abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74582832
Oh ja, lijst.
  • Brinta
  • 5km hardlopen (11,7km/u)
  • paar plakken vers witbrood & paar plakken gezoet brood (deeg vermengd met Dulce de Leche) met op het brood smeltende rrrrrrrrrrroomboter
  • boodschappen doen & tuin spitten
  • grote bak salade van melkzure bonen & blikmais
  • handje nootjes
  • avondeten: op huid gebakken zalmfilet; rijst even nagebakken in likje boter, citroensap, knoflook, fijngesneden koolrabiblad, gekookte koolrabi in blokjes
  • toe: vannillevla + kwark & jam
  • glas vreselijke foute whiskeycream

• ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_74583264
    wrsch geen 'garantie' ofzo, maar ga even morgen met de verzekering bellen bleuh er schijnen inmiddels wel andere oplossingen te zijn, dus wellicht krijg ik nu iets anders. Maar het is wel echt irritant, het ziet er niet uit, is duidelijk zichtbaar als ik praat en lach dus dan krijg je elke keer die vraag "WAT HEB JE DAAR??? " of "JE TAND!!!!!!! HIJ IS WEG!!!!!!!!!!!!!!!!! "

!
    Ja doei.
      dinsdag 10 november 2009 @ 20:27:22 #278
    236335 neen
    schone schijn
    pi_74584052
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Groningse specialiteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:
    [ afbeelding ]

Te vullen met slagroom:
    [ afbeelding ]

Vandaag
    O: melk en brood
    T: koffie
    L: brood en koffie
    T: koffie
    D: spinazie, gekookt ei, aardappels, boomstammetje
    T: nog niks

Morgen even kijken hoe het gaat... iemand vroeg me om te eten morgen maar ik kan 's avonds niet (want ik ga met vrinden naar een concert) dus toen vroeg ze me 's middags al warm te eten

Maar ik weer niet of ik daar zin in heb
    nu even verder lezen
    het lijkt niet wat het is
    pi_74584425
    keek er toevallig net iemand naar netwerk? ik kon die domme trut van verontrustemoeder.nl wel door de tv trekken om dr even flink op dr hoofd te timmeren. grrrrrrrrrrrrr.
    Kwak
    pi_74584986
    Hoi,

Net onwijs lekker lesje bodyattack gedaan (zwaar! veel zwaarder dan spinnen, vind ik!) - alleen, nu zag ik net dat er een ambulance richting het voetbalveld waar mijn vriend aan het spelen is reed.. En hij neemt zn telefoon niet op (wat logisch is, aangezien die waarschijnlijk in de kleedkamer ligt, maar toch). Dus nu ben ik een beetje ongerust.
    pi_74585954
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
    kennen jullie trouwens kabouter wesley al? ik van de chagerijnigste gewelddadigste kabouter op aarde...

Ja, de mini en ik zijn verslaafd aan Kabouter Wesley!
    Die van de natuurbescherming en de pizza's zijn ook geweldig.

De laatste tijd roep ik ook telkens als ik de mini vastpak en in de lucht slinger: "HIER is het varken welkgeen wij zoeken!"
      dinsdag 10 november 2009 @ 21:30:04 #282
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_74586042

Neushoorn: 'mag ik cola'
    'Nee'

Zo droog, heerlijk
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_74586068
    Oh jakkes PPP. Er zal vast niks zijn, maar ik kan me je gedachtengang wel voorstellen.
    Kwakkie, wat erg van je opaatje
    En Mo-Zonder-Tand Stom grapje, ik hoop dat ze een andere oplossing voor je vinden die wat langer houdt (en niet al te zeer in de papieren loopt...)

Ik heb vandaag de rest van mijn zompquiche opgegeten, eenmaal gedroogd viel het allemaal wel mee
    En nu heb ik de zenuwen, want ik moet 1 december een workshop Endnote geven, alleen, op een hele andere locatie, aan mensen die ik niet ken en het mag maar een uurtje duren Een UUR! Om een computerprogramma uit te leggen En ze betalen er 65 euro de man voor. Alleen geen idee wat ik daarvan krijg, morgen eens informeren. Als ik niks krijg ga ik ook niet zenuwen (want ze kennen me toch niet en zullen me daarna ook nooit meer zien. Denk ik).

En even navragen welke brainiac die tijd op 1 uur heeft gezet.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_74586596
    Hij leeft nog!

Pf, ik wist wel dat ik me waarschijnlijk onnodig druk zat te maken, maar ik ben wel opgelucht.
    pi_74586930
    "Ik bel momenteel met de kat" Ik kom niet meer bij
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_74587111
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
    "Ik bel momenteel met de kat" Ik kom niet meer bij
    "wij sterven zonder reden" - Einde -

Heerlijk... lang geleden dat ik iets "nieuws"leerde kennen dat tegelijkeritjd grappig en absurden leeg en grof was terwijl ik er blij van word...
    Kwak
    pi_74587194
    @ Syrena: Endnote in een uur?? oeps...
    Kwak
    pi_74587646
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

"wij sterven zonder reden" - Einde -

Heerlijk... lang geleden dat ik iets "nieuws"leerde kennen dat tegelijkeritjd grappig en absurden leeg en grof was terwijl ik er blij van word...
    Inderdaad! Soms denk ik echt dat ik van een andere planeet ben, omdat ik Ushi & Dushi e.d. dus echt niet te pruimen vind En dan wel in een deuk liggen om smeltende koteletten Mehehehe.
    pi_74587809
    Zo, tijd voor bed.
    Kwaz0r, yep, een uurtje Denk dat ik ze maar niet voor een pc ga zetten. Er hoeft maar eentje een beetje een digibeet te zijn en je bent zo al een uur verder met alleen het opstarten. Morgen eens met mijn baas overleggen (de snuggere die waarschijnlijk dat uur geregeld heeft )
      Vis een optie? dinsdag 10 november 2009 @ 23:02:13 #290
    70532 loveli
    N
    pi_74589674
    Yay, nog 4 dagen werken, bijna weekend.
    crap in = crap out
      woensdag 11 november 2009 @ 02:07:38 #291
    331 Merel
    Be here now.
    pi_74593463
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 07:26 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogge . Waardoor ben je gister & vandaag te moe om te gaan zwemmen?
    Omdat ik te veel en te hard moet werken en dat doodvermoeiend is. Maar vanaf morgen heb ik even rust. En om dat te vieren heb ik het nu veel te laat gemaakt dus ben ik morgen ook weer te moe Maar vanaf donderdag staat het weer echt op het programma, want ik voel me echt lekkerder als ik ga zwemmen.

En verder heb ik vandaag helemaal niet bijgelezen, dus ik reageer morgen wel op alles en iedereen!
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_74594155
    moggeuh

wat een kloteweek

tand eruit, waterdruk weg en nu ook het warme water en de verwarming nog stond onder dedouche en had net mn haar nat gemaakt toen dat kreng uitviel en het water koud werd

en ik zit te snotteren

goedemorgen!
    Ja doei.
    pi_74594160
    Goedemorgen. .
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
      woensdag 11 november 2009 @ 08:33:25 #294
    331 Merel
    Be here now.
    pi_74594528
    Ik ben ook alweer wakker. Vanavond vroeg naar bed!
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
      woensdag 11 november 2009 @ 08:38:48 #295
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_74594605
    goeiemorgen! snel ontbijten, en dan richting bieb. Laat de productiviteit maar komen!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      woensdag 11 november 2009 @ 09:25:32 #296
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_74595484
    Morning! Ik sta ook open voor de productiviteit van AKnynke, vandaag moet ik alle verzamelde info in een goede presentatie gaan gieten.. lastig!

lijstje:

O: brinta, 10 gram cranberrymix
    T: peer, koffie verkeerd
    t: 2 boterhammen kalkoen/tomaat
    L: broccolisoep, 2 boterhammen kipfilet
    T: kwark
    S: fitnessen
    D: pasta met kip en broccoli (euhww.. dit is mijn broccoliweek,..)

Totaal: 1550. mooie balansdag voor gisteren
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
      woensdag 11 november 2009 @ 09:28:34 #297
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_74595531
    Meurrrrning. Ik heb mn falende moment van de dag hopelijk weer gehad.

Er zou een meneer komen van het waterbedrijf, maar dat waren de mister en ik vergeten Dus er werd eerst rond 8.15 aangebeld en toen lag ik nog in bed Toen bedacht ik me met halfslaperig hoofd dat die bel 5 minuten geleden (...) wel eens de watermeneer kon zijn.. Durrrp. Afijn, ik kwam tot de conclusie dat de sleutel ervan toch aan vriendje z'n sleutelbos hangt, dus dat ik er toch niet bij had gekund. Wel stom, maar okee.
    Wordt er nog eens aangebeld.
    *doet deur open* Idd, de watermeneer.
    "Eum we waren het een beetje vergeten en mn vriend heeft de sleutel van het buitenhokje "
    "Geen probleem, hij zit toch daar!" *wijst naar mat onder voeten*
    "Oh "

Faaaal. En binnen was het uiteraard een rotzooi omdat ik nog geen tijd gehad heb om op te ruimen
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_74596088
    Goedemorgen!

Net gewogen, nog hetzelfde als twee weken geleden, wat fijn is, want ik heb me ongans gesnackt én ik moet ongesteld worden.

Ben sinds gister weer aan het sporten geslagen gelukkig, dus er moet binnenkort wel weer wat af gaan.

Lijstje:
    O: vanilleyoghurt met muesli
    L: 3 of 4 boterhammen met kipfilet, ligt er aan hoeveel trek ik heb
    D: pasta bolognese met flink paddenstoelen, paprika's en tomaten (en zonder gehakt, want dat is op )
    pi_74596677
    quote:
    Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
    wrsch geen 'garantie' ofzo, maar ga even morgen met de verzekering bellen
    Dat zijn ook van die vage dingen. Ik heb een keer gehad dat de tandarts een vulling fout heeft afgemaakt, waardoor bij het kauwen ik eten tussen de tand en het tandvlees duwde. Met veel pijn een spoed afspraak gemaakt voor reparatie. 2 weken later een rekening van 100 euro, voor zijn eigen fout ...

Ik heb gisteravond alvast sla gemaakt voor het sporten. Hele berg pasta, blokjes gerookte kipfilet, gele paprika, radijsjes, komkommer, een eitje en een paar blaadjes sla. Kan ik zo naar binnen schuiven als ik thuis kom.

Ik had een stukje komkommer over, die heb ik mee naar het werk genomen voor op de broodjes kipfilet. Elke dag dezelfde broodjes wordt anders ook zo saai.
    Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
      woensdag 11 november 2009 @ 10:23:46 #300
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_74596858
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 10:17 schreef Webby het volgende:

[..]

Dat zijn ook van die vage dingen. Ik heb een keer gehad dat de tandarts een vulling fout heeft afgemaakt, waardoor bij het kauwen ik eten tussen de tand en het tandvlees duwde. Met veel pijn een spoed afspraak gemaakt voor reparatie. 2 weken later een rekening van 100 euro, voor zijn eigen fout ...

Ik heb gisteravond alvast sla gemaakt voor het sporten. Hele berg pasta, blokjes gerookte kipfilet, gele paprika, radijsjes, komkommer, een eitje en een paar blaadjes sla. Kan ik zo naar binnen schuiven als ik thuis kom.

Ik had een stukje komkommer over, die heb ik mee naar het werk genomen voor op de broodjes kipfilet. Elke dag dezelfde broodjes wordt anders ook zo saai.
    slim! ook lekker erop is: tomaat, of wat huttekase met kipfilet, tomaat en kruiden
    Af en toe doe ik ook nog wel een klein beetje pesto op mijn brood en dan met kipfilet (al dan niet in een tosti ijzer, jammie ) en ei op brood is ook altijd goed natuurlijk!

Ik moet vanmiddag vast voor vanavond koken: vergadering op het werk en als je mee wil eten kun je kiezen uit patat met hamburger, of met kroket of met kaassouffle ik zit er altijd lekker nerdy met mijn eigen bakje eten of een maaltijdsalade
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')