Precies ik wacht ook op invites voor een stel vriendenquote:Op maandag 25 november 2009 23:24 schreef Frederick_Blah het volgende:
Heb nu nog 5 uitnodigingen uitstaan en twee directe activatielinks over. Ik ben maar gewoon wat vrienden aan het vragen of ze Wave eens willen zien. Dit gaat pas leuk worden als je volk erop hebt.
Klopt, ik heb mijn invite ook via FOK! gekregen, dus ik deel mijn invitations ook hier uit. Ik heb er inmiddels nog 3 over!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:01 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 7 en aangezien ik mijn invite via Fok! kreeg deel ik ze graag hier uit
pmquote:Op donderdag 26 november 2009 10:14 schreef DancePlaza het volgende:
ik heb er nog 10 over!pm me maar!
doe maar, kheb er toch in overschotquote:Op donderdag 26 november 2009 12:16 schreef Bosbeetle het volgende:
mag ik jullie ook pmen voor een invite voor mijn vrienden?
Daar zit de kracht inderdaad. Wave is geen chat of forum, het is bedoeld als gereedschap voor online samenwerking om tot een nuttig doel te komen.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:13 schreef LoggedIn het volgende:
* LoggedIn heeft ook Google wave.
Maar tis nog ff kijken hoe ik 't kan gebruiken. Volgens mij kan het voor studie/werk enorm handig zijn
Niet meer nodig dus ik heb zelf invitesquote:Op maandag 26 november 2009 15:37 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
doe maar, kheb er toch in overschot
google is er echt mee aan het gooien nu
Bedoeld als de gratis versie van SharePoint toch? De zoveelste steek naar Microsoft.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Daar zit de kracht inderdaad. Wave is geen chat of forum, het is bedoeld als gereedschap voor online samenwerking om tot een nuttig doel te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |