DM = PM, neem ik aan? Waarom ga je het lijstje niet af?quote:Op maandag 9 november 2009 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog wat invites. DM me maar je mailadres.
Ja. Er schijnt een vertraging te zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef YoopY het volgende:
Ow en enig idee of er na het versturen van een invite ook iets van vertraging is? Ik las daar iets over op tweakers?
ik gok dat hij PM bedoelt, de D en P zitten nou eenmaal dicht in de buurt he, grote kans dat je mis typtquote:
Ik twijfel na Tijgertje.'s post:quote:Op maandag 9 november 2009 14:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik gok dat hij PM bedoelt, de D en P zitten nou eenmaal dicht in de buurt he, grote kans dat je mis typt
Is het direct message of iets dergelijks?quote:Op maandag 9 november 2009 14:33 schreef Tijgertje. het volgende:
Op twitter nog van Danwet:
Anyone wants a Google Wave invite? I have 30 new left to share!
Plz DM me your email address! #googlewave
invitedquote:Op maandag 9 november 2009 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel na Tijgertje.'s post:
[..]
Is het direct message of iets dergelijks?
Edit: Ja.
fijn dat sommigen 2 mensen aanspreken voor invites....quote:Op maandag 9 november 2009 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daniel1976, zarGon, YoopY en avw1982 zijn uitgenodigd.
Had ik ook al gemerkt idd. Erg jammer.quote:Op maandag 9 november 2009 15:24 schreef Incolumis het volgende:
[..]
fijn dat sommigen 2 mensen aanspreken voor invites....
zargon en awv1982 had ik ook al invited
Als je mag inviten staat er een nieuwe wave in je inbox met 'invite others to Google Wave'.quote:Op maandag 9 november 2009 15:41 schreef Jeeh het volgende:
Vraagje:
Ik heb nu een weekje Wave, maar hoe zie je of je invites hebt? Staat dat ergens of wordt je gewoon gemaild als het kan?
Verder ben ik lichtelijk verbaasd hoe het werkt, had niet verwacht zoiets aan te treffen. Innoveren is lastig tegenwoordig, maar Wave gaat helemaal de goede kant op.
Nu alleen nog meer mensen die het gebruiken....
Heb ik sinds vandaag! Maar, de invites zijn alweer opquote:Op maandag 9 november 2009 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je mag inviten staat er een nieuwe wave in je inbox met 'invite others to Google Wave'.
Ik had er maar 8, dus dat ging behoorlijk snel op.quote:Op maandag 9 november 2009 18:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik sinds vandaag! Maar, de invites zijn alweer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |