Thanks!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:12 schreef Incolumis het volgende:
popolon, luiheid, sander-3 en opinionr zijn uitgenodigd
Als je dat al stoer vindt....bijna heel noord Friesland is ook al in kaart gezet, inclusief de kleine dorpjes dus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:44 schreef iBenny het volgende:
Om ff over te stappen op een andere google dienst..
Streetview is uitgebreid in Nederland
Bijna de volledige randstad is nu gestreetviewed
Dat gaat ook mooi willekeurig dan :squote:Op woensdag 11 november 2009 08:50 schreef NoBoNo het volgende:
Ik mag inmiddels ook mensen inviten!! whohoooo.
Tnx! Ik kan ook van de lijstquote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
pff wanneer snappen mensen nou dat ze hun gmail adres effe moeten pm-en, anders kan ik niks doen
Ik ook. Bedankt.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:49 schreef Luiheid het volgende:
De invite is binnen hier!
Ik kan er vanaf
quote:Op maandag 9 november 2009 23:12 schreef Incolumis het volgende:
pff wanneer snappen mensen nou dat ze hun gmail adres effe moeten pm-en, anders kan ik niks doen
1 dagquote:Op woensdag 11 november 2009 13:43 schreef NoBoNo het volgende:
Hoelang heeft de invite er over gedaan deze keer??
Dat heb ik gedaan of ben ik te laat?quote:
heb je, maar Booomer nog nietquote:Op woensdag 11 november 2009 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan of ben ik te laat?
Je hoeft er ook niet enthousiast over te zijn....het grappig is wel dat je zeer waarschijnlijk over een paar jaar al je werk er op doet, want ik denk dat dit de voorloper is van Googles webbased OS.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:31 schreef Schanulleke het volgende:
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo enthousiast over, weinig nieuws onder de zon.
Is niet precies aan te geven.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:40 schreef jowblow het volgende:
Ik heb nu ook google waveHoelang duurt het ongeveer voordat je invites kan versturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |