sta jij er ook tussen?
  maandag 9 november 2009 @ 16:29:32 #34
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74544933
quote:

[..]

Aangehouden omdat je zonder kaartje reist? Controleert de politie je kaartje ofzo? .
pi_74544958
En als je om 23.00 ook nog pestherrie aan het maken was, was ik ook naar buiten gekomen. Zeer begrijpelijke reactie van de buurt, ja.
pi_74545055
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Goed bezig... sta jij er ook tussen?
Ja ik sta vooraan naast de agent met een wit petje op, hoezo?
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 16:33:16 #37
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_74545066
quote:

[..]

[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_74545099
quote:

[..]

........................ bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) ............
Dit moet je ook eens uitleggen; Je bent geen zwartrijder omdat je geen tijd meer had om een kaartje te kopen... Wat ben je dan? inderdaad een ei en toch een zwartrijder!

Dus helaas, voor jou totaal geen medelijden hier!.
pi_74545117
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Biels het volgende:

[..]

Aangehouden omdat je zonder kaartje reist? Controleert de politie je kaartje ofzo? .
Nee de conducteur wel en die heeft mij overgedragen aan de spoorwegpolitie. (maar ik had ook geen legitematie bij me)
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74545142
http://www.ilocal.nl/dienst/uitgaan/obdam

Toch zeker 3 cafe's waar je heen kan.
pi_74545172
Kerel, jouw taalfouten zijn echt stuitend. Probeer eens een post zonder taalfout te plaatsen.
Toe maar!
  maandag 9 november 2009 @ 16:36:37 #42
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74545178
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kerel jouw taalfouten zijn echt stuitend. Probeer geoon eens een post zonder taalfout te plaatsen.
Toe maar!
Geoon.
  maandag 9 november 2009 @ 16:37:10 #43
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74545197
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Soohr het volgende:

Of je gaat naar Hoorn.
pi_74545205
Ja, ik bedacht op het laatste moment dat het niet gewoon was.
pi_74545224
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Afvoerput het volgende:

[..]

.
Omg je hebt een spelfout gevonden! Hulde .
pi_74545256
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef guapo het volgende:

[..]

Nee de conducteur wel en die heeft mij overgedragen aan de spoorwegpolitie. (maar ik had ook geen legitematie bij me)
Dus én geen kaartje én geen legitimatiebewijs....tja ik snap ook niet dat ze je aanhouden.

Dom wicht
pi_74545275
De politie zouden jullie moet bekeuren voor het drinken van alcohol op straat, tuig
goeie actie van buurtbewoners
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_74545288
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Soohr het volgende:

Ouwelulle cafe's man. En wat denk je dat het geld op onze rug groeid. Wat is het verschil tussen een 6-pak uit de supermarkt en 6 glazen bier in de cafe?
Dat is dus genoeg om niet naar het cafe te gaan. Ik heb geen onbeperkt butget hoor.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74545291
quote:

[..]

Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen

Geinen is meestal hard lachen of elkaar omgooien
pi_74545317
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:39 schreef guapo het volgende:

[..]

Ouwelulle cafe's man. En wat denk je dat het geld op onze rug groeid. Wat is het verschil tussen een 6-pak uit de supermarkt en 6 glazen bier in de cafe?
Dat is dus genoeg om niet naar het cafe te gaan. Ik heb geen onbeperkt butget hoor.
Je bent te jong voor alcohol..wéér een overtreding.
pi_74545335
Je mag overigens ook niet bier drinken en op je scooter rijden.
pi_74545344
quote:

[..]

Weet je wat je ook kan doen

Naar huis gaan met je vrienden en daar rustig je biertje drinken en geinen
  maandag 9 november 2009 @ 16:41:55 #53
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_74545353
Hoe gaat 't nu met die mannen dan? Of hebben ze jou naar de tering geslagen?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_74545367
Lilgt het nou aan mij of is dit pure bullshit?

If not... (min of meer quoted)
Aangehouden worden voor zwartrijden (is niet zo want hij had geen tjid voor een kaartje)
Tevens overgeleverd aan spoorwegpolitie ivm geen ID bij zich hebben (want die ligt nog ...)
drinken op een speelplein en rond 2300 nog herrie maken (goh wat gek dat de buurt daar knettergek van wordt)

dan is bovenstaande natuurlijk HEEL erg logisch dat het NIET aan TS (en zijn matties) ligt
I like smug
  maandag 9 november 2009 @ 16:43:08 #55
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74545388
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef guapo het volgende:

[..]

Dan weet ik van wie ik de scooter in de sloot heb gedonderd.
pi_74545398
Hahahahaha dit topic wat is de TS een kaasjosti!!11!

wie gaat er dan ook bier drinken in een speeltuin.
wie gaat er dan ook met een hoop kabaal scooteren naar de speeltuin. Pauperscooterjeugd

je verdiend het keihard en ik zou die maat van je geklapt hebben. Luisteren zul je vlegel!

Je komt daar niet meer of je tyft maar lekker naar het Centraal Station.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_74545411
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Je bent te jong voor alcohol..wéér een overtreding.
Haahaaa jeweet toch hoe makkelijk het is om aan bier te komen

Trouwens we zitten er over te denken om met z'n allen een advocaat te nemen om onze schade te verhalen. Kan maar zo zijn dat we er nog aan verdienen ook als we de schade niet laten maken.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74545430
En een boslul.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 november 2009 @ 16:44:59 #59
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74545440
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef guapo het volgende:

[..]

Trouwens we zitten er over te denken om met z'n allen een advocaat te nemen om onze schade te verhalen. Kan maar zo zijn dat we er nog aan verdienen ook als we de schade niet laten maken.
Succes.
pi_74545455
quote:

[..]

En wie gaat die advocaat betalen? Iedereen de komende 500 jaar geen zakgeld meer
pi_74545489
Respect voor die mannen.
pi_74545503
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En wie gaat die advocaat betalen? Iedereen de komende 500 jaar geen zakgeld meer
::D:D:.D:D:D:D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74545505
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je wint betaald de tegenpartij, dus die ouwe lullen zullen hun portomonee moeten trekken.
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 16:47:17 #64
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74545513
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef guapo het volgende:

[..]

Als je wint betaald de tegenpartij, dus die ouwe lullen zullen hun portomonee moeten trekken.
En jij denkt dat je dit gaat winnen? .
pi_74545521
quote:

[..]

Lul toch niet zo dom man. Aldi AH bier zuipen maar wel een advocaat nemen?
  maandag 9 november 2009 @ 16:47:33 #66
238047 Andiamo
Victory is mine!
pi_74545525
samenscholing, openbaar drinken/dronkenschap (met voornemen om met slok op te rijden), (elk weekend) overlast veroorzaken,..

Ik geef die buurtbewoners groot gelijk..
pi_74545565
quote:

[..]

met je petje

dus je klaagt dat er geen vermaak is,
blijkt er wel vermaak te zijn,
is het te duur???

Wat voor vermaak zoek je dan?
pi_74545595
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:47 schreef Andiamo het volgende:
samenscholing, openbaar drinken/dronkenschap (met voornemen om met slok op te rijden), (elk weekend) overlast veroorzaken,..

Ik geef die buurtbewoners groot gelijk..
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74545597
Je bent niet fout, je bent een fout!

Rondhangen in een kinderspeeltuintje
Rondhangen in een kinderspeeltuintje en luidruchtig zijn,
Rondhangen in een kinderspeeltuintje, luidruchtig zijn na tienen,
Rondhangen in een kinderspeeltuintje, luidruchtig zijn na tienen en drank in je bezit hebben,
Rondhangen in een kinderspeeltuintje, luidruchtig zijn na tienen,drank in je bezit hebben en zuipen (16-),
Rondhangen in een kinderspeeltuintje, luidruchtig zijn na tienen,drank in je bezit hebben,zuipen (16-) en met je zatte harses weer op een scooter stappen...

Zucht.

En breek me de bek niet open over je gebrek aan begrip van het concept 'zwartrijden'.

10 tegen 1 dat je die avond ook je ID niet bij je had.

En dan er nog aan willen verdienen ook.
Ik mag lijden dat ze als een havik in de gaten houden en elke miniscuul puntje afrekenen met je.

Je bent echt de definitie van 'pauper'.
pi_74545621
TS is een petjesvolk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_74545629
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:48 schreef Soohr het volgende:

[..]

Wat voor vermaak zoek je dan?
Knokken met buurtmannen en daar keihard in falen en dan uithuilen op Fok!
pi_74545666
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:47 schreef Biels het volgende:

[..]

En jij denkt dat je dit gaat winnen? .
Die kans is zeer groot ja.
Die buurtbewoners hadden nooit onze scooters mogen vernielen dat weet iedereen. Gewoon aangifte doen bij de politie en zeggen dat we voor overlast zorgden had ook gekunt.
Nu hebben wij aangifte gedaan bij het politiebureau en staan we dus wel sterker.
De tegenpartij moet dokken als ze verliezen. Dit kun je in je pleidooi toch om vragen?
En anders met de winst die we pakken op de schade kunnen we een deel aan de advocaat geven.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74545676
Wat een ongelofelijk kankertopic is dit. Eén of andere petjosti die nog scooter rijdt ook loopt te janken dat mensen er gestoord van worden dat er elke zaterdag van die kneuzen lopen te bieren in de speeltuin . Nu ben ik de 50e die dit zegt, maar het kan niet vaak genoeg herhaalt worden
pi_74545688
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef guapo het volgende:

[..]

En als je verliest (hetgeen zeer logisch zou zijn) zit je met een schuld van duizenden euro's.
pi_74545704
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef guapo het volgende:

[..]

Die buurtbewoners hadden nooit onze scooters mogen vernielen dat weet iedereen. Gewoon aangifte doen bij de politie en zeggen dat we voor overlast zorgden had ook gekunt.
Nu hebben wij aangifte gedaan bij het politiebureau en staan we dus wel sterker.
De tegenpartij moet dokken als ze verliezen. Dit kun je in je pleidooi toch om vragen?
En anders met de winst die we pakken op de schade kunnen we een deel aan de advocaat geven.
Of jullie denken na. Egoïstische paupers zijn jullie. Bier drinken doe je maar bij iemand thuis of in de kroeg.
  maandag 9 november 2009 @ 16:53:25 #76
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74545713
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef guapo het volgende:

[..]

En de boetes voor het drinken, rijden onder invloed, samenscholing, verstoren van de openbare orde e.d. betaalt de tegenpartij ook?

En hoeveel denk je dat een advocaat kost?
pi_74545764
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:53 schreef Biels het volgende:

[..]

En de boetes voor het drinken, rijden onder invloed, samenscholing, verstoren van de openbare orde e.d. betaalt de tegenpartij ook?

En hoeveel denk je dat een advocaat kost?
Die conclusie kon hij vast idd niet trekken uit mijn post.

Ik zal te cryptisch geweest zijn.
pi_74545787
Deze kan ik jullie in dit kader toch niet onthouden
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 16:04 schreef guapo het volgende:
Ha vandaag mun kledinggeld op mun giro binnengekregen. Dus ik zo naar de stad en loop Jack and Jones binnen om vette kleding te scoren. Want ik krijg tog 55 euros per maand om op te maken.
Dus ik pak een spijkerbroek en een coole bloes. Deze passen mij precies. Daarna dus naar de kassa lopen om te betalen. Zegt die meisje dat het samen 109 euro kost. Dus ik zo van huh zo veel?
Gelukkig had ik nog 30 euro over van de vorige maand en kan ik tot 250 euro rood staan.
Haha vanavond naar de pub en chicas scoren met mijn matties. Ik denk dat ze nu wel allemaal naar mij komen!!
pi_74545801
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:53 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Of jullie denken na. Egoïstische paupers zijn jullie. Bier drinken doe je maar bij iemand thuis of in de kroeg.
Denk je dat onze ouders het goed vinden als we met zen allen thuis komen drinken op zaterdagavond?
Er was allemaal niets aan de hand geweest als die buurtbewoners gewoon binnen waren gebleven.
Maar ze zijn nog niet van ons af. Dit weekend zoeken we anders wel een ander plekje. Gaan we gewoon op het plein van onze basischool staan.
En ja we ruimen onze zooi wel op hoor. Die kinderen hoeven onze blikken bier niet te zien op maandag ochtend.
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 16:57:03 #80
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_74545807
Scooters
I have no rival, no man can be my equal. ♥
  maandag 9 november 2009 @ 16:58:08 #81
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_74545827
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef guapo het volgende:

[..]

Denk je dat onze ouders het goed vinden als we met zen allen thuis komen drinken op zaterdagavond?
Er was allemaal niets aan de hand geweest als die buurtbewoners gewoon binnen waren gebleven.
Maar ze zijn nog niet van ons af. Dit weekend zoeken we anders wel een ander plekje. Gaan we gewoon op het plein van onze basischool staan.
En ja we ruimen onze zooi wel op hoor. Die kinderen hoeven onze blikken bier niet te zien op maandag ochtend.
Dat mag ook niet. Verder, er was helemaal niks aan de hand geweest als jullie blijkbaar niet zoveel lawaai maakten.

Maar nee, het is altijd de schuld van de buurt .
pi_74545864
quote:

Gaan we gewoon op het plein van onze basischool staan.

Ah je zit op de basisschool, dat verklaard een hoop
pi_74545915
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En als je verliest (hetgeen zeer logisch zou zijn) zit je met een schuld van duizenden euro's.
Reken maar uit: 6 scooters a 700 euro schade = 4200 euro schade.
Hier kun je wel een advocaat mee betalen als de tegenpartij niet schuldig blijkt te zijn toch?
En dan blijft er nog genoeg geld over voor een weekendje centerparcs
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74546010
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:01 schreef guapo het volgende:

[..]

Reken maar uit: 6 scooters a 700 euro schade = 4200 euro schade.
Hier kun je wel een advocaat mee betalen als de tegenpartij niet schuldig blijkt te zijn toch?
En dan blijft er nog genoeg geld over voor een weekendje centerparcs
je hebt dus nu al -4200 euro,
hiernaast ga je een advocaat inhuren voor 4200 euro,
je saldo is nu -8400 euro

De tegenpartij is uiteraard onschuldig,
je weekend centerparcs gaat er niet komen.
pi_74546067
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef Soohr het volgende:

[..]

je hebt dus nu al -4200 euro,
hiernaast ga je een advocaat inhuren voor 4200 euro,
je saldo is nu -8400 euro

De tegenpartij is uiteraard onschuldig,
je weekend centerparcs gaat er niet komen.
Weekendje cảnh sát moet lukken.
pi_74546354
canh sat?
I like smug
  maandag 9 november 2009 @ 17:18:44 #87
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74546404
i lolled
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74546623
Ik had ook ingehakt op scootertuig.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  maandag 9 november 2009 @ 17:29:17 #89
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_74546710
quote:

[..]

Kankertokkies kunnen niet rustig een biertje drinken. Onterecht klacht dus!

Big up voor die ouwe die die teringscooter het water in heeft geflikkert!
It's about being boss, not being the boss...
pi_74546744
Volgens mij is TS gewoon een trol.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 november 2009 @ 17:31:50 #91
254539 player-boy
nee ik ben geen cloon!!
pi_74546763
koop een schakelbrommer
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?
  maandag 9 november 2009 @ 17:33:35 #92
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74546809
Er is geen AH in dat dorp
Let the beat control your body!
pi_74546834
quote:

[..]

Ga dan werken man, luie bontkraagdragende scootermongool

Goede actie van die buurtbewoners, ik weet niet hoe oud je bent, maar toen ik 15/16 jaar was zaten we gewoon bij iemand thuis en gingen we nog even naar de lokale kroeg een paar biertjes doen. Dat doelloos hangen op schoolpleinen/parkjes enz. heb ik echt nooit begrepen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_74546941
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij is TS gewoon een trol.
Het heeft wel de krant gehaald. Of TS zag dit artikel, en verplaatst zich even in één van de daders. Dan is zijn troll goed gelukt

Maar gezien TS zijn posthistorie geloof ik ook nog wel dat hij zo'n scootermongool is
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  maandag 9 november 2009 @ 17:39:11 #95
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74546957
quote:

[..]

Nogmaals val je door de mand. Als je uit het dorp kwam, dan had je geweten dat er maar 2 zijn en dat 1 daarvan absoluut geen ouwelullentent is.
pi_74546968
wtf
Back to the 70's
pi_74546987
quote:

[..]

Wij gingen iedere week bij iemand anders drinken en daarna uit. Kan me niet voorstellen dat ouders daar problemen mee hebben. Maarja tegenwoordig vinden ouders het wel best als hun kinderen andere mensen irriteren, hebben zij er tenminste geen last van.
pi_74547012
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:39 schreef Joppy het volgende:

[..]

Nogmaals val je door de mand. Als je uit het dorp kwam, dan had je geweten dat er maar 2 zijn en dat 1 daarvan absoluut geen ouwelullentent is.
TS is troll
pi_74547059
pi_74547257
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef h3mm3s het volgende:
canh sat?
Is Vietnamees
  maandag 9 november 2009 @ 17:56:25 #101
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74547368
Je had Michielos moeten bellen
pi_74547829
quote:

Er was allemaal niets aan de hand geweest als die buurtbewoners wij gewoon binnen waren gebleven.
Zo, even een spelfout hersteld...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_74547871
quote:

[..]

Enig idee hoe tifus irritant die kutscooters zijn met hun kutherrie?

En die lui komen echt niet naar buiten als jullie op normaal niveau met elkaar praten.

Zal wel terecht zijn dus
pi_74547921
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:33 schreef Joppy het volgende:
Er is geen AH in dat dorp
Ik zat me ook al af te vragen waar die dan zou moeten zitten Ik ken daar alleen de Deka en Deen. Gisteravond rond een uur of 10 reed ik nog door Obdam heen en vroeg me af wat al die politiebusjes net over het spoor moesten (dacht eerst aan een trein-kopper), maar het hoe en wat is nu wel duidelijk

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 18:20:22 ]
pi_74547979
Uitlaat eraf halen en dan flink gassen!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74548258
Terecht. Kut scooter paupertjes die in andermans buurt kansloos bier gaan drinken, rotzooi maken en herrie schoppen. Ga bij mama in de woonkamer zitten ofzo?

In een fucking speeltuin ook nog.. get a life.
pi_74549143
In een speeltuin bier gaan drinken omdat je nergens anders heen kunt Bel even rond bij wat ouders wat ze liever hebben: Hun zoon die in een speeltuin bier gaat drinken en rotzooi gaat trappen of wat vrienden die over komen.

Je verdient 't TS
pi_74549537
Scooters
Goedkope bocht van de AH
Bier drinken in de speeltuin
TS

TS is tokkie.
pi_74549678
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Spelvout het volgende:
Scooters
Goedkope bocht van de AH
Bier drinken in de speeltuin
TS

TS is tokkie.
TS is normaal!

groot gelijk dat je ze wilt aanklagen, dit is echt niet gewoon.

ik zit ook elke vrijdag/zaterdag avond bier te drinken in een park met vlak daarbij huizen, maar toch die mensen komen gewoon rustig zeggen dat het wat rustiger moet, dan doen we het ook, en meestal is het niet eens zo onrustig
pi_74549685
quote:

[..]

En je ouders vinden het wel goed dat je bij anderen voor de deur gaat staan drinken? Waar zijn je ouders trouwens in dit verhaal? Wat vinden zij ervan?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74550354
quote:
Op maandag 9 november 2009 18:18 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik zat me ook al af te vragen waar die dan zou moeten zitten Ik ken daar alleen de Deka en Deen. Gisteravond rond een uur of 10 reed ik nog door Obdam heen en vroeg me af wat al die politiebusjes net over het spoor moesten (dacht eerst aan een trein-kopper), maar het hoe en wat is nu wel duidelijk
Echt niet te geloven dit. Ik open een topic om mijn gal te spugen en jullie denken dat ik een trol ben? Dat ik in mijn topic over de AH heeft zun reden. De reden is namelijk dat niet iedereen weet wat voor supermarkt Deka en Deen is. Daarom deed ik voor de gemakkelijkheid AH in de plaats zodat iedereen wist dat het om een supermarkt ging. Ik had ook alleen supermarkt kunnen zeggen maar dit heb ik niet gedaan. Helaas pindaakaas dan!
Ik heb trouwens net na het eten een kamaraad gesproken die erbij was. Zijn vader had een collega gesproken op het werk en die zegt dat we wel kans maken op een schadevergoeding. Die collega zen buurman was advocaat en had hem gebeld voor advies.
Dus de knaken zit er nog wel in!!
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 19:32:13 #112
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_74550401
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:31 schreef guapo het volgende:

[..]

Echt niet te geloven dit. Ik open een topic om mijn gal te spugen en jullie denken dat ik een trol ben? Dat ik in mijn topic over de AH heeft zun reden. De reden is namelijk dat niet iedereen weet wat voor supermarkt Deka en Deen is. Daarom deed ik voor de gemakkelijkheid AH in de plaats zodat iedereen wist dat het om een supermarkt ging. Ik had ook alleen supermarkt kunnen zeggen maar dit heb ik niet gedaan. Helaas pindaakaas dan!
Ik heb trouwens net na het eten een kamaraad gesproken die erbij was. Zijn vader had een collega gesproken op het werk en die zegt dat we wel kans maken op een schadevergoeding. Die collega zen buurman was advocaat en had hem gebeld voor advies.
Trolleh~
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 november 2009 @ 19:49:13 #113
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_74551084
TS en zijn vrienden zijn een stelletje sukkels, Het feit alleen al dat jullie zitten te bieren in een speeltuintje.
Doe eens normaal vent! Denk na sukkel. Dit soort gedrag haalt bij mij het bloed onder de nagels vandaan, zoals hier al heel vaak is gezegd, ga bij iemand binnen zitten met een kleine groep, iets waar geen enkele ouder problemen mee zal hebben.

Wat bezielt de jeugd, en dan met name die scootersjostie's om met een groep ergens buiten te gaan zitten zuipen? Zielige armoedzaaiers zijn het, ga eens werken voor je geld, zoals iedereen.
Diep, maar dan ook heel diep respect voor die man die die rijdende plee in de vijver heeft gedumpt

Dus TS, wordt alsjeblieft eens volwassen, denk ook eens aan een ander, die mensen wonen voor hun rust in een dorp. Zoek dan een verlaten stuk buitengebied op, daar heeft niemand last van jullie gedrag.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  maandag 9 november 2009 @ 19:56:08 #114
148823 znarch
ondertitel
pi_74551362
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_74551436
Wat TS vergeet te vertellen is dat ze burn-outjes aan aan het maken waren met hun scootertjes.
Death solves all problems: no man, no problem.
  maandag 9 november 2009 @ 20:04:46 #116
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74551674
quote:

[..]

Niet geloofwaardig
  maandag 9 november 2009 @ 20:12:45 #117
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_74551992
quote:

Dan vraag je er toch zelf om ? Arrogante kut scooter pubertjes, knal alsjeblieft hard tegen een boom of een auto aan
En een echte man rijdt niet op een wijven-voertuig als een scooter, die rijd op een schakel-brommer,, ow wacht pubers zijn nog geen mannen
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_74552009
scootertuig aftuigen
pi_74553822
Is het niet zo mocht je het voor de rechter laten komen dat je eerst de schade moet laten herstellen en aan de hand van bonnen de schade kan verhalen?

Aangezien een scooter merendeel plastic is verwacht ik de kosten niet zo hoog.
En denk ook niet dat de TS gek veel kans maakt wat een triest figuur, moeten eigenlijk met heel Fok naar de rechtszaal gaan en de buren helpen
  maandag 9 november 2009 @ 20:58:19 #120
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74553895
Even een poll:
Poll: Die scooter in het water gooien, mag dat?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
    - Donald Love
    pi_74554030
    Helden, die oude mannen.
    Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
    pi_74554181
    Die kut scooterjosti's hoorden erachteraan te vliegen.
    pi_74554737
    deze topic maar even naar de politie mailen.
    dan zijn ze ook op de hoogte dat ze op geld uit zijn en doorgaan met rellen in de speeltuin.

pi_74555860
    quote:
    . Die collega zen buurman was advocaat

En wat is hij nu, ....... schoonmaker?
      maandag 9 november 2009 @ 22:23:39 #125
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74556945
    Nou TS, gezien de poll maak je geen vrienden met je aso gedrag hier Fok!
    Misschien is dit je kans om je eens volwassen te gedragen en die rijdende plee van je te dumpen en je welgemeende excuses aan te bieden aan de buurtbewoners.

Wat betreft die rechtzaak van je geef de hoop op, dit wordt niks. Zoals hier al eerder is aangegeven: je zult de schade aan moeten kunnen tonen aan de hand van reparatiebonnen. En dat is die rijdende plee van je niet waard. Gevalletje total loss schat ik zo. dus uitkering van de dagwaarde, ik schat zo'n 500 á 700 Euro.
    Lijkt mij genoeg voor een avondje lekker doorzakken in een kroeg met echte mannen bier
    Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
    pi_74558735
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 22:23 schreef cvboer het volgende:
    Nou TS, gezien de poll maak je geen vrienden met je aso gedrag hier Fok!
    Misschien is dit je kans om je eens volwassen te gedragen en die rijdende plee van je te dumpen en je welgemeende excuses aan te bieden aan de buurtbewoners.

Wat betreft die rechtzaak van je geef de hoop op, dit wordt niks. Zoals hier al eerder is aangegeven: je zult de schade aan moeten kunnen tonen aan de hand van reparatiebonnen. En dat is die rijdende plee van je niet waard. Gevalletje total loss schat ik zo. dus uitkering van de dagwaarde, ik schat zo'n 500 á 700 Euro.
    Lijkt mij genoeg voor een avondje lekker doorzakken in een kroeg met echte mannen bier
    Onzin want er komt gewoon een schadeexpert naar kijken die de schade noteert. Een schaderaport wordt er opgemaakt en daarmee kun je je schade aantonen bij de rechter.
    Ik had vanavond een paar maten op de msn en we gaan dus deze week naar een advocaat en leggen hem het verhaal voor.
    Wij blijven erbij dat de buren niet zomaar onze scooters mogen slopen, daar is geen enkel excuse voor wat er ook gebeurd.
    En nee we waren niet dronken en we waren ook niet de boel bij elkaar aan het schreeuwen zoals ik al eerder zei.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74558829
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:13 schreef guapo het volgende:

En nee we waren niet dronken en we waren ook niet de boel bij elkaar aan het schreeuwen zoals ik al eerder zei.
    En hoe ga jij dit aantonen?
    pi_74558890
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En hoe ga jij dit aantonen?
    jij wordt wel dronken na het leegdrinken van een 6pak?
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74558912
    Op de site van het Noordhollands Dagblad begint het ook steeds "gezelliger" te worden
    http://www.noordhollandsd(...)eer-onrust-in-Obdam-
    pi_74558933
    quote:

[..]

Onzin want er komt gewoon een schadeexpert naar kijken die de schade noteert. Een schaderaport wordt er opgemaakt en daarmee kun je je schade aantonen bij de rechter.
    Ik had vanavond een paar maten op de msn en we gaan dus deze week naar een advocaat en leggen hem het verhaal voor.
    Wij blijven erbij dat de buren niet zomaar onze scooters mogen slopen, daar is geen enkel excuse voor wat er ook gebeurd.
    En dan natuurlijk wel alles vertellen he, ook de overlast die jullie veroorzaken
      maandag 9 november 2009 @ 23:20:49 #131
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74558982
    quote:

[..]

Doe je nou nog steeds alsof je hier iets mee te maken hebt?
      maandag 9 november 2009 @ 23:21:57 #132
    248844 Bowlingbal
    pi_74559022
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:18 schreef Papabear het volgende:
    Op de site van het Noordhollands Dagblad begint het ook steeds "gezelliger" te worden
    Beschaafde samenleving enzo.
    In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
    - Donald Love
    pi_74559069
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:18 schreef Papabear het volgende:
    Ach dat zijn buurtbewoners die de boel lopen op te stoken. Ik kan van sommige nicknamen al zien wie ze in werkelijkheid zijn. Ik kan hier alleen maar om lachen eigenlijk.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74559129
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:18 schreef guapo het volgende:

[..]

jij wordt wel dronken na het leegdrinken van een 6pak?
    Nou soms zijn er dagen dat ik na een 6pack wel degelijk onder mijn dekbed kan kruipen. En dan ben ik geen puber van 16.
    pi_74559152
    quote:

[..]

Zolang jij van dat geld de scooter niet laat repareren ga je dat geld ook nooit krijgen, op het moment dat de verzekering uitkeert moet je wel het geld gebruiken voor het geen waar het voor bedoeld was, suc6 er mee
    pi_74559164
    Obdam

AMSTERDAM
    Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
      maandag 9 november 2009 @ 23:28:14 #137
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74559210
    quote:

[..]

Waar is die foto trouwens gemaakt?
    pi_74559223
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:26 schreef Crank het volgende:

[..]

Zolang jij van dat geld de scooter niet laat repareren ga je dat geld ook nooit krijgen, op het moment dat de verzekering uitkeert moet je wel het geld gebruiken voor het geen waar het voor bedoeld was, suc6 er mee
    nu vertel jij mij dus 2 antwoorden weet je dat?
    1. niet repareren = geen uitkering geld.
    2. uitkeren geld = repareren.

welke van de 2 is het nou?
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74559247
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:26 schreef IkBenOzan het volgende:
    Obdam

AMSTERDAM
    Amsterdam heeft het!!!!!!

Obdam heeft het niet nodig
      maandag 9 november 2009 @ 23:29:29 #140
    177114 Demon_Hunter
    Tell the truth and then run.
    pi_74559249
    Dit topic is echt te pauper.
    Minds are like parachutes. They only function when open.
    pi_74559280
    Die andre droog heeft zijn lagere school ook niet afgemaakt hahhaah wat een pauper.
    pi_74559326
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:30 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Die andre droog heeft zijn lagere school ook niet afgemaakt hahhaah wat een pauper.
    Zegt een uitsmijter
    pi_74559351
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef guapo het volgende:

[..]

nu vertel jij mij dus 2 antwoorden weet je dat?
    1. niet repareren = geen uitkering geld.
    2. uitkeren geld = repareren.

welke van de 2 is het nou?
    Nou het ziet er niet naar uit dat jij van plan was je scooter te repareren, dus dat geld wat je al in gedachten had uitgegeven kan je ook weer vergeten
    pi_74559358
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:26 schreef IkBenOzan het volgende:
    Obdam

AMSTERDAM
    pi_74559402
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:28 schreef Joppy het volgende:

[..]

Waar is die foto trouwens gemaakt?
    hahaa je probeert mij te trollen he!
    Mij maak je niet gek. ik weet ook wel dat deze foto niet gemaakt is afgelopen weekend.
    Dat ziet iedereen. Deze is al ouder van de rollerbanktest. Maar omdat Obdam niet zo groot is kennen we elkaar allemaal.
    Maar goed ik zeg je waar de foto gemaakt is: In de Dorpsstraat onder de N507 als je naar Hensbroek rijd.
    -weg, zie banmeldtopic-
      maandag 9 november 2009 @ 23:35:01 #146
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_74559422
    Goedzo! Weg met die kutscooters!
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      maandag 9 november 2009 @ 23:36:42 #147
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74559482
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef guapo het volgende:

[..]

Mij maak je niet gek. ik weet ook wel dat deze foto niet gemaakt is afgelopen weekend.
    Dat ziet iedereen. Deze is al ouder van de rollerbanktest. Maar omdat Obdam niet zo groot is kennen we elkaar allemaal.
    Maar goed ik zeg je waar de foto gemaakt is: In de Dorpsstraat onder de N507 als je naar Hensbroek rijd.

Maar je neemt iig de moeite om er iets van te maken
    pi_74559514
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:34 schreef guapo het volgende:

[..]

Ik woon in Hensbroek, maar ben nog nooit een viaduct tegengekomen als ik boodschappen ga doen in Obdam.
    Om eerlijk te zijn zou ik ook niet precies weten waar die foto gemaakt is trouwens.
    pi_74559517
    nep. Er zit geen AH in obdam
      maandag 9 november 2009 @ 23:38:35 #150
    248844 Bowlingbal
    pi_74559546
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef Bowlingbal het volgende:
    Even een poll:
    Poll: Die scooter in het water gooien, mag dat?
  • Ja
  • Nee
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • En dit noemt zich dan beschaving.

Het lijkt alsof ik in fucking Zimbabwe woon.
    In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
    - Donald Love
    pi_74559609
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:32 schreef Crank het volgende:

[..]

Nou het ziet er niet naar uit dat jij van plan was je scooter te repareren, dus dat geld wat je al in gedachten had uitgegeven kan je ook weer vergeten
    Onzin, ik kan van het gekregen geld ook zelf men scooter repareren. Ik heb gelukkig aalleen lakschade op een paar kappen en 1 barst erin. Die lakschade spuit ikzelf wel over en die barst laat ik zitten.
    De meeste schade is van de scooter van men maat die heeft in de vijver gelegen en zit onder de gore zooi overal in.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74559619
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:26 schreef Crank het volgende:

[..]

Dat slaat volgens mij nergens op, als iemand iets van jou met opzet beschadigd, moet diegene dat gewoon betalen. Of je het nou repareert of niet. Met scooters is het vaak gewoon zo dat er een schaderapport komt, wat je naar de verzekering stuurt. Of/hoe je het repareert heeft er niks mee te maken.
    pi_74559637
    zeg als je echt uit obdam komt vertel eens wat obdams dan.

Daarnaast ben je een kutgast. Als kinderen niet kunnen slapen door jullie luide gedrag is dat heel vervelend. Terechte actie van die bewoners

[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 23:42:53 ]
      maandag 9 november 2009 @ 23:41:39 #154
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74559648
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:37 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik woon in Hensbroek, maar ben nog nooit een viaduct tegengekomen als ik boodschappen ga doen in Obdam.
    Om eerlijk te zijn zou ik ook niet precies weten waar die foto gemaakt is trouwens.
    Zelfs als hij zich verbeterd naar het viaduct over de ringvaart, zit hij nog fout.
    pi_74559725
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:41 schreef Joppy het volgende:

[..]

Zelfs als hij zich verbeterd naar het viaduct over de ringvaart, zit hij nog fout.
    Dat is daar bij de Krusemanlaan, vlak voor de Reigersdaal bedoel je?
    Mja, dan zitten we al in Heerhugowaard

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 23:45:37 ]
    pi_74559774
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:37 schreef Papabear het volgende:

[..]

Zal ik je ff verbeteren? jij woont in Grootebroek.....
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74559778
    Nu ik nog ff naar dat plaatje zit te kijken... dat heb volgens mij helemaal niks met dit te maken XD Is gewoon een rollerbank...
    pi_74559821
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef guapo het volgende:

[..]

WoonDE (ben gescheiden en woon sinds october vorig jaar in Hensbroek)
    Dat staat ook gewoon in m'n profiel btw

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2009 23:48:46 ]
    pi_74559833
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:46 schreef guapo het volgende:

[..]

nou kom op met dat obdamse bewijs.

Wat zit er direct over het spoor rechts. Van beide kanten graag
    pi_74559848
    Bovenkarspel in da house?
    pi_74559869
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:48 schreef IkBenOzan het volgende:
    Bovenkarspel in da house?
    Daar wonen m'n ouders. Ik ben een oud-Grôtebroeker
    pi_74559897
    hoogkarspel?
      maandag 9 november 2009 @ 23:50:47 #163
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74559917
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:44 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat is daar bij de Krusemanlaan, vlak voor de Reigersdaal bedoel je?
    Idd. op de foto zie je een dubbel viaduct, terwijl het maar een enkele is.
    Bij zo een nieuwsbericht zetten ze op het internet vaak een willekeurige foto neer. Als TS er echt bij betrokken was geweest, dan had hij als eerste gezien en duidelijk gemaakt dat de foto niks van doen heeft.
    Verder zijn er nog een aantal kleine dingen die er op wijzen dat TS niet uit Obdam komt.
    pi_74559919
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef TheFrankey het volgende:
    hoogkarspel?
    Hoogkarspel Dorp der gabbers, sjonnies en anita's
    pi_74559923
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:47 schreef Papabear het volgende:

[..]

WoonDE (ben gescheiden en woon sinds october vorig jaar in Hensbroek)
    yepz....
    Ik heb geen zin om mij tegen onnozelen te verdedigen. Ik weet wat er gebeurd is en dat zijn feiten.
    Kom dit weekend maar naar de Kelderswerf dan zitten we nu daar gewoon met een biertje. In de kranten staat wel dat de onrusten door gaan maar dat is dan door een andere groep dit het voor ons aan het verzieken is.
    -weg, zie banmeldtopic-
      maandag 9 november 2009 @ 23:51:43 #166
    23218 Blue-eyes
    Spanning & sensatie
    pi_74559949
    quote:

[..]

Nee, pappie en mammie hebben liever dat je oprot en anderen lastig valt. Als ZIJ maar geen last van je hebben op zaterdagavond
    Dat zegt eigenlijk wel genoeg over je opvoeding.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
    pi_74559998
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hoogkarspel Dorp der gabbers, sjonnies en anita's
    echt? Geen last van eerlijk gezegd. Maar woon dan ook in reigersborg
    pi_74560029
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

echt? Geen last van eerlijk gezegd. Maar woon dan ook in reigersborg
    Er lopen van die gabbers daar met bomberjacks met achterop "Hoogkarspel"
    pi_74560067
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef guapo het volgende:

[..]

yepz....
    Ik heb geen zin om mij tegen onnozelen te verdedigen. Ik weet wat er gebeurd is en dat zijn feiten.
    Kom dit weekend maar naar de Kelderswerf dan zitten we nu daar gewoon met een biertje. In de kranten staat wel dat de onrusten door gaan maar dat is dan door een andere groep dit het voor ons aan het verzieken is.
    Ik ben onnozel omdat ik sinds oktober vorig jaar in Hensbroek woon
    Kijk m'n posthistorie eens na, zou ik zeggen...

En nee, ik heb niks te zoeken bij de Kelderswerf.
    pi_74560089
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Er lopen van die gabbers daar met bomberjacks met achterop "Hoogkarspel"
    oh die gast. Zijn dat er meerdere? Ik zie altijd 1 zon gast bij het winkelcentrum. Maar ik ben iets ouder dus begeef mij niet in het jongere circuit
    pi_74560115
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef Joppy het volgende:

[..]

Idd. op de foto zie je een dubbel viaduct, terwijl het maar een enkele is.
    Bij zo een nieuwsbericht zetten ze op het internet vaak een willekeurige foto neer. Als TS er echt bij betrokken was geweest, dan had hij als eerste gezien en duidelijk gemaakt dat de foto niks van doen heeft.
    Verder zijn er nog een aantal kleine dingen die er op wijzen dat TS niet uit Obdam komt.
    Nu herken ik het idd
    pi_74560137
    Dit moet wel een troll zijn.
      maandag 9 november 2009 @ 23:57:53 #173
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74560152
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:56 schreef Papabear het volgende:

[..]

Nu herken ik het idd
    Maar daar is het dus ook niet
    pi_74560161
    West-Friesland
    Scooterjeugd
    Ouders die hun kroost in de speeltuin dumpen
    Buren die scooter in kroos gooien
    pi_74560189
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:50 schreef guapo het volgende:

[..]

yepz....
    beantwoord mijn vraag eens liegbeest
    pi_74560191
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:57 schreef Joppy het volgende:

[..]

Maar daar is het dus ook niet

Ik zat te denken aan het fietspad onder de N507 door, voorbij de rotonde daar bij de Total benzinepomp. Een paarhonderd meter verder kom je dan bij de Reigersdaal en nog een stukje verder is de weg al bijna een jaar afgesloten

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2009 00:01:16 ]
      maandag 9 november 2009 @ 23:59:33 #177
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74560213
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:58 schreef Rookert het volgende:
    West-Friesland
    Scooterjeugd
    Ouders die hun kroost in de speeltuin dumpen
    Buren die scooter in kroos gooien
    Mensen die doen alsof ze er bij zijn geweest
      maandag 9 november 2009 @ 23:59:41 #178
    192696 CantFazeMe
    Scroll my bar
    pi_74560221
    Kuttopic en een kuttrol wat ik al vanaf het begin wist, kan deze gewoon niet dicht?
    █▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
    pi_74560233
    ts moet eerst sorry zeggen
    pi_74560291
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:59 schreef CantFazeMe het volgende:
    Kuttopic en een kuttrol wat ik al vanaf het begin wist, kan deze gewoon niet dicht?
    Dat trollen doe je nu zelf met deze posttroll dat weet je wel he.
    Ik heb morgen wel meer nieuws waar ik nu vooruit loop. Afgelopen avond is een wijkagent bij een paar maten langsgeweest om te praten. bij mij is ie nog niet geweest dus ik verwacht hem morgen wel.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74560314
    quote:
    Op maandag 9 november 2009 23:59 schreef Joppy het volgende:

[..]

Mensen die doen alsof ze er bij zijn geweest
    Mensen die commentaar leveren op fora

Het moest trouwens 'West-Friesland ' zijn.
    pi_74560359
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:02 schreef guapo het volgende:

[..]

Dat trollen doe je nu zelf met deze posttroll dat weet je wel he.
    Ik heb morgen wel meer nieuws waar ik nu vooruit loop. Afgelopen avond is een wijkagent bij een paar maten langsgeweest om te praten. bij mij is ie nog niet geweest dus ik verwacht hem morgen wel.
    waarom geen antwoord op mijn vraag simpele check zodat ik weet dat je niet liegt. Wat zit er direct rechts na het spoor in obdam? Van beide kanten even. Dubbelcheck. Met namen
      dinsdag 10 november 2009 @ 00:04:33 #183
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74560361
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:

[..]

Mensen die commentaar leveren op fora

Het moest trouwens 'West-Friesland ' zijn.
    Ik vul je alleen maar aan hoor
    pi_74560422
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef Joppy het volgende:

[..]

Ik vul je alleen maar aan hoor
    Oh...
    HIGH FIVE!
    pi_74560445
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:04 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

waarom geen antwoord op mijn vraag simpele check zodat ik weet dat je niet liegt. Wat zit er direct rechts na het spoor in obdam? Van beide kanten even. Dubbelcheck. Met namen
    Ik weet nog wel dat ik daar vuurwerk kocht, afgelopen december
    En de Chinees Ah Tim natuurlijk, waar je altijd wat te drinken krijgt van het huis bij een bestelling
    Het andere antwoord mag TS geven.
    pi_74560487
    yip. Klopt. En nu jij even TS. Noem maar even wat dingen. En antwoord op mijn vraag aub.
      dinsdag 10 november 2009 @ 00:10:09 #187
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74560507
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:07 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat ik daar vuurwerk kocht, afgelopen december
    En de Chinees Ah Tim natuurlijk, waar je altijd wat te drinken krijgt van het huis bij een bestelling
    Het andere antwoord mag TS geven.
    Maak het nou niet te makkelijk, TS heeft wellicht enige google skills.
    pi_74560572
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:10 schreef Joppy het volgende:

[..]

daarom de vraag direct na het spoor rechts. Op google maps kun je het niet goed zien.

Ts liegt dat hij barst leest alleen nog mee en is een sukkeltje. Dag TS
    pi_74560583
    Ga toch werken
    pi_74560587
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 00:10 schreef Joppy het volgende:

[..]

Daarom gaf ik ook b.v. het detail dat je bij Tim altijd wat te drinken krijgt. Dat is niet bij elke Chinees het geval volgens mij
    Ze moesten alleen es wat knappere parkeerplaatsen krijgen
      dinsdag 10 november 2009 @ 00:15:13 #191
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74560652
    Met de onbedoelde aanwijzing van papabear kan je het de ene kant op googlen. De andere kant op dan weer niet.
    pi_74560876
    TS zou ook kunnen aangeven wat er op dit moment gaande is bij de kruising Obdam -> Hensbroek naast de bakkerij
    Dus dan heb je het tuincentrum links van je.

Tip: boerderij

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2009 00:26:53 ]
    pi_74562645
    Geen wonder dat 't aantal zelfmoorden onder puberjongens daar zo hoog ligt.
    pi_74562690
    Whehehe Pownd!!!
    Scooter paupers.
    Ga in een greppel bier zuipen ipv in een speeltuin in een woonwijk.
      dinsdag 10 november 2009 @ 07:04:11 #195
    238694 Rbhp
    sakwadicock
    pi_74562720
    Volgende keer moeten ze scooters en eigenaren direct in de sloot kieperen.
    No bad soldiers under a good leader
    pi_74566680
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 06:51 schreef mien-moeke het volgende:
    Whehehe Pownd!!!
    Scooter paupers.
    Ga in een greppel bier zuipen ipv in een speeltuin in een woonwijk.
    pi_74567286
    Ik zit nu op schoolj en kryg net een sms van die maat vanme die zen scooter in de ganzevijver is geflikkerd. Hij zegt dat zen hele blok naar de klote is omdat daar ook water bij gekomen is. Dus totalloss.
    Ben ook al door men moeder gebeld dat de wijkagent vanavond bij ons langs wil komen om te praten over afgelopen zaterdag.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74567396
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef guapo het volgende:
    Ik zit nu op schoolj en kryg net een sms van die maat vanme die zen scooter in de ganzevijver is geflikkerd. Hij zegt dat zen hele blok naar de klote is omdat daar ook water bij gekomen is. Dus totalloss.
    Ben ook al door men moeder gebeld dat de wijkagent vanavond bij ons langs wil komen om te praten over afgelopen zaterdag.
    En je denkt dat ie jouw kant kiest?

Die claims kan je ook vergeten, het is geen Amerika hier. Je krijgt hoogtens genoegdoening
    pi_74567460
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 11:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

En je denkt dat ie jouw kant kiest?

Die claims kan je ook vergeten, het is geen Amerika hier. Je krijgt hoogtens genoegdoening
    Snap je het nou nog niet dat die buurmannen onze scooters gesloopt hebben. Daar zijn getuigen van.
    Hoe zal jij reageren als iemand jou scooter sloopt en er zomaar mee weg komt?
    -weg, zie banmeldtopic-
      dinsdag 10 november 2009 @ 11:35:31 #200
    225619 BELASTING
    Nu nóg makkelijker
    pi_74567643
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 11:29 schreef guapo het volgende:

[..]

Snap je het nou nog niet dat die buurmannen onze scooters gesloopt hebben. Daar zijn getuigen van.
    En snap jij nou nog niet dat jij en je vriendjes gewoon teveel overlast veroorzaak hebben. Daar hebben zij ook genoeg van. Elke zaterdag, scooters die om 2300uur een teringherrie maken van jewelste. En dan nog jij en je vriendjes die 'rustig' een biertje in de speeltuin aan het drinken zijn.
    Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
    Een topic over verstandig FOK!ken.
    'Roestige daken, vochtige kelders'
      dinsdag 10 november 2009 @ 11:42:35 #201
    267828 Tacobell
    ¡Yo quiero Taco Bell!
    pi_74567894
    Buiten bier drinken in een speeltuintje.

Wat ben jij een kankerjosti TS.
    pi_74568093
    quote:

[..]

Had diegene op het moment zelf aangepakt....dan was je een vent, nu ben je een huilend jongetje.
    pi_74568096
    quote:

[..]

Ik denk zeker dat die buurmannen een prent/reprimande krijgen van de buurtagent, maar als jij (hoe oud was je, 16?) met je vriendjes het nodig vindt om de scooteraso uit te hangen en bier te drinken in een speeltuin (openbare weg, boete) en ervoor zorgt dat zelfs niemand van jullie ouders zin heeft om jullie een paar uurtjes op een zaterdagavond binnen te laten, zodat jullie niet lawaai lopen te maken en een teringzooi achterlaten in een speeltuin, dan krijg ik steeds meer begrip voor de actie van die buren. Ook als je zegt dat een vriendje van je (een mannetje van 3 turven hoog) tegen ouderen zegt dat ze moeten wegwezen, terwijl jullie overlast veroorzaken op een openbare plek, krijg ik niet meer medelijden.

Je hebt een scooter toch? Obdam is nou niet bepaald de metropool waar je niet alles kan bereiken zonder zo'n tokkiestep; ga gewoon met je stuk plastic met 40 km/u naar Heerhugowaard of Hoorn als je zo nodig vermaak wil hebben. Je bent er in 10 minuten en dan kan je lekker met meer types zoals jullie optrekken.
    pi_74568141
    Moet je maar op een schakelbrommer rijden.
    Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
    pi_74568736
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 11:48 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik denk zeker dat die buurmannen een prent/reprimande krijgen van de buurtagent, maar als jij (hoe oud was je, 16?) met je vriendjes het nodig vindt om de scooteraso uit te hangen en bier te drinken in een speeltuin (openbare weg, boete) en ervoor zorgt dat zelfs niemand van jullie ouders zin heeft om jullie een paar uurtjes op een zaterdagavond binnen te laten, zodat jullie niet lawaai lopen te maken en een teringzooi achterlaten in een speeltuin, dan krijg ik steeds meer begrip voor de actie van die buren. Ook als je zegt dat een vriendje van je (een mannetje van 3 turven hoog) tegen ouderen zegt dat ze moeten wegwezen, terwijl jullie overlast veroorzaken op een openbare plek, krijg ik niet meer medelijden.

Je hebt een scooter toch? Obdam is nou niet bepaald de metropool waar je niet alles kan bereiken zonder zo'n tokkiestep; ga gewoon met je stuk plastic met 40 km/u naar Heerhugowaard of Hoorn als je zo nodig vermaak wil hebben. Je bent er in 10 minuten en dan kan je lekker met meer types zoals jullie optrekken.
    Zoals ik al eerder zij gaan we deze week naar de advocaat om dit allemaal uit te leggen. We zijn al bij het politiebureau geweest om aangifte te doen en de agent advisseerde ons al om dit uit te zoeken bij de advocaat. Want zoals het er na uit ziet waren die buuren wel fout toen ze met stokken en kettingen onze scooters toetakelden.
    En dat een van ons er iets van zei is de normaalste zaak van de wereld. Zou iedereen moeten doen die aan andermans spullen komt.
    Ten tweedee waren wij rustig aan het doen op het speeltuintje, gewoon rustig chillen met een biertje. Niks aan de hand.
    Mijn ouders zijn er ook al niet mee eens wat er allemaal gebeurd is en zij zullen er ook bij zijn vanavond als de wijkagent langs komt bij ons. Vooral mijn vader is erg kwaad wat hij had die scooter betaald en wil de schade vergoedt zien door die kerels uit de buurt.
    En dat we niet met zen allen bij iemand thuis zitten op zaterdagavond is toch niet zo gek? We willen lekker relaxd buiten zitten en chillen. Je kan toch niet met een man of 10 bij iemand binnen komen stappen. Word echt een teringzooi daar binnen dan.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74568912
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef guapo het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zij gaan we deze week naar de advocaat om dit allemaal uit te leggen. We zijn al bij het politiebureau geweest om aangifte te doen en de agent advisseerde ons al om dit uit te zoeken bij de advocaat. Want zoals het er na uit ziet waren die buuren wel fout toen ze met stokken en kettingen onze scooters toetakelden.
    En dat een van ons er iets van zei is de normaalste zaak van de wereld. Zou iedereen moeten doen die aan andermans spullen komt.
    Ten tweedee waren wij rustig aan het doen op het speeltuintje, gewoon rustig chillen met een biertje. Niks aan de hand.
    Mijn ouders zijn er ook al niet mee eens wat er allemaal gebeurd is en zij zullen er ook bij zijn vanavond als de wijkagent langs komt bij ons. Vooral mijn vader is erg kwaad wat hij had die scooter betaald en wil de schade vergoedt zien door die kerels uit de buurt.
    En dat we niet met zen allen bij iemand thuis zitten op zaterdagavond is toch niet zo gek? We willen lekker relaxd buiten zitten en chillen. Je kan toch niet met een man of 10 bij iemand binnen komen stappen. Word echt een teringzooi daar binnen dan.
    Houd ons op de hoogte, ben benieuwd wat hier uit komt

Wij zitten ook weleens met 8 man bij iemand, als je gewoon afspraak maakt kan dat prima. En je maakt dus liever een teringzooi buiten in een speeltuin? Gezellige vent ben je

Waarom ging je ook alweer niet naar Hoorn/Heerhugowaard?
    pi_74569566
    Het is zo jammer dat de politie wel komt als de hangjeugd in elkaar getrapt wordt, maar als de buurt maandenlang belt vanwege overlast van dit tuig dat de politie dan nooit langs komt.
    pi_74569580
    Aan je schrijfstijl te zien is die 'andre droog' je vader??
    pi_74569600
    quote:

[..]

Je kan toch ook gewoon rustig drinken of heb je daar moeite mee. Als je er moeite mee heb dan terecht TS.

GAY GAY GAY!!
    Cry me a River!
    pi_74569801
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:38 schreef Ordienair het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon rustig drinken of heb je daar moeite mee. Als je er moeite mee heb dan terecht TS.

GAY GAY GAY!!
    We waren ook rustig aan het drinken. zit niet te trollen man het is al erg genoeg.
    -weg, zie banmeldtopic-
      dinsdag 10 november 2009 @ 12:49:44 #211
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_74569918
    quote:

[..]

Achach, er moet weer wat voor ze geregeld worden. Maak zelf wat van je leven en je avond, luie flikker, ik kots op je.
    pi_74569980
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef guapo het volgende:
    Blokje kan niet gereviseerd worden?
    pi_74570029
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Ik herhaal hem gewoon even,....
    pi_74570061
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef guapo het volgende:

[..]

We waren ook rustig aan het drinken. zit niet te trollen man het is al erg genoeg.
    Het is inderdaad jammer dat die scooter in de sloot belandt is en niet jij. Buurtbewoners zouden carte blanche moeten krijgen om hangjeugd aan te pakken. We hebben het hier tenslotte over een probleem dat zich als een olievlek verspreid over Nederland.
    pi_74570151
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:45 schreef guapo het volgende:

[..]

Het sneu-gehalte wordt steeds groter.
    TS: Bier drink je thuis of in de kroeg/discotheek etc. Met plastic ingepakte brommers maken herrie. Vooral na 23:00 is dat zeer hinderlijk. (of ts is de enige scooterjostie in Nederland die 's avonds zonder overdreven geknetter weg tuft.) Zoals eerder al gezegd, de politie zit liever bang te zijn onder het bureau dan dat ze op geluidsoverlast door tuig als jij afgaan. Dus waarschijnlijk hebben die buurtbewoners al vaak gebeld en waren ze t dus compleet zat. Vandaar hun, begrijpelijke doch niet goed te keuren, reactie. Verder: bier terwijl je nog op je scooter gaat rijden? Dan ben je echt een klapmongool.
    Ook die reactie van die 'maat' van jou slaat nergens op. Het zorgt alleen voor meer begrip voor hun daden van mijn kant.
    Dat jij een advocaat in de hand neemt, prima. Maar onthoud wel: die man wil ook brood op de plank. Het kan dus best zo zijn dat hij bij voorbaat weet of denkt te weten dat je geen kans maakt, maar wel doorzet ivm de vulling van z'n eigen beurs.
    Ik persoonlijk, hoop dat je verliest, want wat mij betreft ben je een aso. En daarvan hebben we er al veel te veel in dit land.

ps. Is een cursus nederlands niets voor jou? Mijn nederlands is ook niet foutloos, vooral d's, t's en dt's, maar wat jij neer typt is waardeloos.
    pi_74570294
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Wat bedoel je met is andre droog?
    -weg, zie banmeldtopic-
      dinsdag 10 november 2009 @ 13:27:42 #217
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_74570999
    Waar is de kloonscanner?
    pi_74572991
    En je spellingscontrole! "men, zen...."
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:43:01 #219
    1602 Fransie
    blue is not red
    pi_74573337
    Wat een kansloos tuig, zeg! Als die jongetjes groot zijn, kan ik hun uitkering betalen..
    Nu ook verkrijgbaar op het SAABforum.nl
    ---===Official Oldbie===---
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:50:59 #220
    56179 caspervc
    Hamster, a dentist
    pi_74573605
    TS, vraagje,

Uit je startpost:
    quote:
    Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig..
    Uit het krantenartikel
    quote:
    obdam -

Het was weer onrustig, afgelopen weekeind in Obdam. Zaterdagnacht werden rond twee uur op de Nijenburglaan zes scooters beschadigd van hangjongeren. Een boze buurtbewoner gooide een andere scooter in de sloot.
    How come?
    *Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
    pi_74573763
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 14:50 schreef caspervc het volgende:
    TS, vraagje,

Uit je startpost:
    [..]

Uit het krantenartikel
    [..]

How come?
      dinsdag 10 november 2009 @ 14:56:08 #222
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_74573770
    quote:
    TS, vraagje,

Uit je startpost:
    [..]

Uit het krantenartikel
    [..]

How come?
    Simpel, TS heeft er niks mee te maken.
    pi_74574001
    quote:
    TS, vraagje,

Uit je startpost:
    [..]

Uit het krantenartikel
    [..]

How come?
    het was pas 2 uur toen de politie erbij kwam. Het gedonder begon al om 11 uur. Je weet toch hoedat gaat het is net een kat en muisspel.
    -weg, zie banmeldtopic-
      dinsdag 10 november 2009 @ 15:08:25 #224
    56179 caspervc
    Hamster, a dentist
    pi_74574158
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef guapo het volgende:

[..]

het was pas 2 uur toen de politie erbij kwam. Het gedonder begon al om 11 uur. Je weet toch hoedat gaat het is net een kat en muisspel.
    Uit je OP
    quote:
    Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig..
    Half uur is geen 3 uur
    pi_74574423
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:02 schreef guapo het volgende:

[..]

Kat en muis als in uitdagen weglopen en weer terugkomen,...kortom provoceren. En maar zeggen dat jullie zo netjes zijn. Ik had al die scooters in de plomp geflikkerd met die lulletjes rozewater erbij.
    pi_74574519
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:08 schreef caspervc het volgende:

[..]

Uit je OP
    [..]

Half uur is geen 3 uur
    Man je plakt allerlei teksten aan elkaar vast.

Over een paar uur komt de wijkagent. Laat um maar komen.....
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74574652
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:18 schreef guapo het volgende:

[..]

Ik zag je naam in KPD, foei
    pi_74574796
    quote:

[..]

Je bekent dus eigenlijk dat er niets van je verhaal klopt.
    pi_74574944
    Ik hoop dat ze al die kankerbrommers slopen. Dom kankervolk.

Ow ja, GG, bier drinken en deel nemen in het verkeer op een gemotoriseerd voertuig.
      dinsdag 10 november 2009 @ 15:31:06 #230
    56179 caspervc
    Hamster, a dentist
    pi_74574974
    quote:

[..]

Ehrm?
    Het staat gewoon zo achter elkaar in je OP Je wilt toch niet zeggen dat dit gehele verhaal langer dan 1 uur, laat staan 3 uur heeft geduurd?
    quote:
    pi_74575146
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:31 schreef caspervc het volgende:

[..]

Ehrm?
    Het staat gewoon zo achter elkaar in je OP Je wilt toch niet zeggen dat dit gehele verhaal langer dan 1 uur, laat staan 3 uur heeft geduurd?
    [..]

Later is toen we de scooter terugvonden in de sloot. Dat is idd rond 2 uur geweest.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74575465
    quote:

[..]

ga dan lekker bij iemand thuis in de woonkamer zitten zuipen met je 6pack

klapjosti
    hardcoholic
    pi_74575525
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:43 schreef Ferdii het volgende:

[..]

ga dan lekker bij iemand thuis in de woonkamer zitten zuipen met je 6pack

klapjosti
    Lezen!!! DAt doen we dus niet omdat we met een te grote groep zijn dus past niet allemaal in de kamer.
    MAar we gaan ons verplaatsen naar de basisschool van ons.
    -weg, zie banmeldtopic-
      dinsdag 10 november 2009 @ 15:46:08 #234
    1602 Fransie
    blue is not red
    pi_74575576
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef guapo het volgende:

[..]

Lezen!!! DAt doen we dus niet omdat we met een te grote groep zijn dus past niet allemaal in de kamer.
    Allemaal van die kleine pauperhuisjes in Obdam, zeker..
    pi_74575656
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef guapo het volgende:

[..]

en daarom ga je maar voor de deur van een ander zitten, juist ja....

En bij die basisschool worden ze ook niet blij als zij elke maandag ochtend de bier blikjes van je 6pack moeten opruimen

Ik blijf erbij dat jij en je scooter matties klapjosti's zijn

Hangtuig zonder enig zicht op een goede baan

/edit

Ergste is nog dat jou ouders het eens zijn met jou Afschieten moeten ze dat soort ouders. Net zo erg als dat hangtuig Ze zouden jou in mekaar moeten rossen en 3 maanden huis arrest erbij
    hardcoholic
    pi_74575996
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:48 schreef Ferdii het volgende:

[..]

en daarom ga je maar voor de deur van een ander zitten, juist ja....

En bij die basisschool worden ze ook niet blij als zij elke maandag ochtend de bier blikjes van je 6pack moeten opruimen

Ik blijf erbij dat jij en je scooter matties klapjosti's zijn

Hangtuig zonder enig zicht op een goede baan

/edit

Ergste is nog dat jou ouders het eens zijn met jou Afschieten moeten ze dat soort ouders. Net zo erg als dat hangtuig Ze zouden jou in mekaar moeten rossen en 3 maanden huis arrest erbij
    We gaan die biertjes heust wel opruimen hoor en anders kopen we gewoon flesjes want zit ook nog statie geld op dus.

Hangtuig? valt wel mee hoor alleen in het weekend zitten we met een groepje samen te chillen. door de week heb ik ook huiswerk. aanstaande vrijdag ook nog een proefwerk

mijn ouders zijn er niet mee eens want die kerels mocht niet aan onze scooters komen waar nu veel schade aan hebben. We zijn WA verzekert want allrisiko is te duur voor ons.
    En men ouders weten heus wel waar we in het weekend zitten we zijn geen luitjes die zomaar ergens rondhangen.

Als we geen geld terugkrijgen van de schade dan vinden we wel een andere manier om de schade te verhalen. we hebben al wat plannen bedacht.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74576330
    Waarom ging je bier drinken als je nog op de scooter moet? Dat mag heul niet, zeker niet als je 16 bent.

In dat speeltuintje lopen kutten met bier is dus een overtreding. Tel dat op dat je daarna weer wou gaan rijden... Fijn weekend
    pi_74576425
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:06 schreef Philip10 het volgende:
    Waarom ging je bier drinken als je nog op de scooter moet? Dat mag heul niet, zeker niet als je 16 bent.

In dat speeltuintje lopen kutten met bier is dus een overtreding. Tel dat op dat je daarna weer wou gaan rijden... Fijn weekend
    Van 6 bierjtjes wordt je heus niet dronken hoor.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74576436
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 15:57 schreef guapo het volgende:

[..]

We gaan die biertjes heust wel opruimen hoor en anders kopen we gewoon flesjes want zit ook nog statie geld op dus.

Hangtuig? valt wel mee hoor alleen in het weekend zitten we met een groepje samen te chillen. door de week heb ik ook huiswerk. aanstaande vrijdag ook nog een proefwerk

mijn ouders zijn er niet mee eens want die kerels mocht niet aan onze scooters komen waar nu veel schade aan hebben. We zijn WA verzekert want allrisiko is te duur voor ons.
    En men ouders weten heus wel waar we in het weekend zitten we zijn geen luitjes die zomaar ergens rondhangen.

Als we geen geld terugkrijgen van de schade dan vinden we wel een andere manier om de schade te verhalen. we hebben al wat plannen bedacht.
    Zeg je nou dat jouw ouders liever hebben dat je bier gaat drinken in een speeltuintje en dat je daarna nog op je scooter stapt dan dat jullie een biertje bij jou, of iemand anders, thuis drinken?
    pi_74576589
    TS is een pauper en zijn ouders ook.
      dinsdag 10 november 2009 @ 16:13:07 #241
    192696 CantFazeMe
    Scroll my bar
    pi_74576592
    Tuig zijn jullie. Oprotten uit de speeltuin. Dom petjesvolk.

Ga maar naar de kroeg.
    █▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
    pi_74576686
    Als de cops er eerder waren gekomen was het niet zo uit de hand gelopen en waren er nog scooters gered kunnen worden.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74576763
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:15 schreef guapo het volgende:
    Als de cops er eerder waren gekomen was het niet zo uit de hand gelopen en waren er nog scooters gered kunnen worden.
    Maar jij vergeet dat die scooters ons niet kunnen schelen en derhalve ook niet gered diende te worden. De essentie in dit verhaal is , dat jij als minderjarig kutpubertje EN alcohol drinkt wat niet mag EN voor overlast zorgt. Kortom, dat ze je de hersens mogen inslaan.
    pi_74576906
    Het vernielen van die scooter is niet juist, maar als jullie niet met jullie naieve koppen in dat park hadden gezeten, was er niks aan de hand geweest
    pi_74576983
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef guapo het volgende:

[..]

Gaat er niet om of je er dronken van wordt, lekker helder blijf je er in elk geval niet van.
    Na een aantal biertjes ben je heus wel aangeschoten hoor, bovendien mag ik als automobilist zelfs maar eentje hebben.
    Dus je bent altijd de lul als je wat overkomt, ook al is het niet eens je schuld.
    pi_74577206
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:23 schreef Plantenpot het volgende:

[..]

Gaat er niet om of je er dronken van wordt, lekker helder blijf je er in elk geval niet van.
    Na een aantal biertjes ben je heus wel aangeschoten hoor, bovendien mag ik als automobilist zelfs maar eentje hebben.
    Dus je bent altijd de lul als je wat overkomt, ook al is het niet eens je schuld.
    Hij is sowieso de lul want het kutje is pas 16.
    pi_74577236
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:08 schreef guapo het volgende:

[..]

Nee, achterlijke taffesmongool. Begrijp je het nu nog niet? 1 Biertje beinvloedt al. Eerst 1 of 2 bier, en dan gaan rijden is waarschijnlijk al te veel en dus ben je dan strafbaar.
    pi_74577498
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Hij is sowieso de lul want het kutje is pas 16.
    Ja en omdat hij zo'n kut petje heeft en een nerts kraagje is hij nog dikker de lul dan anders.
    Je bent gewoon dik in het nadeel als je een geile kut puber bent die met een scooter in de speeltuin omhangt met je malt bier
    pi_74577548
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:38 schreef Plantenpot het volgende:

[..]

Ja en omdat hij zo'n kut petje heeft en een nerts kraagje is hij nog dikker de lul dan anders.
    Je bent gewoon dik in het nadeel als je een geile kut puber bent die met een scooter in de speeltuin omhangt met je malt bier
    En ze zijn nog naief ook blijkt wel
    pi_74577661
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:39 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En ze zijn nog naief ook blijkt wel
    Ben benieuwt wat voor auto hij koopt als hij 18 is.
    Ik kan al een wilde gok maken.
    pi_74577910
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 16:43 schreef Plantenpot het volgende:

[..]

Ben benieuwt wat voor auto hij koopt als hij 18 is.
    Ik kan al een wilde gok maken.
    VW Golf waarschijnlijk :)
      dinsdag 10 november 2009 @ 17:09:19 #252
    271205 Dj_unkie
    Industrialized
    pi_74578445
    wsslijk met wat tupperware eromheen
    Stand for something or fall for anything
      dinsdag 10 november 2009 @ 17:19:34 #253
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74578715
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef guapo het volgende:

[..]

Ja, dat is wel gek, dan maak je de groep maar kleiner. Jullie zijn nou nét het tuig waar Nederland zich aan irriteert. Beetje op die plastic brommers rond racen en bier zuipen op openbaar terrein. Tevens belachelijk dat je ouwe heer die plastic brommer betaald heeft Ga je diep schamen loser, te beroerd om te werken misschien? En een allrisk verzekering te duur? Je kunt het gewoon niet betalen, welke lul gaat zijn vervoer nou onderverzekeren? Echt te dom voor woorden.

En waarom moet de overheid voor jullie vermaak zorgen? Wij deden dat vroeger zelf, daar waren wij niemand bij nodig. En nee, bier zuipen deden wij in een kroeg of bij iemand thuis. Goed, wat die mannen deden was niet terecht, ik noem het eerder een logisch gevolg.
    Het wordt mi eens hoog tijd dat deze hangjeugd de opvoeding er met de harde hand wordt ingeramt.
      dinsdag 10 november 2009 @ 17:20:28 #254
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74578741
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 17:09 schreef Dj_unkie het volgende:
    wsslijk met wat tupperware eromheen
    Daarbij de stoel in de ligstand en het hoofd boven de versnellingspook.
    pi_74579069
    TVP !

Oh en scooter sjonnies

Koop dan op ze minst een schakel een wees een schakel sjonnie
      dinsdag 10 november 2009 @ 17:46:55 #256
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_74579424
    @ pic.

Bontkraag jeugd. Scooter de sloot in hoezee

Dat vernielen is echt niet zomaar, dat is opgekropte woede. Daarom is deze actie te rechtvaardigen. Niet zeiken en sparen voor een nieuw scooter zou ik zeggen.
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_74582423
    werdt...

...
    pi_74582593
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
    werdt...

...
    De taalverkrachting is inderdaad bijna nog erger dan het asociale gedrag van TS.
    pi_74582898
    kijk ts, als je nou een echte schakelbrommer had, dan had ik zeer zeker met je mee geleefd. maar een scooter ze hadden er meer van in de vijver moeten dumpen
      dinsdag 10 november 2009 @ 19:57:32 #260
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74583049
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:52 schreef Communistenkogel het volgende:
    kijk ts, als je nou een echte schakelbrommer had, dan had ik zeer zeker met je mee geleefd. maar een scooter ze hadden er meer van in de vijver moeten dumpen
    pi_74590066
    nou de wijkagent is geweest vanavond en was dus een lekkere discusie weer.
    Wat er uiteindelijk is uitgekomen is dat ik meer namen moest noemen van degene die ernog meer bijwaren afgelopen weekend en dat ga ik dus niet doen he wat een waus.
    Men vader heeft hem nog ff aan de tand gevoeld waarom het zolang wachten was op de politie dit weekend en of die kerels al verhoord zijn door de rescerche.
    MAar de wijjkagent zei ook dat het verstandig kan zijn om een zaak te beginnen tegen die kerels die de scooters gesloopt hebben.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74590247
    Wat een faal zooi kan niet wachten totdat ie vol is.
    pi_74590269
    Een Zip Die horen ook in de sloot thuis.
      dinsdag 10 november 2009 @ 23:21:56 #264
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74590456
    En waarom ga je die namen niet noemen dan? Bang voor je vriendjes? Beetje sneu gedrag ruksmurf.
    Mocht het ooit tot een zaak komen, iets wat totaal geen kans van slagen heeft, dan komen die namen in het rapport toch wel naar boven.
    pi_74590520
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef cvboer het volgende:
    En waarom ga je die namen niet noemen dan? Bang voor je vriendjes? Beetje sneu gedrag ruksmurf.
    Mocht het ooit tot een zaak komen, iets wat totaal geen kans van slagen heeft, dan komen die namen in het rapport toch wel naar boven.
    nee want je hebt zwijgrecht in de rechtzaal
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74590522
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:12 schreef guapo het volgende:
    nou de wijkagent is geweest vanavond en was dus een lekkere discusie weer.
    Wat er uiteindelijk is uitgekomen is dat ik meer namen moest noemen van degene die ernog meer bijwaren afgelopen weekend en dat ga ik dus niet doen he wat een waus.
    Men vader heeft hem nog ff aan de tand gevoeld waarom het zolang wachten was op de politie dit weekend en of die kerels al verhoord zijn door de rescerche.
    MAar de wijjkagent zei ook dat het verstandig kan zijn om een zaak te beginnen tegen die kerels die de scooters gesloopt hebben.
    Waarom zou je geen namen noemen? Je staat toch in je recht? Jij hebt toch niks fout gedaan? Je wilt de buren toch pakken?
    pi_74590563
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waarom zou je geen namen noemen? Je staat toch in je recht? Jij hebt toch niks fout gedaan? Je wilt de buren toch pakken?
    Andere namen die niet bij ons scootergroepje hoort maar andere personen die ook voor overlast zorgden op een andere plek.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74590611
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:25 schreef guapo het volgende:

[..]

Andere namen die niet bij ons scootergroepje hoort maar andere personen die ook voor overlast zorgden op een andere plek.
    Dankjewel, je zorgde voor overlast, goed dat je het zelf zegt
    pi_74590622
    In before Telegraaf
    pi_74590755
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Vooral het ook
      dinsdag 10 november 2009 @ 23:30:59 #271
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74590763
    quote:

[..]

Nu geef je dus toe dat jij met die andere scooterjostie's dus wél voor overlast zorgden. En het dan ook nog gek vinden dat de geplaagde buurtbewoners door het lint gaan? Tuurlijk, dingen slopen is niet netjes, maar begrijpelijk? ja, hier wel.
    pi_74590913
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Overlast volgens de buurtbewoners ja dus.
    Wij vinden dat niet het geval.
    -weg, zie banmeldtopic-
      dinsdag 10 november 2009 @ 23:37:26 #273
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_74591011
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:30 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vooral het ook

!
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_74591020
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:34 schreef guapo het volgende:

[..]

Hangtuig heeft sowieso nooit gelijk.
    pi_74591087
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:34 schreef guapo het volgende:

[..]

Oh, wacht, er is sprake van een meningsverschil tussen jullie?
      dinsdag 10 november 2009 @ 23:39:23 #276
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74591090
    TS, denk je nou werkelijk dat mensen spontaan door het lint gaan, zonder enige aanleiding?
    Er zal dus wel een kern van waarheid inzitten van die buurtbewoners.
    pi_74591128
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oh, wacht, er is sprake van een meningsverschil tussen jullie?
    Sowieso hebben de bewoners per definitie gelijk. Hangtuig gaat maar lekker hangen bij hun ouders voor de deur. Dan is het snel afgelopen hoor.
    pi_74591173
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef cvboer het volgende:
    TS, denk je nou werkelijk dat mensen spontaan door het lint gaan, zonder enige aanleiding?
    Er zal dus wel een kern van waarheid inzitten van die buurtbewoners.
    Was je erbij? Nee dus.
    Wij zaten gewoon relax met een paar biertjes in de speeltuin. Er is niets vernield alleen een persoon heeft van de glijbaan afgezeken maar niets stuk gemaakt.
    Die buren hebben onze scooters gesloopt en 1 scooter de sloot in getieft. Natuurlijk mag je heus wel wat tegen die lui zeggen en we weten ook wel waar ze wonen hoor.
    Die lui moeten gewoon betalen voor wat ze gesloopt hebben. dat is logisch toch.
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74591211
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef guapo het volgende:

[..]

Er is niets vernield alleen een persoon heeft van de glijbaan afgezeken maar niets stuk gemaakt.
    Actie
    quote:
    Die buren hebben onze scooters gesloopt en 1 scooter de sloot in getieft. Natuurlijk mag je heus wel wat tegen die lui zeggen en we weten ook wel waar ze wonen hoor.
    Reactie
      dinsdag 10 november 2009 @ 23:45:59 #280
    214921 cvboer
    CV vakidioot
    pi_74591332
    quote:

[..]

Was je erbij? Nee dus.
    Wij zaten gewoon relax met een paar biertjes in de speeltuin. Er is niets vernield alleen een persoon heeft van de glijbaan afgezeken maar niets stuk gemaakt.
    Die lui moeten gewoon betalen voor wat ze gesloopt hebben. dat is logisch toch.
    En dat is maar normaal? kon die vent zijn leuter niet in de bosjes hangen? Vind je het nog steeds gek dat mensen kompleet door het lint gaan? het is een optel som. Dat jij geen normbesef hebt komt steeds meer naar boven.
    pi_74591621
    Hoe oud ben je TS?
    pi_74591670
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
    Hoe oud ben je TS?
    Ben geen vrouw hoor gek!
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74591869
    Hele verhaal is een HOAX, ik kom uit de buurt van Obdam en weet dus dat ze geen AH hebben. Slotje
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_74591877
    ts is 16 en niet voor redelijkheid vatbaar. Over 5 jaar denk hij er vast anders over. Of heeft dan een golf
    pi_74593529
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 00:03 schreef denthemen het volgende:
    Hele verhaal is een HOAX, ik kom uit de buurt van Obdam en weet dus dat ze geen AH hebben. Slotje
    Ik woon in Hensbroek en doe dagelijks boodschappen in Obdam bij zowel Deen als Dekamarkt, maar dit is het verweer van TS:
    quote:
    Dat ik in mijn topic over de AH heeft zun reden. De reden is namelijk dat niet iedereen weet wat voor supermarkt Deka en Deen is. Daarom deed ik voor de gemakkelijkheid AH in de plaats zodat iedereen wist dat het om een supermarkt ging. Ik had ook alleen supermarkt kunnen zeggen maar dit heb ik niet gedaan. Helaas pindaakaas dan!
    Buurtmannen die mijn scooter in de vernieling trapt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2009 02:31:14 ]
    pi_74594100
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:56 schreef guapo het volgende:

[..]

Ben geen vrouw hoor gek!
    Ik vraag je naar je leeftijd nerd, niet naar je geslacht. Ik wil gewoon een bevestiging van mijn vermoedens.
    pi_74594288
    Nog steeds aan het trollen? Man man man, dat een mod dit topic nog niet dichtgetyft heeft. ,(
    █▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
    pi_74594646
    quote:

[..]

Was je erbij? Nee dus.

Hoe zou jij het vinden al je kind (hopenlijk komt dat er nooit van, slechte genen moeten uitsterven) van de glijbaan gaat en vervolgens de hele broek onder de zeik van een paar eikens heeft?
    pi_74595235
    quote:

[..]

Ook voor overlast zorgen...kortom....er is vastgesteld dat jullie overlast bezorgen.

Nog nooit zo'n faler als jou gezien. Grote bek achter het hek principe zeg maar. En je ouders sporen blijkbaar ook niet.
    pi_74595668
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 07:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ik vraag je naar je leeftijd nerd, niet naar je geslacht. Ik wil gewoon een bevestiging van mijn vermoedens.
    Ik ben bijna 18 (en ja dan ga ik rij les nemen)
    -weg, zie banmeldtopic-
    pi_74595732
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef guapo het volgende:

[..]

Jij slaagt nooit , kan ik je nu al melden.

Wie gaat overigens je Golf betalen? Weer je vader?
      woensdag 11 november 2009 @ 09:38:20 #292
    56179 caspervc
    Hamster, a dentist
    pi_74595757
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 17:19 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ja, dat is wel gek, dan maak je de groep maar kleiner. Jullie zijn nou nét het tuig waar Nederland zich aan irriteert. Beetje op die plastic brommers rond racen en bier zuipen op openbaar terrein. Tevens belachelijk dat je ouwe heer die plastic brommer betaald heeft Ga je diep schamen loser, te beroerd om te werken misschien? En een allrisk verzekering te duur? Je kunt het gewoon niet betalen, welke lul gaat zijn vervoer nou onderverzekeren? Echt te dom voor woorden.

En waarom moet de overheid voor jullie vermaak zorgen? Wij deden dat vroeger zelf, daar waren wij niemand bij nodig. En nee, bier zuipen deden wij in een kroeg of bij iemand thuis. Goed, wat die mannen deden was niet terecht, ik noem het eerder een logisch gevolg.
    Het wordt mi eens hoog tijd dat deze hangjeugd de opvoeding er met de harde hand wordt ingeramt.
    Amen.
    pi_74595767
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 09:35 schreef guapo het volgende:

[..]

gaat mij niet om het feit of jij je rijbewijs hebt ja of nee. Ik weet nu gewoon dat je nog een achterlijke kutkleuter bent die erbij probeert te horen extra faal voor jou. En hoest met de buurmannetjes? Heb je die al in elkaar gerost met je matties?
      woensdag 11 november 2009 @ 09:49:22 #294
    56179 caspervc
    Hamster, a dentist
    pi_74596027
    Erm, dus TS, als ik berijp

- Hangen jij en je vriendjes 's avonds beetje in de speeltuin (die om te spelen is, voor kinderen)
    - Lekker gezellig met allemaal scootertjes erbij (in de speeltuin, of staan die netjes aan de rand?)
    - Drinken hierbij wat biertjes, maar niet genoeg om dronken te worden
    - Lopen hierbij wat te ouwe hoeren (waarbij je waarschijnlijk wat luidruchtig bent, omdat je biertjes drinkt)
    - Gaat een maat van jou op een van de glijbaan af lopen pissen (maar je ruimt je blikjes wel netjes op, want die hoeven de kids niet te zien de volgende ochtend te zien, mogen ze wel door jou mattie zijn pis heen glijden?)

Als ik dit zo redeneer heeft de buurt voldoende aanleiding om hier in actie tegen te komen, en als ze dan ook nog een grote bek krijgen van een (ander?) maatje van jou? Dan begrijp ik waarom ze helemaal door het lint gaan. Je hele zaak heeft NUL, ZERO, GEEN kans van slagen. Veel succes
    pi_74596095
    Groeten uit brabant kut
      woensdag 11 november 2009 @ 09:52:13 #296
    72256 wise
    Echoes - KL/B/
    pi_74596098
    ts moet boeten!
    VIVA LA ASSANGE¡
    pi_74596121
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 09:52 schreef wise het volgende:
    ts moet boeten!
    oh yeah
      woensdag 11 november 2009 @ 09:55:01 #298
    134944 Hi_flyer
    Van alles te melden
    pi_74596165
    Go buurtbewoners, sla het licht uit de ogen van dat tuig
    pi_74596232
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef cvboer het volgende:
    Hij zei 'ruksmurf'!
      woensdag 11 november 2009 @ 10:27:16 #300
    1602 Fransie
    blue is not red
    pi_74596959
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 09:49 schreef caspervc het volgende:
    Erm, dus TS, als ik berijp

- Hangen jij en je vriendjes 's avonds beetje in de speeltuin (die om te spelen is, voor kinderen)
    - Lekker gezellig met allemaal scootertjes erbij (in de speeltuin, of staan die netjes aan de rand?)
    - Drinken hierbij wat biertjes, maar niet genoeg om dronken te worden
    - Lopen hierbij wat te ouwe hoeren (waarbij je waarschijnlijk wat luidruchtig bent, omdat je biertjes drinkt)
    - Gaat een maat van jou op een van de glijbaan af lopen pissen (maar je ruimt je blikjes wel netjes op, want die hoeven de kids niet te zien de volgende ochtend te zien, mogen ze wel door jou mattie zijn pis heen glijden?)

Als ik dit zo redeneer heeft de buurt voldoende aanleiding om hier in actie tegen te komen, en als ze dan ook nog een grote bek krijgen van een (ander?) maatje van jou? Dan begrijp ik waarom ze helemaal door het lint gaan. Je hele zaak heeft NUL, ZERO, GEEN kans van slagen. Veel succes
    Amen
    pi_74597590
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 09:55 schreef Hi_flyer het volgende:
    Go buurtbewoners, sla het licht uit de ogen van dat tuig
    Dit dus.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: