Uit die link:quote:Op maandag 9 november 2009 15:27 schreef Zoran1 het volgende:
http://static.rnw.nl/migr(...)_20070808-redirected
Precies wat ik zeg, dus. Hij wil niet dat men zich nog kan beroepen op de koran. Als studieboek mag je het nog gewoon lezen.quote:De Koran mag alleen nog als studie-object worden toegestaan, schreef Wilders in een ingezonden brief in De Volkskrant. De fractievoorzitter, die bekend staat om zijn anti-islam uitlatingen, beseft dat zijn voorstel geen Kamermeerderheid zal halen; zijn partij heeft negen zetels in de Tweede Kamer.
Met het verbod zegt Geert Wilders een signaal af te willen geven aan radicale moslims die volgens hem de Koran gebruiken om geweld te legitimeren.
Dit soort vergelijkingen zijn eerder de boemerangs die in het gezicht van Wilders terugkomen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef voice-over het volgende:
Wat die linkse nazi's met hun Goebbels-achtige propaganda ook proberen om Geert Wilders te bashen, het lukt niet, het werkt als een boemerang.
Maar waarom toch steeds dat verschil tussen de koran enerzijds en alle andere religieuze geschriften anderzijds? Waarom een speciale wetgeving voor de koran?quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Uit die link:
[..]
Precies wat ik zeg, dus. Hij wil niet dat men zich nog kan beroepen op de koran. Als studieboek mag je het nog gewoon lezen.
Ja, er zijn ook andere partijen die voor spreiding zijn. Ze zeggen het alleen wat anders, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op maandag 9 november 2009 15:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Geef eens antwoord, zien andere partijen ook pluspunten in rassenrellen?
"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview 22 maart 2006
"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22 augustus 2007
Vinden andere partijen het ook niet acceptabel als grote steden in meerderheid niet-blank zijn?
Ik denk het niet. De PVV zal alleen maar groter worden .... dankzij de domheid van links.quote:Op maandag 9 november 2009 15:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen zijn eerder de boemerangs die in het gezicht van Wilders terugkomen.
Het antwoord is: nee. Balkenende uit zich niet op manieren wat met racisme in verband gebracht kunnen worden, Wilders WEL. Daarom wordt Wilders door velen gezien als een racist, terwijl bijna niemand dat over Balkenende denkt.quote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook andere partijen die voor spreiding zijn. Ze zeggen het alleen wat anders, maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
En die 177 nationaliteiten is niks mis mee, m.i. zolang dat maar hun enige nationaliteit is. Dan kun je ze tenminste het land uitgooien als ze zich niet kunnen gedragen.
Je bent aan het bagatelliseren. Cultuurbehoud is op zich het probleem niet, cultuurbehoud ten koste van anderen, door anderen grondrechten te ontnemen is het kwalijke.quote:Op maandag 9 november 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
Ik zie WIlders vooral als iemand die zich vastklampt aan cultuurbehoud.
Of dat goed/slecht is laat ik in het midden.
En daar valt ook wat voor te zeggen, nietwaar? Iedereen streeft lijkt het naar cultuurbehoud, of het nou import-cultuur is of "bestaande" cultuur.
Misschien omdat men nu zich kan beroepen op de koran om oproepen tot geweld tegen homo's, bijvoorbeeld, goed te praten.quote:Op maandag 9 november 2009 15:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar waarom toch steeds dat verschil tussen de koran enerzijds en alle andere religieuze geschriften anderzijds? Waarom een speciale wetgeving voor de koran?
Die 'anderen' zijn er anders op uit de Nederlandse cultuur te vernietigen. Iemand zal ze toch moeten tegenhouden?quote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent aan het bagatelliseren. Cultuurbehoud is op zich het probleem niet, cultuurbehoud ten koste van anderen, door anderen grondrechten te ontnemen is het kwalijke.
Waar haal je die onzin vandaan?quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
Die 'anderen' zijn er anders op uit de Nederlandse cultuur te vernietigen. Iemand zal ze toch moeten tegenhouden?
Och, ik zie hem niet zozeer als racist, maar meer als realist.quote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het antwoord is: nee. Balkenende uit zich niet op manieren wat met racisme in verband gebracht kunnen worden, Wilders WEL. Daarom wordt Wilders door velen gezien als een racist, terwijl bijna niemand dat over Balkenende denkt.
Gelul.quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef voice-over het volgende:
[..]
Die 'anderen' zijn er anders op uit de Nederlandse cultuur te vernietigen.
Helemaal mee eens, en gelukkig is dat allang zo, dus dan zijn we er toch uit?quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef Gia het volgende:
Overigens vind ik ook dat andere geschriften geen geweldadige uitspraken mogen vergoelijken.
De wet is de wet, een geschrift heeft totaal geen wetsgeldigheid.
Dat ligt eraan, anderen kunnen dat natuurlijk zo zien dat ze een andere cultuur "opgedrongen" krijgen in de vorm van een moskee in de straat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je bent aan het bagatelliseren. Cultuurbehoud is op zich het probleem niet, cultuurbehoud ten koste van anderen, door anderen grondrechten te ontnemen is het kwalijke.
Heb ik jou gevraagd wat jij van hem vond? Ik verklaar alleen maar dat het niet toeval is dat de PVV met racisme in verband gebracht wordt, dat heeft de PVV aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 9 november 2009 15:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, ik zie hem niet zozeer als racist, maar meer als realist.
Ik volg de lijnen van redeneren van de tegenstanders van Wilders. Wilders is in hun ogen een nazi, een NSB'er .... een joden/ moslim-vernietiger.quote:
Domheid van rechts bedoel je.quote:Op maandag 9 november 2009 15:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik denk het niet. De PVV zal alleen maar groter worden .... dankzij de domheid van links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |