komt van al die pap die ze eetquote:Op woensdag 2 december 2009 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
Wat is Selene groot geworden zeg, wat een stoere griet!

En hoe oud is Koen, en welke maat draagt hij?quote:Op woensdag 2 december 2009 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
Kippekontje Koen zijn broekjes moet ik altijd vet insnoeren (hema heeft leuke broekjes maar niet altijd met knoopsgat elastiek en die zakken dus echt van zijn kont af)
Wacht maar tot ze zindelijk worden en die luier er niet meer is

Koen is 17 maanden, draagt maat 80/86 (broekjes 80 shirtjes 86)quote:Op woensdag 2 december 2009 14:41 schreef Groofsken het volgende:
[..]
En hoe oud is Koen, en welke maat draagt hij?

Mijn dochter draagt 86/92maar neigt eerder naar 92ondertussen. Tis eenlang slank eind aanhet wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:32 schreef Groofsken het volgende:
Heeft mijn dochter nou een enorme groeispurt, of is het toch de schuld van de droger.
Ze moet echt over naar maatje 86, is dat normaal voor kindjes van 20 mnd? Die broekjes zijn alleen allemaal zo wijd, ze zakken gewoon echt van haar kontje af, en dan heb ik al mèt elastische bandjes in de taille.

quote:
Om een rok hoort geen riem, behalve als het een spijkerrok isquote:Op woensdag 2 december 2009 22:14 schreef k_i_m het volgende:
Maar helaas is 92 dan ook net weer een maat waar het verstel elastiek verdwijnt. Zo heb ik een superleuk rokje gekocht wat echt zo naar beneden valt als ik het haar aantrek
.
Of heb je daar ook echt een riem voor?.

Haha, nee, dat gaat dan niet meer lukken. Al kan ze inmiddels wat lengte betreft wel 98 aan, met de broekspijpen omgevouwen. Nog even en ik kan het van jou over gaan nemen. Bizar toch.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Ohdan kan ik niks van je overnemen nu![]()

Het is een spijkerrokquote:Op woensdag 2 december 2009 22:19 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
Om een rok hoort geen riem, behalve als het een spijkerrok is

Nou vooruit dan maarquote:

Als ik Leander een te grote jas aantrek wordt hij woest, dan kan hij niet spelenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:42 schreef Ticootje het volgende:
Hier ook maat 86/92.
Alleen haar jas maat 86 verdrinkt ze in, maar das lekker warm.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:28 schreef bodpa09 het volgende:
Hoi! Wij komen ons melden! M els (even zodat jullie weten hoe hij heet, ik wil zijn naam liever niet
op het net) is gisteren 1 geworden. Hij heeft enorm genoten van de taart, cadeaus, slingers, visite en lekkere hapjes. Op naar de 2!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |