Je moet niet denken, dat moet je aan een paard overlaten volgens deze meneer:quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Hmm oke.. Ja dacht vraag het gewoon even..
Voor spullen vanuit china moet je idd even geduld hebben, dat kan zomaar een maand duren voor je het thuis hebtquote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Hmm oke.. Ja dacht vraag het gewoon even..
Ja dat weet ik wel..quote:Op maandag 9 november 2009 17:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Voor spullen vanuit china moet je idd even geduld hebben, dat kan zomaar een maand duren voor je het thuis hebt
en TVP!!
Er zijn verschillende reviews;quote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Tandaozhi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met dit soort GSM-blockers? Werkt het wel echt? M'n pa wil een geintje uithalen met z'n collega's, dus vandaar.
quote:i have this device, i put between front seat of my offload vehicle. when phone "HTC Hero" like 20cm from device, it's "No Service", when it's like 50cm everything work without any problem. the radius of distance is very short!
quote:Personally I don't trust descriptions as all of these jammers have the same PCB. Yes it works with 900/1800 as in Belgium where here it works but I only get it working by tuning the pots and it only works at no more than 2 meters in the best conditions, and it only works when the jammer is oriented in a precise way from the cell phone. And if everything is moving it will never works at more than 20cm.
Also you have really small chances to get it working on both 900/1800 out of the box, you'll have to tune it manually to get it working normally. And all the frustration is there, you tune the 900 and you see it works really great, but then the cell phone doesn't switch to 1800 so you cannot tune the 1800mhz frequency, then it doesn't jam anymore so you think it went on 1800 but when turning the cap you see it doesn't change anything and you must come back on the 900 cap to make it working, and finally it never works normally on both 900 / 1800. I spent days trying to tune it correctly on both 900 1800 and I did not success.
quote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Google zegt wat anders en is betrouwbaarder![]()
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1ACAWCNLNL326&q=1+euro+to+dollar&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D&aq=undefined&oq=1+euro+to+dolla
EDIT: Shit Appelboomdingest heeft me gepwnd
En nu nog de boxers vinden van dat merk...quote:Op maandag 9 november 2009 17:45 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/buy/bjorn/0-20-bestT0-1-0-0.html
Hier Boern Borg onderbroekenquote:Op maandag 9 november 2009 17:36 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb onderbroeken nodig, maar ik weet dat ze op een van die zoveel sites neppe Bjorntjes onderbroeken verkopen, alleen ik weet niet meer welke. Iemand een link?![]()
En ik hoef geen Taobao link, ik heb geen zin om dat uit te zoeken hoe dat via via via via via Jack-Rachel en de andere chineesjes gaat.
Ik kliktequote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hier Boern Borg onderbroeken
tevens/eigenlijk TVP
quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoi Mensen,
ik ben nieuw hierzo![]()
Ik heb ook al best veel orders geplaatst in die chinese webshops Bevalt goed![]()
Vorige week Dinsdag nog 4 pakketjes binnen gekregen
Jaaja 4 pakketjes op 1 dag
Bedankt voor de link!quote:Op maandag 9 november 2009 17:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Hier Boern Borg onderbroeken
tevens/eigenlijk TVP
Ghehe, dat is wel geniaal!quote:Op maandag 9 november 2009 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn aller eerste keer dat er pakjes kwamen waren het er wel geteld 12 pakjes allemaal vastgebonden door de TNT bezorgster met elastiekjes
Zo vet, mis die tijd
Haha ja, was er een uur mee bezig misschien langer, alles uitpakken en bekijken en uittestenquote:
35$ wat had je allemaal besteld dan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha ja, was er een uur mee bezig misschien langer, alles uitpakken en bekijken en uittesten
Was misschien totaal 35$
Da's heul het huis van monkeybrain niet! Zijn huis is een groot kasteel met roze muren. Binnen hangen allemaal posters van Britney en de backstreet boys. En iedereen loopt binnen in Snuggies zonder er iets onder aan.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Da's heul het huis van monkeybrain niet! Zijn huis is een groot kasteel met roze muren. Binnen hangen allemaal posters van Britney en de backstreet boys. En iedereen loopt binnen in Snuggies zonder er iets onder aan.
Oké, dat is mooi! Een kilo varkensvlees levert tegenwoordig nog best wat duiten op.quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef ikweethetookniet het volgende:Varkentje is zojuist aangekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |