Docenten + Camera's die gaan je gesprek beoordelenquote:Op maandag 9 november 2009 14:53 schreef leetzors het volgende:
Ik snap het niet. Hoezo onder oog van docenten?
Geen uni in elk geval, met die kinderachtige rollenspellenquote:
Helaas telt het voor 50% mee met een ander tentamenquote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef Koko_Banana het volgende:
Heb het vorig jaar moeten doen. Gewoon niet serieus nemen dan komt het goed man. Sterkte
Leuk begin van het sollicitatiegesprek dan: "Wie bent u en wat komt u doen?"quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef 3keernix het volgende:
TS heeft morgen een sollicitatie gesprek terwijl hij zijn sollicitatie brief nooit heeft ingeleverd
Was bij maar 25 % maar dat terzijde. Chill gewoon man. Kom zelfverzekerd over en antwoord gewoon op hun vragen, dan moet dat gewoon goedkomen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Helaas telt het voor 50% mee met een ander tentamen
optie 5: alle bovenstaande antwoorden zijn juist.quote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kan maar niet kiezen
Poll: TS:is een klapjosti kan er niet mee omgaan is dom [ link | afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan het gewoon proberenquote:Op maandag 9 november 2009 15:02 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Was bij maar 25 % maar dat terzijde. Chill gewoon man. Kom zelfverzekerd over en antwoord gewoon op hun vragen, dan moet dat gewoon goedkomen.
:Laten we het hopenquote:
Tot hier ging het goed...quote:Op maandag 9 november 2009 22:39 schreef Ensaf het volgende:
*Scheer je van te voren
*Spijkerbroeken kunnen niet
*Zwarte schoenen met zwarte sokken aan
*Bovenste knoopje dicht tenzij je er iets onder draagt
Als je vrouw bent:
*Rok minstens tot de knie
*Benen scheren
Krijg je ook nog een training in interpunctie?quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Docenten + Camera's die gaan je gesprek beoordelen
Alleen op aanvraagquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:29 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Krijg je ook nog een training in interpunctie?
Heb me Nederlands toedts allang gehaaldquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:33 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar heel snel gaan regelen/aanvragen.
Daar worden dan tegenwoordig ook geen eisen meer aan gesteld. Hoef je alleen je naam te spellen of zo?quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:36 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb me Nederlands toedts allang gehaald
Een stomme advertentie over kopieren en dan opnieuw te schreivenquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:39 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
[..]
Daar worden dan tegenwoordig ook geen eisen meer aan gesteld. Hoef je alleen je naam te spellen of zo?
En? Knijp je hem al?quote:
Moet morgen weerquote:
En? Hoe voelt dat?quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moet morgen weer![]()
wat een kutstreek!
Je zal toch echt eerst ergens moeten solliciteren voor je een netwerk kun opbouwen en je een naam kunt opbouwen hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef Blaadkip het volgende:
Sowieso solliciteren![]()
Als je netwerk opbouwt met een enorm web van connecties en je achternaam zegt al dat je overal aan het werk kan waarom dan solliciteren![]()
Dank u.
Ik was gewoon even aan het opsommen wat ik al bereikt hadquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je zal toch echt eerst ergens moeten solliciteren voor je een netwerk kun opbouwen en je een naam kunt opbouwen hoor
Graag gedaan.
Trouwens, jou username EINZ! Hoe vet is dat hé! Restecptscquote:Op woensdag 11 november 2009 14:33 schreef EINZ het volgende:
[..]
Je zal toch echt eerst ergens moeten solliciteren voor je een netwerk kun opbouwen en je een naam kunt opbouwen hoor
Graag gedaan.
Ben het uiteindelijk niet geworden maar donderdag en vrijdag ben ik nu commissiequote:
En toch zit je of FOK!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:35 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Ik was gewoon even aan het opsommen wat ik al bereikt had
Dank u.
O, de lol! Wat denk je dat je voor prachtige vragen kunt stellen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:23 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ben het uiteindelijk niet geworden maar donderdag en vrijdag ben ik nu commissie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |