Boerenkool.quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe komen ze dan aan die dikke buikjes?
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef Blaadkip het volgende:
Ze hebben wel hutten!
Ik ben namelijk een hutspotter!
quote:Op maandag 9 november 2009 14:41 schreef Blaadkip het volgende:
Ze hebben wel kutten!
Ik ben namelijk een kutspotter!
quote:
Vandaar die dikke buikjes, gassen enzeauxquote:Op maandag 9 november 2009 14:53 schreef Onnoman het volgende:
effe offtopic..
heb laatst resten boerenkool in mn vuilnisbak getyft, vorige week woensdag dacht ik zo..
DAAR KOMT ME toch een lucht uitzetten gek.. gifgassen ziekelijk
Had je dat niet beter naar Afrika kunnen sturen?quote:Op maandag 9 november 2009 14:53 schreef Onnoman het volgende:
effe offtopic..
heb laatst resten boerenkool in mn vuilnisbak getyft, vorige week woensdag dacht ik zo..
DAAR KOMT ME toch een lucht uitzetten gek.. gifgassen ziekelijk
Je hebt trek!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
dit moet je echt niet lang achter mekaar kijken harry, dan ga je helemaal flippen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op maandag 9 november 2009 14:56 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dit moet je echt niet lang achter mekaar kijken harry, dan ga je helemaal flippen..Of frietjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op maandag 9 november 2009 14:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Je hebt trek!
In afrika hebben ze honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet toch echt bijna zeker dat het honger is
Ein Zwei POLIZEI!!1!!!Nomnom!!!Nom!!11!Einz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |