abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80619445
Nou jongens, ik ben offline, als jullie me tegen komen, zeg gerust even gedag. Krijg je een biertje!
  zondag 25 april 2010 @ 14:57:38 #177
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_80695006
weer thuis
met good clean fun als stiekeme hoogtepuntje, zijn glimlach is gewoon onweerstaanbaar.
Vond dit jaar wel meer opgefokte pillenslikkertjes her en der. Bij H20 hebben we ons een paar keer in moeten houden.

Vond pour habit ook verassend leuk voor een groot publiek.
heb de bosstones en BR gemist, was een beetje klaar met de stof aan het einde!
pi_80699107
Dat stof.. ja. Irritant.
Lit was voor mij wel het absolute hoogtepunt. .

Ik heb me verder kostelijk vermaakt met mensen kijken. Wat een figuren lopen er soms toch rond. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 25 april 2010 @ 18:16:12 #179
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_80700563
Inderdaad. Ik ga omdat ik de muziek gewoon über vind.
Maar waarom moeten ze er allemaal als apen bijlopen als je van punkmuziek houdt?
pi_80703703
En wáárom zuipen sommigen zich een coma in? Er werd, tijdens 88 Fingers Louie volgens mij, een gozer van het veld geplukt. Te lam voor woorden die vent. Zonde van je geld denk ik dan .
  zondag 25 april 2010 @ 19:41:09 #181
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_80703748
Wel positief dat er ondanks al dat drank[ge/mis]bruik niet veel vervelends gebeurt. Daar kunnen ze in Hoek van Holland nog wat van leren .
  zondag 25 april 2010 @ 20:06:25 #182
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_80704864
k kom bij Hoek vandaan en had last van een pillenslikker in Belgie

maarehm..
wij hadden last van een gast die iets te veel verzekerd was van zijn eigen geweldigheid. We stonden achteraan bij H20 omdat we rustig wilden luisteren, voor ons stond een klein irritantje met zeeen van ruimte, maar moest de hele tijd zijn ellebogen hardhandig in mijn boobs plaatsen en vriendje af en toe venijnig aankijken.
Vriendje heeft zich wonderbaarlijk lief ingehouden, ik was het zat. We wilden sowieso nog naar de band merch toe, dus toen ik hem een duwtje na gaf ( sorry, elleboog en boob is pijnlijke combi ) wilde hij naar achter duwen en toen viel hij om omdat we er niet meer stonden
moest lachen..
maar normaal vind ik alles wel prima, maar deze was echt heel erg vervelend.

maar ja, de dronken mensen verbazen mij ook altijd. om 10 uur gaan sommige mensen al out op het grasveld en we hebben een paar zonnesteekjes weg zien gaan. Helemaal diep verbrand en gedehydrateerd.
pi_80705782
Ik vind dat ook zo triest.
Mensen die de hele dag bij de tent maar een beetje gingen zuipen.
Ik vond het campingterrein wel lastig dit jaar.
Eerst bandjes halen. Niemand die het snapte en het werkte gewoon niet.
En het geluid was bij veel bands gewoon slecht. Pennywise stond bijvoorbeeld de drums VEEL te hard.
Terwijl t wel goed kon. Bad religion klonk prima.

Zebrahead was mijn topper. Kende het niet maar het was fijn
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 25 april 2010 @ 20:52:51 #184
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_80706663
ja, ik vond dat de vocals bijna overal overstemd werden door de muziek.

wij waren ook luxe; een hotel in Turnhout met bad en douche en supersized bed..hihi

ik vond wel meer een beetje shabby dit jaar. Er stond gewoon niet aangegeven op vrijdag hoe je van het parkeerterrein af moest.

ennehm..wat vonden jullie van de vocals van Zoli bij Pennywise? iets te clean naar mijn zin
pi_80707275
Wij hebben de afgelopen 2 jaar in een heel leuk hotelletje in Westerlo gezeten.
Dit jaar dus alleen zaterdag geweest.

Wij hebben Pennywise niet meer gezien. We worden oud en waren halverwege AFI stikmoe .
pi_80708108
Naja niet persé alle instrumenten. Solo's hoorde ik ook niet overal. En de bassist werd vaak ook weg gemixed.
Maar de drums heel vaak.
En bij story stond gewoon alles een slag harder ofzo. Zelfs met oordoppen in klonk het alsof ik zonder naast de speaker stond.
Het was wel weer leuk hoor. Gewoon gezellig. Maar organisatorisch zat het dit jaar matig in mekaar. Ook de bierprijs gewoon meer dan 35 cent omhoog. En dat terwijl bier nauwelijks duurder is geworden en de line-up dit jaar niet beter/duurder was dan andere jaren.

AFI was trouwens mooi. Toen hij daar zo alleen midden op het podium zat
Ze hadden alleen daarna direct door moeten spelen
pi_80713541
Foto's/videos iemand?
  zondag 25 april 2010 @ 23:24:09 #188
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_80714086
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:09 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Foto's/videos iemand?
Op een wegwerp camera in mijn tas.

Maar het was wel enorm vet! Alleen koud 's nachts. Ik had twee slaapzakken bij me en nog had ik het koud.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  zondag 25 april 2010 @ 23:51:18 #189
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_80714874
Ik had niet echt het gevoel dat ik Pennywise zag spelen met Zoli als zanger. Zonder dat droge rel gedrag van Jim Lindberg is het niet compleet.
pi_80735392
Damn, wat was het vet! Ik weet nu al dat ik volgend jaar sowieso weer ga!
Vrijdag niet zo veel gezien, vooral meer in de zon gezeten en bier gedronken.
Zaterdag Sum 41, Bad Religion, Pennywise, A Wilhelm Scream, Zebrahead, Lit, Strike Anywhere gezien. Misschien nog wel wat maar weet ik niet zo meer.
Erg vet allemaal. Vond alleen Bad Religion qua songs tegenvallen. Sum 41 vond ik te veel ouwe hoeren en bij A Wilhelm Scream ben ik na 20 minuten weg gegaan, omdat er geen zak te verstaan was.
Voor de rest vond ik het wel ontzettend leuk! Heb me prima vermaakt.
Wat ik verder wel jammer vond is dat er erg slecht aangegeven was dat je eerst een camping bandje moest halen. Ik stond al bijna vooraan toen ik dat door had. Gezien het best warm was op vrijdag, er een dikke rij stond, ik een zware tas bij me had en het niet op schoot was dat echt heel erg zuur.
Wat ik ook klote vond is dat er allemaal verschillende betalings mogelijkheden waren. Bij de ene had je Groezrock bonnen, de andere weer eet bonnen, frisdrankbonnen en bij sommige weer gewoon met geld. Erg verwarrend en vervelend. Ook mogen ze van mij de volgende keer 1 of 2 extra pin automaten neerzetten, daar heb ik 1,5 uur in de rij gestaan. niet dat je je verveelt, je begint toch wel met mensen om je heen te praten, maar toch.
  maandag 26 april 2010 @ 19:10:22 #191
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_80737112
Mja, je kunt toch ook niet met bagage en al het festivalterrein op? Of bedoel je dat niet?
En al die 'alternatieve betaalwijzen', waar ben je die tegengekomen? Ik heb namelijk gewoon overal met de standaard bonnen kunnen betalen.
pi_80737499
Nee ik bedoelde dat toen ik aankwam al een tijd heb staan wachten bij de camping ingang. Toen ik bijna vooraan stond kwam ik er achter dat je eerst een camping bandje, die blauwe moest gaan halen, zodat ik weer opnieuw moest gaan wachten.
Ik ben naast de gewone groezrock bonnen, waar je bier mee kon halen de frisdrankbonnen tegengekomen op het festival terrein, bij de pin automaat in de buurt, zelfde voor die eetbonnen. Met geld moest ik betalen bij een patat tent tussen de uitgang van de camping en festival terrein in. Valt er wel buiten, maar hoort er eigenlijk wel bij.
  maandag 26 april 2010 @ 21:28:14 #193
106942 Eix
pi_80743012
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar.

Groezrock heeft in principe twee soorten bonnen tot zover ik weet, namelijk;
- Drankbonnen à ¤2,-
- Eetbonnen à ¤0,83 (voor ¤5,- krijg je 6 bonnen)

Ik vind het ideaal, op deze manier kunnen de verschillende eettentjes gewoon nette prijzen vragen. Ik heb namelijk geen zin om voor een appel 2 euro te betalen op het festival terrein. Overigens vond ik wok en kebab wel erg duur.

Daarnaast zou het inderdaad wel zo netjes zijn om de bonnen ook op het omliggend terrein en camping te laten gelden.

-edit-
Waar stond eigenlijk een (echte) pin automaat dan? Bij de spar accepteerde ze twee jaar geleden geen pin/maestro-betaling, dat Belgische Bancontact systeem werkte toentertijd alleen met Belgische passen. Ik weet niet of dat ondertussen veranderd is. Twee jaar geleden heb ik in elk geval de laatste avond erg zuinig aan kunnen doen omdat ik geen zin en vervoer had naar een dorp verderop waar ik wel kon pinnen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Eix op 26-04-2010 21:34:27 ]
Between their legs
(Don't you find ?)
  maandag 26 april 2010 @ 21:50:01 #194
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_80744062
Bij één van de bonnenverkooppunten (de linker vanaf de ingang gezien) was ook één rij met pinbetaling. Geen idee of je daar ook papiergeld kon krijgen overigens. Het was daar in ieder geval wel stik druk.
  maandag 26 april 2010 @ 22:07:50 #195
106942 Eix
pi_80744947
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:50 schreef JDude het volgende:
Bij één van de bonnenverkooppunten (de linker vanaf de ingang gezien) was ook één rij met pinbetaling. Geen idee of je daar ook papiergeld kon krijgen overigens. Het was daar in ieder geval wel stik druk.
Ja daar stond inderdaad Bancontact boven met een rij tot zo'n beetje in de eastpack stage.

Alleen ben ik in de veronderstelling dat dit alleen met Belgische bankpassen werkt. Zo heb ik in 2007 wel prima in Slovenië in een supermarkt met mijn rabopas kunnen pinnen maar deed de spar in Meerhout toentertijd lastig. Maar blijkbaar werkt het nu wel gewoon goed?
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_80745227
Werkte prima met Nederlandse bankpassen.
Wel lange rij
Je moest overigens je kaart er bovenin insteken. Oudere passen hebben die chip misschien nog niet.

Stomme belgische winkels die geen buitenlandse passen aankunnen.
We hebben in heel Europa 1 munt. Maar een standaard voor bankpassen is blijkbaar te moeilijk.
pi_80761375
je weet gewoon dat je bij een pinautomaat op een festival moet wachten, daarom is het gewoon heel dom om het toch te proberen. Ik heb gewoon 150 euro meegenomen en kon daar prima Groezrock mee doorkomen, hoewel het eten extreem duur was...

later komt m'n verslag van de bands nog.
Ik zag net iets van A Wilhelm Scream niet te verstaan? Waar ik stond klonk het anders heel goed.
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:48:31 #198
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_80767325
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Eix het volgende:

[..]

Ja daar stond inderdaad Bancontact boven met een rij tot zo'n beetje in de eastpack stage.

Alleen ben ik in de veronderstelling dat dit alleen met Belgische bankpassen werkt. Zo heb ik in 2007 wel prima in Slovenië in een supermarkt met mijn rabopas kunnen pinnen maar deed de spar in Meerhout toentertijd lastig. Maar blijkbaar werkt het nu wel gewoon goed?
Had ik ook, tot ik een nieuwe pas heb gehad...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_86500677
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:48 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Had ik ook, tot ik een nieuwe pas heb gehad...
weer gesloopt zeker?
  donderdag 16 september 2010 @ 17:18:30 #200
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_86504578
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:41 schreef cleany het volgende:

[..]

weer gesloopt zeker?
Nee :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')