quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Groningse specialiteit / traditie: flinterdunne wafeltjes, opgerold:
[ afbeelding ]
Te vullen met slagroom:
[ afbeelding ]
Ja, de mini en ik zijn verslaafd aan Kabouter Wesley!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:41 schreef kwakz0r het volgende:
kennen jullie trouwens kabouter wesley al? ikvan de chagerijnigste gewelddadigste kabouter op aarde...
"wij sterven zonder reden" - Einde -quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:52 schreef Syrena het volgende:
"Ik bel momenteel met de kat"Ik kom niet meer bij
Inderdaad! Soms denk ik echt dat ik van een andere planeet ben, omdat ik Ushi & Dushi e.d. dus echt niet te pruimen vindquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
"wij sterven zonder reden" - Einde -
Heerlijk... lang geleden dat ik iets "nieuws"leerde kennen dat tegelijkeritjd grappig en absurden leeg en grof was terwijl ik er blij van word...
Omdat ik te veel en te hard moet werken en dat doodvermoeiend is. Maar vanaf morgen heb ik even rust. En om dat te vieren heb ik het nu veel te laat gemaakt dus ben ik morgen ook weer te moequote:Op dinsdag 10 november 2009 07:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogge. Waardoor ben je gister & vandaag te moe om te gaan zwemmen?
Dat zijn ook van die vage dingen. Ik heb een keer gehad dat de tandarts een vulling fout heeft afgemaakt, waardoor bij het kauwen ik eten tussen de tand en het tandvlees duwde. Met veel pijn een spoed afspraak gemaakt voor reparatie. 2 weken later een rekening van 100 euro, voor zijn eigen fout ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
wrsch geen 'garantie' ofzo, maar ga even morgen met de verzekering bellen
slim! ook lekker erop is: tomaat, of wat huttekase met kipfilet, tomaat en kruidenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:17 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat zijn ook van die vage dingen. Ik heb een keer gehad dat de tandarts een vulling fout heeft afgemaakt, waardoor bij het kauwen ik eten tussen de tand en het tandvlees duwde. Met veel pijn een spoed afspraak gemaakt voor reparatie. 2 weken later een rekening van 100 euro, voor zijn eigen fout ...
Ik heb gisteravond alvast sla gemaakt voor het sporten. Hele berg pasta, blokjes gerookte kipfilet, gele paprika, radijsjes, komkommer, een eitje en een paar blaadjes sla. Kan ik zo naar binnen schuiven als ik thuis kom.
Ik had een stukje komkommer over, die heb ik mee naar het werk genomen voor op de broodjes kipfilet. Elke dag dezelfde broodjes wordt anders ook zo saai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |