Nouja als ik een nieuwe wave typ gaat het wel snel maar een volle wave is gewoon langzaam dus een wave met 61 mensen is gewoon te logquote:Op maandag 12 november 2009 12:33 schreef iBenny het volgende:
dat doet de fok wave niet hoor
dat is wave zelf
was ik mee bezigquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Eigenlijk moet iemand een fok versie van emoticonny maken die smileys zijn fugly
PM verstuurd!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef SenArt het volgende:
Ik heb evt ook nog 10 invites
Wie kan ik uitnodigen?
PM
ook een pm verstuurdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:52 schreef synnath het volgende:
Heb 20 invites over. Houd wel rekening met een vertraging. PM me je mail adres maar.
Heb je bericht na de PM gelezen helaas. Dus nu krijg je er twee.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deed ik ook perongeluk. :$ Ik ga er een krijgen van SenArt dus synnath, negeer mijn verzoek maar.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb nog geen invites om weg te geven. Ik ben ook niet heel erg lyrisch over dat Wave overigens...
Ik vind het nu ook nog weinig bijzonders, vandaar dat ik het in een klein groepje met bekende wil zien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hier hetzelfde.
Ik vind het niks bijzonders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |