Ik kom me melden met Maarten hoor!
Hij is gisteren 1 geworden en heeft een hele leuke gezellige maar heel drukke dag gehad. Hij heeft voor het eerst
taart slagroom geproeft, maar hij vond het helemaal niets, hij begon gewoon te grillen... Verder vond hij het cadeaupapier wel lekker en alle cadeaus is al mee gespeelt (ook door de buurkindjes). Foto's komen eraan, die zijn gemaakt door mijn schoonvader, wij hebben gefilmt.
Alleen vandaag begon het al niet zo lekker, om 4 uur vannacht werd hij wakker en wilde niet meer gaan slapen. Wij dachten in eerste instantie aan het verwerken van gisteren, maar op het kdv kreeg hij koorts en weer een loopoor (oorontsteking = 3e keer in heel korte tijd) dus heb hem net al opgehaald en hij ligt nu in bed te slapen en ik ben mijn onverwachts 'vrije' (nu wel nu hij slaapt) momentjes aan het bijlezen op Fok!
Morgen gaan we maar weer eens naar de dokter, want hij heeft net gisteren zijn laatste keer antibiotica gehad, dus vind het erg raar dat hij nu alweer koorts en oortontsteking heeft.
En wat ik nu gewoon vergeet te melden, zijn mijn reacties op wat ik net las!
Liza en Ben, welkom terug!
En peuterbuien, gelukkig hier nog niet zo'n last van... Zal vast nog wel komen...