Dit slaat toch nergens op. Niemand heeft toch het recht om aan andermans spullen te komen?quote:
als oudere mannen wat zeggen dan luister je ook. En je gaat geen bier drinken in een speeltuinquote:Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef guapo het volgende:
[..]
Dit slaat toch nergens op. Niemand heeft toch het recht om aan andermans spullen te komen?
quote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef guapo het volgende:
Ik woon dus in Noord-Holland in zo'n kutdorp waar normaliter niets te beleven valt.![]()
Op zaterdagavond gaan we met onze vrienden een beetje rondcrossen op onze scooters. Bij de AH halen we dan een paar van die 6-paks bier (wat er in de aanbieding is, ja we letten op de centjes).
Zo ook afgelopen zaterdag. Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen, komen er uit het niets een stuk of wat oudere personen naar ons toegelopen. Of we wat rustiger aan konden doen, want er lagen kinderen te slapen. Ach, het was nog geen 23 uur.![]()
Dus een kamaraad van me begint te tieren tegen die ouwelui en zegt dat ze moeten wegwezen. Het stelde allemaal niet veel voor moet ik zeggen.
Het leek wel of die lui dat van te voren afgesproken hadden want ze haalden met z'n allen kettingen en stokken uit hun mouwen en beginnen ineens op onze scooters in te rammen. Dus wij met z'n allen er op af en breekt er toch een vechtpartijtje uit![]()
Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig.
Vanmiddag zijn we dus na school aangifte gaan doen bij de politie van vernieling van onze scooters.![]()
Volgende week gaan we dus echt wel weer naar het speeltuintje en laat ze maar komen die gekken.
quote:Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Dj_unkie het volgende:
ja maar dat geldt niet voor schooljeugd met pauperscooters...die mag je zonder pardon in het water pleuren of compleet vernielen
Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.quote:Op maandag 9 november 2009 16:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
als oudere mannen wat zeggen dan luister je ook. En je gaat geen bier drinken in een speeltuinwat voor een josti ben je dan. Ik hoop dat je alles dan ook opruimt.
Jij maakt lawaai om 23 uur, onterechte klacht, moet ik eens bij jou doen als je ligt te slapenquote:Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef guapo het volgende:
Ik woon dus in Noord-Holland in zo'n kutdorp waar normaliter niets te beleven valt.![]()
Op zaterdagavond gaan we met onze vrienden een beetje rondcrossen op onze scooters. Bij de AH halen we dan een paar van die 6-paks bier (wat er in de aanbieding is, ja we letten op de centjes).
Zo ook afgelopen zaterdag. Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen, komen er uit het niets een stuk of wat oudere personen naar ons toegelopen. Of we wat rustiger aan konden doen, want er lagen kinderen te slapen. Ach, het was nog geen 23 uur.![]()
Dus een kamaraad van me begint te tieren tegen die ouwelui en zegt dat ze moeten wegwezen. Het stelde allemaal niet veel voor moet ik zeggen.
Het leek wel of die lui dat van te voren afgesproken hadden want ze haalden met z'n allen kettingen en stokken uit hun mouwen en beginnen ineens op onze scooters in te rammen. Dus wij met z'n allen er op af en breekt er toch een vechtpartijtje uit![]()
Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig.
Vanmiddag zijn we dus na school aangifte gaan doen bij de politie van vernieling van onze scooters.![]()
Volgende week gaan we dus echt wel weer naar het speeltuintje en laat ze maar komen die gekken.
De sloot in.quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond.
quote:
Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij maakt lawaai om 23 uur, onterechte klacht, moet ik eens bij jou doen als je ligt te slapen
Waarom krijg ik het gevoel dat het eerder andersom wasquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?
Maar die lui proberen ons al langer te proveceren. Dit moest dus een keer fout gaan.
quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.
Die maat van mij is het hele weekend in de weer geweest om z'n scooter weer rijdbaar te maken.
Overal zit die ganzenshit in het blok.
Nee man ik hou mijn mond liever wijs. Het kostte mij al moeite om mij inte houden tegen die mannen. Maar omdat ik vorige maand al een keer was aangehouden bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) wilde ik geen herrie schoppen.quote:Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leer nederlands en sta die mensen gewoon te woord, dan gebeurt er niks met je scooter.
geloof je het toch niet, het staat zelfs in de krant hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef Biels het volgende:
Ik geloof het niet, maar mocht het waar zijn kan TS beter sterven met zijn scootermatties. Sneuheid ten top.
Jij bent ook te stom om te kakken,..je had geen kaartje maar je reed niet zwart?quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee man ik hou mijn mond liever wijs. Het kostte mij al moeite om mij inte houden tegen die mannen. Maar omdat ik vorige maand al een keer was aangehouden bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) wilde ik geen herrie schoppen.
Off-topic, wat is jouw definitie van zwart rijden dan Donny?quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee man ik hou mijn mond liever wijs. Het kostte mij al moeite om mij inte houden tegen die mannen. Maar omdat ik vorige maand al een keer was aangehouden bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) wilde ik geen herrie schoppen.
Goed bezig... sta jij er ook tussen?quote:Ruzie tussen buurt en scooterjeugd
De politie doet onderzoek naar de ongeregeldheden die afgelopen weekend hebben plaatsgevonden in het Noord-Hollandse dorp Obdam. Op zaterdagavond vernielden boze buurtbewoners zes scooters van hangjongeren. Eén van de scooters belandde daarbij in de sloot.
Een dag later was het opnieuw raak in het dorp. Bij een vechtpartij die mogelijk verband houdt met de vernieling raakte één persoon licht gewond.
Het is al weken onrustig in Obdam. Burgemeester Leoni Sipkes (Groenlinks) heeft al meerdere gesprekken gevoerd met de hangjongeren en de buurtbewoners. De politie hoopt aan de hand van getuigenverklaringen aanhoudingen te kunnen verrichten. Tot nu toe zijn de betrokkenen zwijgzaam.
Aangehouden omdat je zonder kaartje reist? Controleert de politie je kaartje ofzo?quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja ik sta vooraan naast de agent met een wit petje op, hoezo?quote:Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Goed bezig... sta jij er ook tussen?
quote:Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.
Die maat van mij is het hele weekend in de weer geweest om z'n scooter weer rijdbaar te maken.
Overal zit die ganzenshit in het blok.
Dit moet je ook eens uitleggen; Je bent geen zwartrijder omdat je geen tijd meer had om een kaartje te kopen... Wat ben je dan? inderdaad een ei en toch een zwartrijder!quote:Op maandag 9 november 2009 16:23 schreef guapo het volgende:
[..]
........................ bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) ............
Nee de conducteur wel en die heeft mij overgedragen aan de spoorwegpolitie. (maar ik had ook geen legitematie bij me)quote:Op maandag 9 november 2009 16:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Aangehouden omdat je zonder kaartje reist? Controleert de politie je kaartje ofzo?.
Geoon.quote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kerel jouw taalfouten zijn echt stuitend. Probeer geoon eens een post zonder taalfout te plaatsen.
Toe maar!
Of je gaat naar Hoorn.quote:Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Soohr het volgende:
http://www.ilocal.nl/dienst/uitgaan/obdam
Toch zeker 3 cafe's waar je heen kan.
Dus én geen kaartje én geen legitimatiebewijs....tja ik snap ook niet dat ze je aanhouden.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Nee de conducteur wel en die heeft mij overgedragen aan de spoorwegpolitie. (maar ik had ook geen legitematie bij me)
Ouwelulle cafe's man. En wat denk je dat het geld op onze rug groeid. Wat is het verschil tussen een 6-pak uit de supermarkt en 6 glazen bier in de cafe?quote:Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef Soohr het volgende:
http://www.ilocal.nl/dienst/uitgaan/obdam
Toch zeker 3 cafe's waar je heen kan.
Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinenquote:Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef guapo het volgende:
[..]
Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?
Maar die lui proberen ons al langer te proveceren. Dit moest dus een keer fout gaan.
Je bent te jong voor alcohol..wéér een overtreding.quote:Op maandag 9 november 2009 16:39 schreef guapo het volgende:
[..]
Ouwelulle cafe's man. En wat denk je dat het geld op onze rug groeid. Wat is het verschil tussen een 6-pak uit de supermarkt en 6 glazen bier in de cafe?
Dat is dus genoeg om niet naar het cafe te gaan. Ik heb geen onbeperkt butget hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |