abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74544000
Ik woon dus in Noord-Holland in zo'n kutdorp waar normaliter niets te beleven valt.
Op zaterdagavond gaan we met onze vrienden een beetje rondcrossen op onze scooters. Bij de AH halen we dan een paar van die 6-paks bier (wat er in de aanbieding is, ja we letten op de centjes).
Zo ook afgelopen zaterdag. Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen, komen er uit het niets een stuk of wat oudere personen naar ons toegelopen. Of we wat rustiger aan konden doen, want er lagen kinderen te slapen. Ach, het was nog geen 23 uur.
Dus een kamaraad van me begint te tieren tegen die ouwelui en zegt dat ze moeten wegwezen. Het stelde allemaal niet veel voor moet ik zeggen.
Het leek wel of die lui dat van te voren afgesproken hadden want ze haalden met z'n allen kettingen en stokken uit hun mouwen en beginnen ineens op onze scooters in te rammen. Dus wij met z'n allen er op af en breekt er toch een vechtpartijtje uit
Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig.
Vanmiddag zijn we dus na school aangifte gaan doen bij de politie van vernieling van onze scooters.
Volgende week gaan we dus echt wel weer naar het speeltuintje en laat ze maar komen die gekken.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544029
Is dit de lemming of komt die nog?
  maandag 9 november 2009 @ 16:04:28 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74544038
ah de pauper scooterjeugd. Net goed voor je
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_74544074
Je had het verdiend TS
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
  maandag 9 november 2009 @ 16:05:38 #5
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_74544078
Dat vraag ik me ook af...
My mind is leaving, my body follows...
pi_74544142
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef 3keernix het volgende:
Je had het verdiend TS
Dit slaat toch nergens op. Niemand heeft toch het recht om aan andermans spullen te komen?
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544189
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:07 schreef guapo het volgende:

[..]

Dit slaat toch nergens op. Niemand heeft toch het recht om aan andermans spullen te komen?
als oudere mannen wat zeggen dan luister je ook. En je gaat geen bier drinken in een speeltuin wat voor een josti ben je dan. Ik hoop dat je alles dan ook opruimt.
pi_74544200
Je kameraad reageert wel als een tokkie .
Maar om nou andermans scooters/spullen te vernielen .
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  maandag 9 november 2009 @ 16:09:15 #9
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74544201
ja maar dat geldt niet voor schooljeugd met pauperscooters...die mag je zonder pardon in het water pleuren of compleet vernielen
Stand for something or fall for anything
pi_74544209
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:03 schreef guapo het volgende:
Ik woon dus in Noord-Holland in zo'n kutdorp waar normaliter niets te beleven valt.
Op zaterdagavond gaan we met onze vrienden een beetje rondcrossen op onze scooters. Bij de AH halen we dan een paar van die 6-paks bier (wat er in de aanbieding is, ja we letten op de centjes).
Zo ook afgelopen zaterdag. Zitten we met een groep van 9 personen bij het speeltuintje rustig te drinken en te geinen, komen er uit het niets een stuk of wat oudere personen naar ons toegelopen. Of we wat rustiger aan konden doen, want er lagen kinderen te slapen. Ach, het was nog geen 23 uur.
Dus een kamaraad van me begint te tieren tegen die ouwelui en zegt dat ze moeten wegwezen. Het stelde allemaal niet veel voor moet ik zeggen.
Het leek wel of die lui dat van te voren afgesproken hadden want ze haalden met z'n allen kettingen en stokken uit hun mouwen en beginnen ineens op onze scooters in te rammen. Dus wij met z'n allen er op af en breekt er toch een vechtpartijtje uit
Een van die kerels wist ongemerkt met een van onze scooters weg te komen en heeft die scooter in de ganzevijver geflikkert. Later (na een half uur of zo) kwam de politie aangereden met honden en werdt het weer rustig.
Vanmiddag zijn we dus na school aangifte gaan doen bij de politie van vernieling van onze scooters.
Volgende week gaan we dus echt wel weer naar het speeltuintje en laat ze maar komen die gekken.
.
pi_74544247
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:09 schreef Dj_unkie het volgende:
ja maar dat geldt niet voor schooljeugd met pauperscooters...die mag je zonder pardon in het water pleuren of compleet vernielen
  maandag 9 november 2009 @ 16:11:42 #12
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74544276
quote:
werdt
I'm sad
ฝัน
pi_74544298
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:08 schreef 3keernix het volgende:

[..]

als oudere mannen wat zeggen dan luister je ook. En je gaat geen bier drinken in een speeltuin wat voor een josti ben je dan. Ik hoop dat je alles dan ook opruimt.
Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.
Die maat van mij is het hele weekend in de weer geweest om z'n scooter weer rijdbaar te maken.
Overal zit die ganzenshit in het blok.
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 9 november 2009 @ 16:12:39 #14
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_74544312
sorry kan er echt geen medelijden mee hebben!
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
pi_74544314
quote:
Jij maakt lawaai om 23 uur, onterechte klacht, moet ik eens bij jou doen als je ligt te slapen
pi_74544364
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond.
De sloot in.
pi_74544425
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:05 schreef 3keernix het volgende:
Je had het verdiend TS
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_74544430
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Jij maakt lawaai om 23 uur, onterechte klacht, moet ik eens bij jou doen als je ligt te slapen
Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?
Maar die lui proberen ons al langer te proveceren. Dit moest dus een keer fout gaan.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74544470
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef guapo het volgende:

[..]

Dumpass heb je een probleem met lezen of zo. Ik zeg toch dat we rustig een biertje zaten te drinken?
Maar die lui proberen ons al langer te proveceren. Dit moest dus een keer fout gaan.
Waarom krijg ik het gevoel dat het eerder andersom was
pi_74544507
whehehhee
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_74544516
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:12 schreef guapo het volgende:

[..]

Vertel mij dan eens waar wij heenkunnen op zaterdagavond. Er is hier voor de jeugd niets geregeld.
Die maat van mij is het hele weekend in de weer geweest om z'n scooter weer rijdbaar te maken.
Overal zit die ganzenshit in het blok.
pi_74544521
Leer nederlands en sta die mensen gewoon te woord, dan gebeurt er niks met je scooter.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  maandag 9 november 2009 @ 16:18:51 #23
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_74544530
TS en zijn vrienden zijn paupers
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
  maandag 9 november 2009 @ 16:19:12 #24
6941 APK
Factual, I think.
pi_74544538
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:16 schreef guapo het volgende:

Dumpass
proveceren.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74544678
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Leer nederlands en sta die mensen gewoon te woord, dan gebeurt er niks met je scooter.
Nee man ik hou mijn mond liever wijs. Het kostte mij al moeite om mij inte houden tegen die mannen. Maar omdat ik vorige maand al een keer was aangehouden bij het station wegens zwartrijden (wat niet waar was want ik had geen tijd meer om een kaartje te kopen) wilde ik geen herrie schoppen.
-weg, zie banmeldtopic-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')