Ik zou toch geld terugvragenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef TheEraser het volgende:
sunny day real estate heeft ookal gecanceled.
Hatebreed heeft de shows rondom Groez gecanceled, dus je kan er op rekenen dat die ook niet zullen komen..
Ik vond de lineup dit jaar al niet sterk, maar op deze manier blijft er helemaal weinig over. Blij dat ik geen kaartje heb
hoe kun je dat nou zeggen? dit is echt zo'n beetje de beste line-up die je maar kan hebben (mits je je goed zou verdiepen in de bands tenminste). Ik heb wel een compilatie gemaakt, mocht je interesse hebben, maar die links mag ik hier toch niet zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:53 schreef TheEraser het volgende:
sunny day real estate heeft ookal gecanceled.
Hatebreed heeft de shows rondom Groez gecanceled, dus je kan er op rekenen dat die ook niet zullen komen..
Ik vond de lineup dit jaar al niet sterk, maar op deze manier blijft er helemaal weinig over. Blij dat ik geen kaartje heb
Ik vind het ook niet zo;'n bijzondere line-up.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef cleany het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou zeggen? dit is echt zo'n beetje de beste line-up die je maar kan hebben (mits je je goed zou verdiepen in de bands tenminste). Ik heb wel een compilatie gemaakt, mocht je interesse hebben, maar die links mag ik hier toch niet zetten.
gelukkig ga ik niet met het OV...dat is zo'n drama...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hoe laat gaan jullie weg morgen? Ik pak de trein van 9.50 ongeveer vanaf Amsterdam CS. Kom ik, als alles goed gaat om 1 uur aan in Geel.
Hoe zit het met de bussen, zijn het gratis pendel bussen of gewoon lijnbussen die je moet pakken vanaf daar?
Inderdaad. Dat is veel sneller.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef JDude het volgende:
Gewoon vanaf Breda de toeristische route via Baarle-Nassau en Turnhout nemen.
Of het heel veel sneller is weet ik niet, hangt er ook een beetje vanaf hoe druk het bij Antwerpen is. Korter is het in ieder geval wel. Op de terugweg ('s avonds laat) rijden we meestal wel via Antwerpen en dán gaat het wel minstens zo snel als binnendoor.quote:
Maar er zal morgen ongetwijfeld vanaf breda een file zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Of het heel veel sneller is weet ik niet, hangt er ook een beetje vanaf hoe druk het bij Antwerpen is. Korter is het in ieder geval wel. Op de terugweg ('s avonds laat) rijden we meestal wel via Antwerpen en dán gaat het wel minstens zo snel als binnendoor.
Ja, dat klopt wel. Toen las ik achteraf allemaal van die reacties van "Kut, [insert band] gemist vanwege de file" en dacht ik "Whehehe".quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef Ascendancy het volgende:
Maar er zal morgen ongetwijfeld vanaf breda een file zijn.
Dat was vorig jaar toch ook zo?
Ik ben toen binnendoor gereden. Ikvond al die kleine kutdorpjes wel grappig.
Dan lijkt mijn dorp opeens heel groot en modern
Maar meestal mis je de eerste bad gewoon. tenzo jij 5 uur vantevoren voor de ingang gaat staan. Maar daar is helemaal geen tijd voor, want dan mis je de gezellige campingquote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Toen las ik achteraf allemaal van die reacties van "Kut, [insert band] gemist vanwege de file" en dacht ik "Whehehe".
Dus jij gaat vrijdag weer gewoon terug?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:40 schreef JDude het volgende:
Vorige twee jaar in een hotel een stukje verderop. Dit jaar gewoon thuis.
Sowieso. Maar voor de rest valt het wel mee dus? Geen verhalen van andere mensen gehoord?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Ascendancy het volgende:
alleen een fles water.
Maar zorg gewoon dat je portemonnee en mobiel bij je hebt.
Op een wegwerp camera in mijn tas.quote:
Ja daar stond inderdaad Bancontact boven met een rij tot zo'n beetje in de eastpack stage.quote:Op maandag 26 april 2010 21:50 schreef JDude het volgende:
Bij één van de bonnenverkooppunten (de linker vanaf de ingang gezien) was ook één rij met pinbetaling. Geen idee of je daar ook papiergeld kon krijgen overigens. Het was daar in ieder geval wel stik druk.
Had ik ook, tot ik een nieuwe pas heb gehad...quote:Op maandag 26 april 2010 22:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja daar stond inderdaad Bancontact boven met een rij tot zo'n beetje in de eastpack stage.![]()
Alleen ben ik in de veronderstelling dat dit alleen met Belgische bankpassen werkt. Zo heb ik in 2007 wel prima in Slovenië in een supermarkt met mijn rabopas kunnen pinnen maar deed de spar in Meerhout toentertijd lastig. Maar blijkbaar werkt het nu wel gewoon goed?
weer gesloopt zeker?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had ik ook, tot ik een nieuwe pas heb gehad...
Neequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |