lekker slim je email adres online zetten. je moet iemand pmen die nog een invite heeftquote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef deejaylethal het volgende:
Ik wil graag een invite!
petermm86@gmail.com kan je m iig alvast heensturen, ik zou geweldig blij zijn!
ER gaan inderdaad een paar dagen over heenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jou had ik al een pm gestuurd
Tof iig, raar dat t zolang duurt voordat je t mailtje binnenkrijgt, hoort dat?
Ikke was 'r gister nie je hebt PMquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef iFreaky het volgende:
Ik heb nog steeds geen PM ontvangen...
Op de server van de extensie of robot.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Waar slaan extensies hun gegevens op? Is dat op de server van de extensie of wordt het in de wave zelf bewaard?
Komen als wave in de je inbox. Zie je vanzelf.quote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
AlwaysConnected bedankt voor je invite.
Als ik invites kan uitgeven zal ik dat ook hier doen, alleen weet ik niet waar ze staan
doe zelf eens wat werk en pm 1 van de mensen boven jequote:Op woensdag 25 november 2009 08:43 schreef vanhal het volgende:
Is er iemand zo aardig om mij een wave invite te sturen?
Thx!!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef NoBoNo het volgende:
Als ik mij niet vergis, krijgen alle nieuw invites inmiddels meteen ook 8 invites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |