Mehhh leest altijd dingen die er niet staan. Eigen interpretatie, jeweetz...quote:
Het ideaal van Wilders en zijn adepten?quote:Op maandag 9 november 2009 19:13 schreef Gia het volgende:
Is zoiets niet ook het geval in veel moslimlanden,
quote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat hij koppenvoddentax wil invoeren. Dat is dan wel zo, dat heeft hij dan wel gezegd, maar dat bedoelde hij dan weer niet, dus dat mag je dan weer niet van hem zeggen.
Dacht ik.
GODVERDOMME dit bedoel ikquote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, dat mag je wel zeggen dat hij dat geroepen had, maar dat was in reaktie op "Er zijn geen heilige huisjes, alles moet gezegd mogen worden".
Hij heeft geen kopvoddentax in zijn partijprogramma staan.
Nee hoor, Fortune_Cookie heeft al een gepaste omschrijving van jou gemaakt.quote:Op maandag 9 november 2009 19:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Mehhh leest altijd dingen die er niet staan. Eigen interpretatie, jeweetz...
Ojee, nu ben ik weer respectloos.
Een land mag best de eigen cultuur als dominant beschouwen. Dat mag Iran ook. Moet Nederland ook mogen. Als de meerderheid van de bevolking nu eenmaal wil!quote:Op maandag 9 november 2009 19:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ideaal van Wilders en zijn adepten?
Nederland moet net als Iran worden, alsdus de hoogopgeleide Wilders-adept.quote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Een land mag best de eigen cultuur als dominant beschouwen. Dat mag Iran ook. Moet Nederland ook mogen. Als de meerderheid van de bevolking nu eenmaal wil!
Ja, jij kunt er niet zo goed tegen hè, wanneer je van repliek wordt gediend.quote:
Nee, ook als de meerderheid het wil, 'mag' het nog niet. Het is niet moreel juist.quote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Een land mag best de eigen cultuur als dominant beschouwen. Dat mag Iran ook. Moet Nederland ook mogen. Als de meerderheid van de bevolking nu eenmaal wil!
En weer lees jij iets wat ik niet zeg. Je bent wel een beetje dom, hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nederland moet net als Iran worden, alsdus de hoogopgeleide Wilders-adept.
Artikel 1 en de Koran staan haaks op mekaar. Een kopvoddentax valt daarbij in het niet.quote:Op maandag 9 november 2009 19:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wel dat hij af wil van de huige art 1, oftewel van de rechtsstaat. Dat is vele malen erger en meeromvattend dan een kopvoddentax.
Moet er GODVERDOMME iets in zijn programma staan voordat je kunt zeggen dat hij meent wat hij zegt?quote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, jij kunt er niet zo goed tegen hè, wanneer je van repliek wordt gediend.
Laat jij anders maar eens zien waar staat, in zijn programma, dat hij een kopvoddentax wil invoeren. Het woord alleen al is zo absurd dat je zelf wel kon bedenken dat het een uitlokactie was. En die linkse theemutsen trapten er met de ogen open in.
Vind jij, van mij mag het.quote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, ook als de meerderheid het wil, 'mag' het nog niet. Het is niet moreel juist.
Je zegt zelf: "Iran mag het ook, dus waarom wij niet?". In dat opzicht wil je dus net zo'n dictatuur als Iran worden. Dat valt uit jouw post te halen.quote:Op maandag 9 november 2009 19:18 schreef Gia het volgende:
[..]
En weer lees jij iets wat ik niet zeg. Je bent wel een beetje dom, hoor.
Jij noemt vloeken 'je netjes uitdrukken'? Mja.quote:Op maandag 9 november 2009 19:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Moet er GODVERDOMME iets in zijn programma staan voordat je kunt zeggen dat hij meent wat hij zegt?
Serieus, waar de fuck, en dan druk ik mij netjes uit, slaat dat op?
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat wij in Nederland, net als in Iran, de eigen cultuur het belangrijkst mogen achten. Heeft niks te maken met de wens een dictatuur te stichten of zo. Integendeel. We moeten niet willen dat we delen van onze vrijheid in moeten leveren om de medelanders tevreden te stellen. Daarom moet juist onze eigen cultuur het belangrijkst blijven.quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als ik dom ben, ben jij zo achterlijk als een varken. Je zegt zelf: "Iran mag het ook, dus waarom wij niet?". In dat opzicht wil je dus net zo'n dictatuur als Iran worden. Dat valt uit jouw post te halen.
Het is moreel onjuist dat de overheid zich met cultuur gaat bemoeien. Maar dat schijnt er bij sommigen niet in te gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind jij, van mij mag het.
Prima dat hier moslims wonen, maar onze eigen cultuur moet wel belangrijker blijven.
Dat doen alle partijen, niet alleen Wilders.quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Het is moreel onjuist dat de overheid zich met cultuur gaat bemoeien. Maar dat schijnt er bij sommigen niet in te gaan.
Wilders staat voor een dictatuur van de joods-christelijke cultuur en wil af van de rechtsstaat. In Iran staat in plaats van joods-christelijk, islamitisch. Een ander verschil is er niet.quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg dat wij in Nederland, net als in Iran, de eigen cultuur het belangrijkst mogen achten. Heeft niks te maken met de wens een dictatuur te stichten of zo. Integendeel. We moeten niet willen dat we delen van onze vrijheid in moeten leveren om de medelanders tevreden te stellen. Daarom moet juist onze eigen cultuur het belangrijkst blijven.
Oh, ja, natuurlijk.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat doen alle partijen, niet alleen Wilders.
Kijk eens bij SP en dan onder het kopje 'cultuur' of bij 'integratie, oude en nieuwe nederlanders'.quote:Op maandag 9 november 2009 19:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, ja, natuurlijk.
Ik kan je echt niet serieus nemen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |